Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
4 liter bijvoegen? dan staat die toch compleet droog? wat voor motor?
Alarm was nog niet afgegaan. Telkens ik op reis vertrek steek ik mijn auto's binnen bij mijn garagist. Die checkt alles en past aan waar nodig. Blijkbaar stond het net boven minimum.
Alarm was nog niet afgegaan. Telkens ik op reis vertrek steek ik mijn auto's binnen bij mijn garagist. Die checkt alles en past aan waar nodig. Blijkbaar stond het net boven minimum.
Da's toch maar een liter dan, het minimum tussen de 2 streepjes?
Anyway, check jij die dingen nooit zelf? Elke maand kijk ik naar de vloeistoffen en bandendruk, toch maar 2 minuten werk. Tegenwoordig word ik dan nog goed geholpen door een electronische meting van alles, zelfs geen peilstok meer
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Da's toch maar een liter dan, het minimum tussen de 2 streepjes?
Anyway, check jij die dingen nooit zelf? Elke maand kijk ik naar de vloeistoffen en bandendruk, toch maar 2 minuten werk. Tegenwoordig word ik dan nog goed geholpen door een electronische meting van alles, zelfs geen peilstok meer
Die sprak van 4l, zal het hem nog eens vragen volgende week. Vond het ook verrassend hoog als ik dat hoorde
Ik check dat meestal zelf, maar gezien ik bij hem nog moest zijn voor afspraken te maken ivm de MX-5 heb ik het hem laten doen gezien ik er dan toch was.
Op mijn 11 jaar oude Audi zag ik dat ook allemaal elektronisch. Nu dus niet.
dealers zijn idd stealers, maar k herinner mij wel vaag nog dat uw audi dealer u wel heel goed geholpen heeft toen heel uw dieselpomp en alles wat er aan hing in de soep liep.
dealers zijn idd stealers, maar k herinner mij wel vaag nog dat uw audi dealer u wel heel goed geholpen heeft toen heel uw dieselpomp en alles wat er aan hing in de soep liep.
Klopt wat je zegt, toen dit nog een familiebedrijf was en niet overgenomen was door D'ieteren. Al het gekende personeel op straat en klanten geen namen meer hebben maar nummers geworden zijn.
ik zou toch eens horen of je geen motorreinigingsproduct er moogt bij doen, want volgens mij zijn uw zuigerringen zo vuil als iets en verbrand die gewoon de olie via de zuigerwanden.
ik zou toch ook eens goed en lang genoeg doorduwen als van oostenrijk komt, om de interne vervuiling er eens goed door te jagen.
Beetje vergelijken. Ik zie het eigenlijk enkel in de wielkasten, zoals gezegd, camerastandpunt doet ook veel
dat ik niet echt voor verlagen ben zal geen geheim zijn en ieder doet wat ie wil...maar puur design-matig klopt die wielboog toch niet meer itt een gewone amg verlaging
bij die verlaagde is er boven de band te weinig ruimte tegenover de zijkanten, imo
en het camerastandpunt verkleint dat effect dan nog
dat ik niet echt voor verlagen ben zal geen geheim zijn en ieder doet wat ie wil...maar puur design-matig klopt die wielboog toch niet meer itt een gewone amg verlaging
bij die verlaagde is er boven de band te weinig ruimte tegenover de zijkanten, imo
Ik heb dat dan ook nooit gedaan, laat die dingen liever origineel staan. Als ik zie wat sommige van mijn vrienden vroeger voor een ellende met zoiets gehad hebben
Maar ik geef toe dat het, zolang er niet overdreven wordt, mooier kan zijn. Hoewel dan moet je echt wel verschil zien en niet zoals in mijn geval hierboven, die ligt meer dan laag genoeg. Ik moet nu al super voorzichtig zijn om onderaan niks te raken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
ik zou toch eens horen of je geen motorreinigingsproduct er moogt bij doen, want volgens mij zijn uw zuigerringen zo vuil als iets en verbrand die gewoon de olie via de zuigerwanden.
ik zou toch ook eens goed en lang genoeg doorduwen als van oostenrijk komt, om de interne vervuiling er eens goed door te jagen.
Heb ik int heenrijden al gedaan, maar dat blok heeft het niet graag als ik boven de 170 ga.
Eigen aan die 1.5, de testwagen vond dat ook niet fijn.
Zaterdag kom ik af en ga ik hem een tijdje onder druk zetten.
Daarvoor bestaan spacers Bo, goed nieuws: die van ST hebben goca attesten.
4 liter bijvoegen? dan staat die toch compleet droog?
Net niet...een 1.5 TSi heeft totaal met filter een inhoud van 4.3 Liter olie…
Op Motor-talk.de lees je dat het bij VW, “terug” normaal is dat je regelmatig enkele liters olie moet bijvullen… Euro 6 motoren (van alle merken) rijden af fabriek, met dunne olie.
ik snap niet hoe ge met 0.3 liter in uw carter nog kunt rijden zonder dat er allerlei alarmen afgaan. hebt ge dan nog oliedruk? enfin zo veel ken ik er ook weer niet van..
Comment