Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Mijn A-tje gisteren nog eens een poetsbeurt gegeven. Werd tijd na nog geen 200 km gereden te hebben in 3 maanden. Net op tijd terug binnen voor de storm
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenGeen Poolse trips meer dan?.... Hier onlangs nog geweest en virusje opgescharreld
Het zal, als het meevalt, maart worden
Oei, beterschap gewenst dan. Mijn zoon heeft het ook zitten, gelukkig zonder veel erg. Hij had de booster al gekregen. Zijn quarantaine loopt morgen af.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Neen, normaal waren wij er nu maar het gezond verstand zegt om momenteel geen problemen te gaan zoeken
Het zal, als het meevalt, maart worden
Oei, beterschap gewenst dan. Mijn zoon heeft het ook zitten, gelukkig zonder veel erg. Hij had de booster al gekregen. Zijn quarantaine loopt morgen af.
Ze gooien er daar ook echt wel met de klak naar, overal, maar dat moet ik jou niet vertellen zeker hé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Hier ook niet ziek geweest hoor, dateert al van voor kerst.
Ze gooien er daar ook echt wel met de klak naar, overal, maar dat moet ik jou niet vertellen zeker hé?
Het mag nu stilaan stoppen, die ellende overalEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het is voor mij na bijna 4 jaar normaal tijd voor een nieuwe auto maar als ik deze video zie en hoor denk ik dat ik dit keer er toch maar 1 of 2 jaar ga bijdoen. Ik ben niet alleen supertevreden van mijn A200 maar heb ook nog maar 35k km.
Ik zou trouwens op dit moment niet weten wat te kopen, een (betaalbare) EV komt nog te vroeg als particulier en voor een hybride sta ik eigenlijk ook niet te springen.
6 MOST ECONOMICAL Mercedes Models!
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenLijkt me als particulier nu ook absoluut de beste beslissing.
Zeker omdat je met een benzine versie zit.
En de auto heeft ook nog niets ingeboet aan "moderniteit", zeg maar.
Wat is de km stand momenteel?
Effe de app geopend, 34193 km zie ik. Nog weiniger dan ik dacht na bijna 4 jaar, vroeger deed ik dat per jaar
Idd! Ik ga 'm nog wat houden, krijgt ook nog regelmatig 'over the air' updates. Bij hun Belgische stealers heb ik toch geen verplichtingen meerEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Dat zijn idd wel weinig kilometers, ik zit nu aan 58.000 km op 5 jaar met mijn Megane.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDat zijn idd wel weinig kilometers, ik zit nu aan 58.000 km op 5 jaar met mijn Megane.
Van mijn 34k km zijn er ook nog eens 30k in Duitsland en Polen gereden. Ik maak tegenwoordig meer kilometer met de fiets. Binnenkort terug opnieuw vaker naar Polen, dan gaat het wel beterenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Weet iemand of ook het start-stop systeem gecontroleerd wordt op de keuring? Dat van mijn A-tje werkt niet vaak, komt waarschijnlijk door mijn lange ritten en vaak lang stilstaan. Ik heb ergens gelezen dat dit systeem afhangt van 17 parametersIk krijg ook geen foutmelding.
Ik kan me voorstellen dat als je een uur aangeschoven hebt aan de keuring dat het ook niet meer werkt.
Het is pas voor augustus maar als het altijd moet werken op de keuring moet ik wel naar mijn dealer in Polen volgende maand. Hopelijk niet natuurlijkEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennee, dat wordt niet gecontroleerdEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Staat er idd niet tussen, wel een hele boterham voor de rest
https://www.km.be/autokeuring/wat-keurt-km-preciesEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Ja, dat doe ik ook zelf.
Bij Renault was het 7 of 8 euro dacht ik, batterijtje in een fysieke winkel kopen, zo'n 4 euro, batterijtje on line bestellen 1,5 euro dacht ik?
Als je ze per 10 of zo besteld zijn ze goedkoper per stuk, maar als je die niet alle kunt gebruiken heb je daar niks aan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenJa, dat doe ik ook zelf.
Bij Renault was het 7 of 8 euro dacht ik, batterijtje in een fysieke winkel kopen, zo'n 4 euro, batterijtje on line bestellen 1,5 euro dacht ik?
Als je ze per 10 of zo besteld zijn ze goedkoper per stuk, maar als je die niet alle kunt gebruiken heb je daar niks aan.
Comment
Comment