Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ok ja, de 45 is net zoals de 63 (2019) of de 65 een one man one engine motor bij amg in elkaar gezet...itt tot de 35 en - nu - 53 die gewoon bij benz van de band rollen

maar net zoals de 63 (2019) een gewone 4.0 van de 500 (2019) is, de 65 in basis een 600 is, blijft de 45 als basis een gewone 250...allemaal natuurlijk sterk aangepast
    ...de enige amg motor ooit die geen link had met een gewone benz motor blijft de oude atmosferische 63

Comment

• Micro USB male to USB female cable (OTG). USB 2.0 female naar Micro USB (micro usb) male adapter Hiermee kun je randapparatuur dat werkt via USB 2.0...

sorry maar ben een leek, kan iemand mij bevestigen dat dit de juiste adapter kabel is voor een aansluiting van mini usb naar usb in mijn karretje?

sinds vandaag nieuwe voorruit via carglass, leuk om eens te zien hoe dat tegenwoordig in zijn werk gaat, zoals bij alles bijna tegenwoordig duurt het electronisch gedeelte (calibreren van camera enz ) langer dan het practische gedeelte, ruit plaatsen.

dit weekend om onverklaarbare reden begon de airco plots gloeiend hete lucht te blazen, airco uitgezet terug aan, geen oplossing, terplaatse gekomen en auto na 5u opnieuw gestart , airco deed het zonder probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichten
        https://www.bol.com/nl/p/micro-usb-m...0000011254238/

sorry maar ben een leek, kan iemand mij bevestigen dat dit de juiste adapter kabel is voor een aansluiting van mini usb naar usb in mijn karretje?
        USB C is de nieuwe norm en enkel bruikbaar in de A-klasse. Het is geen mini USB die je nodig hebt maar een USB C, deze zoals hieronder dus. Zo eentje werd toch bij de auto geleverd normaal. Lag bij mij in mijn handschoenkastje.

Maar vermits eentje niet volstaat heb ik mij enkele adapters bijgekocht in de Action, nog geen 2€ per stuk. Bij mediamarkt vroegen ze daar onlangs 15 € voor

Werken perfect, al 2X mijn navigatie ermee geupdatet.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

USB C is de nieuwe norm en enkel bruikbaar in de A-klasse. Het is geen mini USB die je nodig hebt maar een USB C, deze zoals hieronder dus. Zo eentje werd toch bij de auto geleverd normaal. Lag bij mij in mijn handschoenkastje.

Maar vermits eentje niet volstaat heb ik mij enkele adapters bijgekocht in de Action, nog geen 2€ per stuk. Bij mediamarkt vroegen ze daar onlangs 15 € voor

lag bij mij ook 1tje maar heb er twee nodig , eentje voor de coyote en eentje voor usb om muziek af te spelen
          thanks voor de info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Hebben ze in de Action ook ze een adapters van USB C naar Micro USB?
            Zou dat wel kunnen gebruiken bij mijn nieuwe smartphone.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
              Hebben ze in de Action ook ze een adapters van USB C naar Micro USB?
              Zou dat wel kunnen gebruiken bij mijn nieuwe smartphone.
              Dat kan ik zo direct niet zeggen want vermits ik die niet nodig had heb ik daar niet op gelet. Maar kijk eens op deze link, effe opgezocht

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• BESCHEIDENHEID SIERT DE MENS

NIEUWE INSTAPDIESEL 160d VOOR MERCEDES-BENZ A-KLASSE

Mercedes-Benz voegt een nieuwe dieselmotor toe aan het leveringsgamma van de A-klasse. De viercilinder neemt de rol van instapdiesel over van de A180d, zo blijkt uit een duik in de prijslijsten van Mercedes' instapmodel.

Tot op heden was de 116 pk sterke 180d de basisdieselmotor van de Mercedes-Benz A-klasse, maar dat is niet langer het geval. Vanaf heden is de rol van instapdiesel namelijk toebedeeld aan de 160d. Net als de 180d is het een 1.461 cc viercilinder, die in de basis afkomstig is van Renault, maar in de 160d levert die machine geen 116 pk en 240 Nm, maar een zeer bescheiden 95 pk en 240 Nm.

In tegenstelling tot de 180d is de 160d puur en alleen met een handgeschakelde transmissie te krijgen. Wie die zesbak kundig bedient, moet de A160d in 12,4 tellen aan een snelheid van 100 km/h kunnen helpen. Zijn topsnelheid bedraagt 193 km/h. Daarmee is de A180d met een sprinttijd van 10,5 seconden bijna twee volle tellen rapper. Het gemiddelde verbruik van de 160d is met 4,0-4,3 l/100 km identiek aan dat van zijn krachtiger broer.

Bestellen kan per direct. De krachtbron staat vooralsnog niet op de leveringslijst van de A-klasse Limousine.

Comment

• Willen en niet kunnen noem ik dat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                    Willen en niet kunnen noem ik dat.
                    Voor ieder wat wils hé David, niet iedereen heeft behoefte aan veel pk's En trouwens, zo kunnen ze het leasekletten motoren aanbod nog wat uitbreiden

Comment

• Die is in elk geval sneller dan de mijne.

Comment

• mijn persoonlijke - ruim voldoende - referentie was altijd de golf tdi 90 (of een bentley eight van rond 1990 die toen nog bij vermogen alleen voldoende kreeg gelabeld )...12.5 sec naar de 100 en ongeveer 34 sec op de km

tis niet omdat er een opbod aan pk's bezig is en vermogen constructeurs in feite geen geld kost, dat mensen steeds richting snellere en duurdere modellen worden gedreven...en waarom?

wel dom en tegen hun eigen filosofie dat de automaat niet verkrijgbaar is...elk model altijd van das haus was leverbaar met een automaat, geen discriminatie op gebied vermogen

wat is het prijsvoordeel?

Comment

• Ik vind dat ook zo erg niet.

Voor Mercedes zal het zo enorm duur wel niet zijn om dat motorblok in die auto te leggen, dus waarom niet hé. Mijn referentie blijft mijn Skoda Fabia 1.2 TDI en dat was 14 seconden naar 100 of zo, en dat voelde nog niet eens traag aan Of omgekeerd: sindsdien voelt alles snel.

Er is altijd een publiek dat geen nood heeft aan snelheid en liever minder betaalt of meer andere zaken dan vermogen krijgt voor dezelfde prijs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                            Ik vind dat ook zo erg niet.

Voor Mercedes zal het zo enorm duur wel niet zijn om dat motorblok in die auto te leggen, dus waarom niet hé. Mijn referentie blijft mijn Skoda Fabia 1.2 TDI en dat was 14 seconden naar 100 of zo, en dat voelde nog niet eens traag aan Of omgekeerd: sindsdien voelt alles snel.

Er is altijd een publiek dat geen nood heeft aan snelheid en liever minder betaalt of meer andere zaken dan vermogen krijgt voor dezelfde prijs.
                            Het gevoel bepaalt idd veel...
                            Ik rij zelf met de 180d en op papier zou hij vrij vinnig moeten zijn, nu voelt het zo niet echt aan dus vrees ik dat de 160d wel heel zwakjes gaat aanvoelen, misschien scheelt het gegeven dat het een handschakeling is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichten

lag bij mij ook 1tje maar heb er twee nodig , eentje voor de coyote en eentje voor usb om muziek af te spelen
                              thanks voor de info.
                              Waarom speel je uw muziek niet via Bluetooth?

Verbinding er komt toch automatisch, als je start !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Inderdaad, doe ik ook meestal, maar als de muziek op een USB stick staat gaat dat moeilijk hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

omdat ik mijn iphone liefst vrij hou van deze bestanden.

Comment

• Volgende maand eerste jaarlijks onderhoud bij mijn Poolse servicedealer. Claes Sint-Truiden was mij al 6 weken op voorhand aan het ambeteren met mails en berichten in de app. Helaas kan ik (voorlopig) nog geen buitenlandse dealer ingeven in 'Mercedes me' want bij Claes mogen ze mijn banden zelfs niet meer op de juiste druk zetten, zou toch maar mislukken waarschijnlijk

Ik maak ook opvallend minder km dan de voorbije jaren. Omdat het de eerste keer is zal ik de interval volgen, vanaf dan is het op km, dus na 25000 km.

Intussen geniet ik verder van mijn mooie auto en zijn verbruik Gemiddelde na meer dan 12500 km. Wie doet beter met een vergelijkbare benzinemotor?

Comment

• Ik denk dat ik met de 1200tsi van mam beter zou kunnen, maar kan het ni bewijzen

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat ik met de 1200tsi van mam beter zou kunnen, maar kan het ni bewijzen
                                        Uiteraard bobo, zijn er vergelijkbare. Jij zou dat zeker wel voor mekaar krijgen met jouw eco voet. Maar toch, een snelle wagen met 163 pk, dik gaan ze niet gezaaid zijn

Comment

• Gisteren gereset omdat ik morgen op reis vertrek. 1.4 benzine I30. Niet hetzelfde vermogen als jouw A-klassse. Wel groter en zwaarder. Als hij morgen zijn benen kan strekken gaan we 6l of lager.
                                          Maar de A-klasse is echt extreem zuinig.
                                          Last edited by cooper s; 06/07/2019, 20:58.

Comment

Working...
                                          X