Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes A-klasse (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ja de tijden dat het lekker scheuren was daar, zijn onderhand ook voorbij

Veilige trip.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Ja de tijden dat het lekker scheuren was daar, zijn onderhand ook voorbij

Veilige trip.
      Thx!
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Na enkele hectische dagen in weer en wind een weekje rust in de parkeergarage

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Nog een First Edition. Waarom die gele versiering binnen en buiten is mij een raadsel, lijkt nergens op imo. Herkenbaarheid?

Comment

• Vandaag nog even gekeken na 10000km gemiddeld verbruik 4,5l

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichten
              Vandaag nog even gekeken na 10000km gemiddeld verbruik 4,5l
              Prachtig! Ik zit met mijn benzine na bijna 18000 km nog altijd op een gemiddelde van 5,7 liter, indrukwekkende cijfers zijn dat.

Comment

• Het gesjoemel is er precies nog niet uit.
                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
                  Het gesjoemel is er precies nog niet uit.
                  Als het mijn portefeuille uitkomt mogen ze sjoemelen zoveel ze willen, nooit zo zuinig gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Als het mijn portefeuille uitkomt mogen ze sjoemelen zoveel ze willen, nooit zo zuinig gereden
                    Denk niet dat jij de enigste bent die daar zó overdenkt.
                    Ik veronderstel dat je daarmee miljoenen volgers hebt.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Dat zijn heel mooie cijfers, maar wat mogen die in theorie op papier verbruiken?
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• vlg wltp a180d automaat 4.6, a200 automaat wltp 6 liter
                        nedc is 4.1 en 5.3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          vlg wltp a180d automaat 4.6, a200 automaat wltp 6 liter
                          nedc is 4.1 en 5.3
                          Dat klopt dus ongeveer met onze bevindingen.

Comment

Na enkele hectische dagen in weer en wind een weekje rust in de parkeergarage

Prachtige A klasse. Nogmaals mijn felicitaties. Frisse, zilveren kleur.
                            2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                            2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                            2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten

Prachtige A klasse. Nogmaals mijn felicitaties. Frisse, zilveren kleur.
                              Thx Speedy!

Comment

• Je ziet meer en meer sedans ook nu
                                lets have some more member berries

Comment

• Ze beginnen inderdaad te verschijnen in het straatbeeld, net als de nieuwe CLA’s.
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ja ik heb er ook al een paar gezien, zien er wel goed uit.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Vandaag de 3de in 't wild gespot in 14 dagen Polen, thuis doe ik dat in 15 minuten Wel in een kleurtje dat ik nog niet gezien had op de A, mooi !

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

3 updates, waaronder eentje van de stuurinrichting, de rest heb ik niet verstaan maar dat zie ik binnenkort in de Mercedes me app en ik zal het ook wel merken of er iets verbeterd of verslechterd is

Buiten het wassen hadden ze zelfs het sproeiwater bijgevuld en een check-up van de rest, dit allemaal zonder vragen. Top service!

Ondertussen 2 weken en 1500 km verder. Zoals verwacht is in de brol app nog altijd niets te zien, enkel de updates van vorig jaar en die van meer dan 3 maanden geleden

Aan de stuurinrichting heb ik eigenlijk niks gemerkt, ding stuurt uitstekend zoals voorheen. De verkeersbordherkenning is wel positief verbeterd, geeft nu ook de snelheid van de snelweg afritten of parallelwegen aan.
                                          Van een derde update merk ik ook niks. Ik had al gehoopt dat ze aan die vervelende klapmadame iets gingen doen. Maar niks hoor, zij blijft haar ongevraagd bemoeien zoals voorheen

Voor de rest nog altijd super tevreden. Gemiddeld verbruik over 2600 km dit keer. 5,5 liter

Comment

Working...
                                          X