Oorspronkelijk geplaatst door cristian
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Leuk dit te lezen Christian. Dat is zeker een update geweest die ze gedaan hebben. Heb jij nog geen updates 'over the air' gehad? Volgens mij werkt dat niet meer. Het eerste jaar 3 en nu al 10 maanden niks meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichtenupdates deed hij soms als ik met de smartphone id de auto stapte dacht ik maar begrijp die dingen allemaal niet echt..heel de auto is veel te complex voor mijEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk BerichtenAutomaat heeft de geest gegeven, schakelt niet meer terug bij kickdown en ook manueel reageert er niets...enkel nog gewoon traag optrekken lukt schakelt pas terug als snelheid laag genoeg is...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oei, da's minder, hier vooralsnog geen problemen. Ik moet wel zeggen, die flippers gebruik ik zelden of nooit, in het begin eens een paar keer geprobeerd maar heb daar eigenlijk nooit behoefte aan. Nuja, je hebt nog garantie hé, 'slimmerikken' genoeg bij hun dealers
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichten
Net gebeld, hopelijk detail dat ergens fout loopt want bij serieus defect hebben ze achterstand van weken...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Hebben ze bij het onderhoud onlangs geen steken laten vallen? Ik kan mij daar wel iets bij voorstellen. Updates juist uitgevoerd enz. Je voelde er toch vanalles positief aan toen, dat was blijkbaar niet van lange duur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk BerichtenVandaag telefoon gekregen, luchtdruksensor inlaat motor heeft de geest gegeven....blijkbaar een kleine herstelling.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Allez, valt mee dan, dat zullen ze nog wel zonder problemen klaar krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cristian Bekijk Berichten
Staat ondertussen al terug in garage thuis...Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het verbruik wordt alsmaar beter
Het jaarlijks onderhoud (B-service) komt er weer aan, maar met slechts 11000 km het voorbije jaar denk ik dat het een 1,5 jaars onderhoud gaat worden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten5,7 l/100 km is toch wel redelijk indrukwekkend voor een benzinemotor, zelfs met hoofdzakelijk autosnelweg ritten.
Ik ga er van uit dat Jocar meestal 120 a 130 km/u rijdt op snelwegen en in Duitsland waarschijnlijk wat sneller, en dan zijn dat toch mooie cijfers.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten5,7 l/100 km is toch wel redelijk indrukwekkend voor een benzinemotor, zelfs met hoofdzakelijk autosnelweg ritten.
Ik ga er van uit dat Jocar meestal 120 a 130 km/u rijdt op snelwegen en in Duitsland waarschijnlijk wat sneller, en dan zijn dat toch mooie cijfers.Super toch, had ik nooit verwacht bij aankoop. Onze Duster met dezelfde motor en meer korte afstanden zit op 7 liter na 26000 km. Toch ook mooi voor zo'n SUV.
De tijd dat je in Duitsland die hoge snelheden op een veilige manier kon aanhouden is trouwens ook voorbij, de 130 km per uur limiet komt daar ook met rasse schreden dichter.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenOnze 5008 met 1.2 is eigenlijk ook zuinig te rijden, het verschil met een diesel is dan zelfs klein. Best indrukwekkend. Alleen als je wat meer gaat vragen is het meerverbruik wel veel hoger dan bij een diesel. Op skivakantie met dakkoffer erop is het net een Tesla qua range2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IbifaHo Bekijk Berichten
Heb die een tijd gereden in de Opel Grandland, zowel automaat als manueel ik kreeg die niet onder de 8l en de automaat eerder 9l. Zelf bij kalm rijden zakte die echt niets. Vond dat persoonlijk geen aangemone motor om mee te rijden, ook heel nerveus. Blij dat ik erna de Combo diesel had.
Maar er zit niet veel rijplezier in zo een wagen, maar voor mij is dat eigen aan het model. De voorganger was een XC60 en dat was ook mijn ding niet.
Zo een motoren horen in dynamischere modellen zoals een A
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment