ze hebben veel leasebare electrische auto's hoor
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenze hebben veel leasebare electrische auto's hoor
Tegen dan vind je bij elk merk wel je gading op dat gebied.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
zo gevoelig is leasevolk er niet aan, althans bij ons niet, het moet gewoon een goed aanbod zijn, en de A in kwestie is dat gewoon op dit moment, collega's zijn veel te nuchter en gierig
we hebben nog geen politiek van ev's, maar de vakbond is volop aan het ijveren, de kia's zullen er wel inzitten dan en momenteel nog het beste aanbod zeker
...je hebt mss wél het geluk ze toch niet kunnen leveren owv productiecapaciteitLast edited by bobo; 25/10/2019, 14:55.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendenk je nu echt dat dat ten tijde van uw 190d anders was? alleen was het prijsverschil tov bvb een mitsubischi galant 2.3 td of een toy cressida diesel veel meer...doe er maar 100% bij
een 190 was een schitterende auto, maar de prijs was net hetzelfde alleen gerechtvaardigd als je erachter stond, geeneen 190d eigenaar maalde erom dat't geen hol voorruit ging maar al die met een goedkopere snellere, beter uitgeruste auto onderweg waren vonden het erover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenjocar, heb je in andere draden nog geen genoeg gezaag gehoord over hun dealers intussen om te beseffen dat't overal hetzelfde is
heb je geen problemen (of je creeert er zelf geen ) is het overal goed, heb je vodden sta je zo goed als overal in de kou hoor
en als het nu nog niet is, en kia blijft even hard expanderen zoals ze bezig zijn, is het daar binnen 5 jaar immers ook
en de aklasse is momenteel populair omdat hij het laatste jaar ook de meest voordelige was in om te leasen in dat segment, was ook mijn drijfveer om hem te nemen, de familiale omstandigheden thuis en het ontbreken van een BMW alternatief hebben me snel doen beslissen dus gewoon gekeken waar ik het meeste waar voor mijn geld zou krijgen en een lage VAA had...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGisteren de motorruimte eens doen blinken
positief punt toch ook eens vernoemen, gisteren een ritje van 400km (thuis, N-frankrijk-thuis) helft autostrade (cc OP 130), de rest leuke wegen, gemiddeld verbruik 4.2liter ! das echt wel knap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichten
als je dat graag doet heb ik ook een a klasse die er klaar voor is
positief punt toch ook eens vernoemen, gisteren een ritje van 400km (thuis, N-frankrijk-thuis) helft autostrade (cc OP 130), de rest leuke wegen, gemiddeld verbruik 4.2liter ! das echt wel knap.
Schitterend dat verbruik, die motor is zonder al te veel moeite onder de 4 liter te krijgen. Schitterende blokjes van Renault, ook de benzine als je het verbruik van mijn 200 ziet.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenkun je bij de nieuwe a en de nieuwe sleutel, eventueel nog de startknop verwijderen en je sleutel pluggen ipv dat die in je zak zit of ergens ligt (en vergeten kan worden)?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenok, thx jocar, jammer wel ergens...een klacht van collega
Er worden trouwens extra 2 batterijen bijgeleverd samen met een USB c adapter, die lagen in het handschoenkastje.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Tegenwoordig blijft die "sleutel" toch gewoon in je broekzak steken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten...gaat zuiver op het vergeten van de sleutel in de auto, bij de oude modellen kon je de sleutel nog in contact steken als je de startknop eruit haalde en das meer een gewoonte dan dat je die moet zoeken in een bakje, denk ikEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
zal idd even wennen zijn, maar nu is't (bij hen)motor uit (ligt soms als stil door s/s), stopknop duwen, uitstappen, en beseffen dat de sleutel nog in de auto zit om de auto op slot te doen..terug erin
de handeling van de auto stil te leggen met de sleutel en dan uit contact te trekken verleer je niet, maar ze wisten niet dat je dus bij de oude de sleutel gewoon kon gebruiken in contact als vroeger
maar dat gaat dus niet...hehe
...het zal niet lang duren eer ze gewoon zijn ook...
Comment
-
Zoals je schrijft, gewoonte idd. Ze kunnen de sleutel ook gewoon in hun zakken houden, dan kan je 'm niet vergeten, sluit dan wel vanzelf na een tijdje, maar dat is altijd een risico natuurlijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik vind het keyless gegeven wel practisch, het systeem dat standaard op de hyundai van mijn echtgenote zit nog wel iets leuker omdat je daar zelfs de afstandsbediening enkel bij je moet hebben en dus niet op drukken om deuren open te maken.
Deze geeft ook een piepsignaal als je de auto sluit en de sleutel ligt er nog in.
Comment
Comment