Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Na bovenstaande video's vandaag eens op zoek gegaan naar nog meer onbekende features. Toch nog 1 leuk ding gevonden, dat ik dit nog niet wist
De airco en verwarming kan ook bediend worden via het systeemscherm, veel gemakkelijker om zo alles in detail af te stellen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
blijft een heel knappe uitvoering. En met de perfecte motorisatie ookLast edited by Bud Wijzer; 07/10/2019, 12:40.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk BerichtenBezoekje aan het dak van de Carrefour in Hasselt? :-)
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenEerste berline
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Comment
-
Nu verhogen ze de activatie van de DAB plots met 42 €, onlangs was het nog 200 €, nu 242 €
Bij bestelling zeiden ze natuurlijk dat DAB erop zat en van activatie nadien was geen sprake. Oplichters!
Comment
-
WTF, bij Mercedes willen ze precies aan alles iets verdienen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWTF, bij Mercedes willen ze precies aan alles iets verdienen.
Over de kwaliteit van de auto en mijn huidige Poolse dealer kan ik niks verkeerd zeggen.
Mijn fanboy periode met goddelijke verering is nu wel definitief achter de rugEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNu verhogen ze de activatie van de DAB plots met 42 €, onlangs was het nog 200 €, nu 242 €
Bij bestelling zeiden ze natuurlijk dat DAB erop zat en van activatie nadien was geen sprake. Oplichters!
Dab is bij Mercedes altijd een optie.
Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAlst niet op u bestelbon staat zit het er niet op. Zo simpel is het
Dab is bij Mercedes altijd een optie.
Alles heb ik zelf mogen uitzoeken want het merendeel van de info die ik kreeg was verkeerd. Ze kennen of kenden er zelf niks van, zo simpel is het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenAls je naar de configurator gaat zie je dat MBux en DAB twee verschillende optie codes hebben.
Jammer dat ze dat bij u garage zelfs niet weten.
Mijn auto is een launch edition en die opties waren toen ook redelijk onduidelijk op hun configurator. Maar een verkoper zou dat dan toch juist moeten weten.
Comment
Comment