Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ze hebben veel leasebare electrische auto's hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      ze hebben veel leasebare electrische auto's hoor
      Da's waar en goeie zelfs, maar dat maakt hun nog niet 'premijoem' hé. En laat nu net daar het schoentje wringen

Tegen dan vind je bij elk merk wel je gading op dat gebied.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• zo gevoelig is leasevolk er niet aan, althans bij ons niet, het moet gewoon een goed aanbod zijn, en de A in kwestie is dat gewoon op dit moment, collega's zijn veel te nuchter en gierig

we hebben nog geen politiek van ev's, maar de vakbond is volop aan het ijveren, de kia's zullen er wel inzitten dan en momenteel nog het beste aanbod zeker

...je hebt mss wél het geluk ze toch niet kunnen leveren owv productiecapaciteit
        Last edited by bobo; 25/10/2019, 14:55.

Comment

denk je nu echt dat dat ten tijde van uw 190d anders was? alleen was het prijsverschil tov bvb een mitsubischi galant 2.3 td of een toy cressida diesel veel meer...doe er maar 100% bij
          een 190 was een schitterende auto, maar de prijs was net hetzelfde alleen gerechtvaardigd als je erachter stond, geeneen 190d eigenaar maalde erom dat't geen hol voorruit ging maar al die met een goedkopere snellere, beter uitgeruste auto onderweg waren vonden het erover
          Ik denk niet dat de 190 een stuk degelijker was , ik ben daar gewoon 100% zeker van destijds , had idd geen opties maar had tenminste een degelijk chassis.

Comment

jocar, heb je in andere draden nog geen genoeg gezaag gehoord over hun dealers intussen om te beseffen dat't overal hetzelfde is
            heb je geen problemen (of je creeert er zelf geen ) is het overal goed, heb je vodden sta je zo goed als overal in de kou hoor

en als het nu nog niet is, en kia blijft even hard expanderen zoals ze bezig zijn, is het daar binnen 5 jaar immers ook
            Overal hetzelfde zou toch een afbreuk zijn aan sommige ondernemers, je leert service pas kennen bij problemen en bij sommige garages heb ik dan wel degelijk een groot verschil gezien in engagement en dat gaat niet enkel over iets gratis doen maar ook de manier waarop iets geregeld dan is....
            en de aklasse is momenteel populair omdat hij het laatste jaar ook de meest voordelige was in om te leasen in dat segment, was ook mijn drijfveer om hem te nemen, de familiale omstandigheden thuis en het ontbreken van een BMW alternatief hebben me snel doen beslissen dus gewoon gekeken waar ik het meeste waar voor mijn geld zou krijgen en een lage VAA had...

Comment

• Gisteren de motorruimte eens doen blinken

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                Gisteren de motorruimte eens doen blinken

als je dat graag doet heb ik ook een a klasse die er klaar voor is

positief punt toch ook eens vernoemen, gisteren een ritje van 400km (thuis, N-frankrijk-thuis) helft autostrade (cc OP 130), de rest leuke wegen, gemiddeld verbruik 4.2liter ! das echt wel knap.

Comment

• kun je bij de nieuwe a en de nieuwe sleutel, eventueel nog de startknop verwijderen en je sleutel pluggen ipv dat die in je zak zit of ergens ligt (en vergeten kan worden)?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichten

als je dat graag doet heb ik ook een a klasse die er klaar voor is

positief punt toch ook eens vernoemen, gisteren een ritje van 400km (thuis, N-frankrijk-thuis) helft autostrade (cc OP 130), de rest leuke wegen, gemiddeld verbruik 4.2liter ! das echt wel knap.
                    Hahaha, ik kan er altijd van genieten als zo'n poetsbeurt duidelijk zichtbaar is naderhand

Schitterend dat verbruik, die motor is zonder al te veel moeite onder de 4 liter te krijgen. Schitterende blokjes van Renault, ook de benzine als je het verbruik van mijn 200 ziet.

Comment

kun je bij de nieuwe a en de nieuwe sleutel, eventueel nog de startknop verwijderen en je sleutel pluggen ipv dat die in je zak zit of ergens ligt (en vergeten kan worden)?
                      Neen. Er is enkel een noodprocedure voorzien om de deuren te openen en te sluiten. Een noodsleutel uit de afstandsbediening trekken.

Comment

• ok, thx jocar, jammer wel ergens...een klacht van collega

Comment

ok, thx jocar, jammer wel ergens...een klacht van collega
                          Ik lees voor die dingen overal in de gebruiksaanwijzing: "Raadpleeg uw dealer". De batterij van mijn afstandsbediening zal dus zeker op tijd vervangen worden

Er worden trouwens extra 2 batterijen bijgeleverd samen met een USB c adapter, die lagen in het handschoenkastje.

Comment

• ...gaat zuiver op het vergeten van de sleutel in de auto, bij de oude modellen kon je de sleutel nog in contact steken als je de startknop eruit haalde en das meer een gewoonte dan dat je die moet zoeken in een bakje, denk ik

Comment

• Tegenwoordig blijft die "sleutel" toch gewoon in je broekzak steken.
                              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• ...niet als je geen keyless go hebt
                                en zelfs dan, vind ik het vreselijk om met je sleutels in je zakken te zitten

Comment

...gaat zuiver op het vergeten van de sleutel in de auto, bij de oude modellen kon je de sleutel nog in contact steken als je de startknop eruit haalde en das meer een gewoonte dan dat je die moet zoeken in een bakje, denk ik
                                  Kan zijn, dat wist ik niet. Dit is mijn eerste MB met een startknop. Enkel mijn Sportage had dit ook en dat was ongeveer hetzelfde. Als de sleutel zich nog in de auto bevindt gaat 'm zich ook niet automatisch sluiten zodat je er niet meer in kan, anders wel.

Comment

• zal idd even wennen zijn, maar nu is't (bij hen)motor uit (ligt soms als stil door s/s), stopknop duwen, uitstappen, en beseffen dat de sleutel nog in de auto zit om de auto op slot te doen..terug erin

de handeling van de auto stil te leggen met de sleutel en dan uit contact te trekken verleer je niet, maar ze wisten niet dat je dus bij de oude de sleutel gewoon kon gebruiken in contact als vroeger

maar dat gaat dus niet...hehe

...het zal niet lang duren eer ze gewoon zijn ook...

Comment

• Zoals je schrijft, gewoonte idd. Ze kunnen de sleutel ook gewoon in hun zakken houden, dan kan je 'm niet vergeten, sluit dan wel vanzelf na een tijdje, maar dat is altijd een risico natuurlijk

Comment

• Ik vind het keyless gegeven wel practisch, het systeem dat standaard op de hyundai van mijn echtgenote zit nog wel iets leuker omdat je daar zelfs de afstandsbediening enkel bij je moet hebben en dus niet op drukken om deuren open te maken.
                                        Deze geeft ook een piepsignaal als je de auto sluit en de sleutel ligt er nog in.

Comment

• Keyless entry zou ik nooit meer willen. Te diefstalgevoelig.

Comment

Working...
                                          X