Was toch beter geweest indien Mercedes de klant de keuze zou geven ipv standaard pianolak. Zie liever alulook (of hout) dan zwart in het interieur. Zo vind ik het standaard stuurwiel op de E-klasse fl en de nieuwe S VERSCHRIKKELIJK lelijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWas toch beter geweest indien Mercedes de klant de keuze zou geven ipv standaard pianolak. Zie liever alulook (of hout) dan zwart in het interieur. Zo vind ik het standaard stuurwiel op de E-klasse fl en de nieuwe S VERSCHRIKKELIJK lelijk.Dure pakketten ja met daarin een hoop opties waar je eigenlijk niet om vraagt en die je eigenlijk niet nodig hebt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenNu dan toch eens iets wat goed werkt aan de 'Mercedes me' app ontdekt. Door een knieoperatie staat de A al 5 weken stil in mijn garage. Gisterenavond kreeg ik plots een mail...
Ik zal dadelijk maar een ritje gaan maken dan
Mijn hebben beiden iets meer dan 9 weken stil gestaan en waren van de eerste tik weg, zonder aan de druppelteller te hangen. Ze worden beiden dan nog “gemonitord” vanop afstand.
Geen klagen dus van die batterijen van Volvo en Audi.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Blijft toch rommel die MB’s.
Mijn hebben beiden iets meer dan 9 weken stil gestaan en waren van de eerste tik weg, zonder aan de druppelteller te hangen. Ze worden beiden dan nog “gemonitord” vanop afstand.
Geen klagen dus van die batterijen van Volvo en Audi.
Nuja, ik kan helaas niet zeggen of 'm na 9 weken nog zou starten. Ik kon toch niet wachten tot hun servicedienst in mijn ondergrondse garage nog iets bijkomend kapot zou komen doen aan de auto. Zoals bij mijn Lancia Delta vroeger, die stonden hier wekelijks
Ik vind het in ieder geval wel goed dat je gewaarschuwd wordt op het moment dat de spanning te laag is en het ding tenminste dan nog start. Aan een druppelteller heb ik 'm niet moeten hangen. Ik heb dat niet overigens.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hahaha, idd! Hangt er ook aan hoe vol de batterij was voor de stilstand periode. Als je weet dat ik nauwelijks 2000 km gereden heb het voorbije jaar kan dat wel denk ik.
Nuja, ik kan helaas niet zeggen of 'm na 9 weken nog zou starten. Ik kon toch niet wachten tot hun servicedienst in mijn ondergrondse garage nog iets bijkomend kapot zou komen doen aan de auto. Zoals bij mijn Lancia Delta vroeger, die stonden hier wekelijks
Ik vind het in ieder geval wel goed dat je gewaarschuwd wordt op het moment dat de spanning te laag is en het ding tenminste dan nog start. Aan een druppelteller heb ik 'm niet moeten hangen. Ik heb dat niet overigens.
De Audi hier rijdt gedurende het jaar toch bitter weinig en de Volvo was gewoon van dagelijks zijn km’s af te malen. Hij zal toch verschoten geweest zijn om zo’n lange stilstand.
Ook hier, geen druppellader in huis. Beiden voertuigen stonden ook hier droog en warm in een ondergrondse garage.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
- Likes 1
Comment
-
Zo, het enthousiasme over de 'Mercedes me' accubewaking was snel over
Gisteren, een foutmelding 'sos functioneert niet' kwam langs alle kanten op mij af.
Auto een paar keer opnieuw gestart omdat dit ook al wel eens wil helpen bij zo'n foutmeldingen maar tevergeefs.
De SOS knop aan de binnenspiegel flikkerde rood en vermits ik dringend weg moest dacht ik om tijdens het rijden rechtstreeks via de simkaart van de auto naar Mercedes me te bellen om uitleg of bijstand. En ja hoor, dat werkte! Helaas zat ik na 20 minuten nog steeds in de wachtrij. Dus stel dat het dringend was
Even later dan toch een 'mooi' Hollands accent aan de lijn die mij vertelde dat ze niks verkeerd zag in het systeem, enkel dat mijn achteruitcamera en parkeersysteem niet meer werkte
Toen ik antwoordde dat dit onmogelijk was omdat ik het juist op de snelwegparking nog gebruikt had, want ik was ondertussen gestopt, leek ze toch even de draad kwijt.
Opnieuw starten en dan gaat alles terug werken zei ze en daaag. Moest het niet werken mag je nog eens terugbellen en opnieuw in de wachtrij gaan staan
Natuurlijk werkte het nog niet na het opnieuw starten. Vermits die foutmelding maar bleef komen en de SOS knop rood bleef branden dacht ik om die knop toch maar eens te proberen.
Moet zeggen dadelijk reactie. Dus het werkte wel niettegenstaande al die foutmeldingen. Nadat ik ongeveer 30 seconden mijn uitleg in het Nederlands gedaan had bleek de alarm madame aan de lijn enkel Engels te spreken. Eerst deed ze of ze Jürgen Conings persoonlijk aan de lijn had maar toen bleek dat ik geen 'urgent assistance' nodig had werd het wat gemoedelijker
In ieder geval het werkte nog steeds niet. Ik ben dan zelf maar wat in het systeem gaan zoeken, alles een beetje gereset, de auto nog een paar keer opnieuw gestart en na een paar uur leek alles terug normaal.
Bij Mercedes noemen ze zoiets dus een helpdesk en spreken ze constant van hun technical experts. Om je dood te lachen
Gelukkig heb ik in Polen een dealer waar ze alles opgelost krijgen maar meestal mag ik het zelf uitzoeken zoals altijdEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenTja, callcenter Mercedes zit in Maastricht. Vandaar de Nederlandse madam.En toch heerlijk al die systemen. (als ze werken tenminste)
Comment
-
Hahaha, dat komt nu ook juist toe in mijn mailbox. Daar kan je soms je frustratie ook al eens kwijt hoewel ik twijfel of het gelezen wordt, beantwoordt in geen geval
'Beste klant,
We willen u graag uitnodigen om deel te nemen in een kort, online tevredenheidsonderzoek met betrekking tot uw tevredenheid over de service verleend door ons Customer Assistance Center.
Door deel te nemen, kunt u uw stem laten horen en ons helpen om u nog een betere ervaring te bieden.
Dank u.
Met vriendelijke groeten,
Mercedes-Benz'Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gery Bekijk Berichten
Hopelijk is dit uw vrouw? Voor het geval het uw minnares is hoop ik dat uw vrouw het autoforum niet leestEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenOei, die mogen zich aan iets verwachten.10/10 quotering?
Verder nog wat andere MB frustraties uitgespuwd, ze moesten het toch maar eens lezenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBij Volvo doen ze dat in ieder geval wel. Toen ik mijn beklag eens deed over de service in de garage, (waar ik tot 3 keer terug moest met een ratelende versnellingspook), werd ik de dag erop al gebeld, en werd mijn auto eindelijk ook fatsoenlijk hersteld, de week nadien.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ondertussen bijna 3 jaar en nog altijd supertevreden over de auto zelf. Desalniettemin kan ik nu wel zeggen dat het in ieder geval mijn laatste nieuwe MB geweest is, met een mooie oldtimer van het merk zie ik mezelf eventueel wel nog ooit rijden. De onkunde en van de pot gerukte onderhoudsprijzen bij hun dealers hier ten lande doen 'm de das om.
Ook zijn nu na 3 jaar alle abo's opgesoupeerd en lopen de eerste herinneringen binnen. Nog zoiets wat ze vergaten te vermelden bij aankoop want het zat er allemaal op
Ik hoop dus nog 1 tot 2 jaar te genieten van mijn A-tje of misschien zelfs wat langer want ik zou met dat EV gedoe momenteel niet weten wat te kopen. Voor een particulier lijkt mij dat nog een jaar of 5 te vroeg, ik vermoed dus dat het eerst nog een hybride (geen PHEV) gaat worden.
Anyway, ik heb stilaan weer iets om naar uit te kijken
Last edited by Jocar; 13/07/2021, 17:47.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
In België liggen de lonen hoog vooral door belastingen om ons zorgstelsel (er liggen meer mensen in de ziekenhuizen en op de ic mals nl met 70% meer inwoners) te onderhouden, dat vertaalt zich bij al wie wit werkt in torenhoge facturen
Als je dat niet supporteerd kun je kiezen voor alternatieven
Maar ik ga wel mee in een ouwe benz met trekhaak en een cheap ev
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenIn België liggen de lonen hoog vooral door belastingen om ons zorgstelsel (er liggen meer mensen in de ziekenhuizen en op de ic mals nl met 70% meer inwoners) te onderhouden, dat vertaalt zich bij al wie wit werkt in torenhoge facturen
Als je dat niet supporteerd kun je kiezen voor alternatieven
Maar ik ga wel mee in een ouwe benz met trekhaak en een cheap ev
Autodealers en merken genoeg die wit en eerlijk werken, daarom hoef ik geen MB Belgium verwaandheid te sponsoren
Comment
Comment