Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendas omgerekend (1 liter benzien is ook 10 kw/h) 57kwh/100km
veel meer als een audi e-tron
maar op benzine natuurlijk prachtigEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Da's ongeveer hetzelfde als mijn GLA, met het verschil dat dat een diesel was. Ik kan het bijna niet gelovenPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Na de sjoemelsoftware nu sjoemelsensoren.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenEen liter is op zo’n laag verbruik in absolute cijfers best veel +15%, ja een SUV verstookt veel meer, gewicht duster zal 150 kg schelen positief voor de duster?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Zou ik eens moeten opzoeken maar zal zoiets zijn. Net geen 7 liter gemiddeld vind ik prachtig voor zo'n SUV. Een kennis heeft de oudere 1,6 motor en zit vlotjes aan 10 liter. Ook is de A een automaat en de Duster niet. De automaat verbruikt minder dan de handgeschakelde A.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenOnze 5008 automaat met 1.2 benzine 7 liter op lange afstanden, 8 bij kerktoren rijden. Nog geen 5000 km op de teller momenteel.
Meer nog, ze hebben zelfs heel wat rijplezier te bieden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
Comment