Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Als het mijn portefeuille uitkomt mogen ze sjoemelen zoveel ze willen, nooit zo zuinig gereden
Denk niet dat jij de enigste bent die daar zó overdenkt.
Ik veronderstel dat je daarmee miljoenen volgers hebt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Dat zijn heel mooie cijfers, maar wat mogen die in theorie op papier verbruiken?
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Ja ik heb er ook al een paar gezien, zien er wel goed uit.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
3 updates, waaronder eentje van de stuurinrichting, de rest heb ik niet verstaan maar dat zie ik binnenkort in de Mercedes me app en ik zal het ook wel merken of er iets verbeterd of verslechterd is
Buiten het wassen hadden ze zelfs het sproeiwater bijgevuld en een check-up van de rest, dit allemaal zonder vragen. Top service!
Ondertussen 2 weken en 1500 km verder. Zoals verwacht is in de brol app nog altijd niets te zien, enkel de updates van vorig jaar en die van meer dan 3 maanden geleden
Aan de stuurinrichting heb ik eigenlijk niks gemerkt, ding stuurt uitstekend zoals voorheen. De verkeersbordherkenning is wel positief verbeterd, geeft nu ook de snelheid van de snelweg afritten of parallelwegen aan.
Van een derde update merk ik ook niks. Ik had al gehoopt dat ze aan die vervelende klapmadame iets gingen doen. Maar niks hoor, zij blijft haar ongevraagd bemoeien zoals voorheen
Voor de rest nog altijd super tevreden. Gemiddeld verbruik over 2600 km dit keer. 5,5 liter
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment