Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Voor die bruine strepen heb ik een gratis gom van Dacia
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Hier bij ons thuis gebruiken we daarvoor een wasmachine.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Moet zeggen aan de kwaliteit en properheid van het sanitair op de snelwegparkings in Polen kunnen de Duitsers nog een puntje zuigen. Ook overal strooidiensten aanwezig voor snelle interventie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEn dat blijft hier maar updaten, straks heb ik een nieuwe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
En nog altijd geen factuur voor ontvangen???
Wel ontvang ik nu regelmatig mail om mijn 'onderhoudsmanagement' en 'voertuigdiagnose op afstand' opnieuw in te schakelen. Ahja want dat is een 'gratis' abo. Er zijn maar een paar dingen gratis en die dienen dan nog om jou in hun paleizen vol incompetentie te lokken
Zo lomp ben ik nu ook niet want dan weten de dealers weer alles en kunnen ze mij opnieuw beginnen te bestoken met onzin. Zoals om bv na 1 jaar of 4000 gereden km in mijn geval opnieuw langs te doen komen voor een groot onderhoud.
Ja, dag Jan, ik check dat wel zelf en geef mijn zuurverdiende centjes liever aan een Oekraïne benefiet dan aan een bende dieven
'Ziet er goed uit', dat zal wel, maar niet dankzij hun
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenWaar ben je aan zee in PL?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenNee, ben er weer tweede helft april en ergens einde mei.
In mei ook eens gedacht om wat extra tijd door te brengen aan zee evtl.
Bij vragen laat maar weten.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Nu mag dat online updaten wel eens stoppen. Telkens al mijn instellingen weg, FM pré selecties, favoriete bestemmingen GPS, enz
Zie ook niet wat deze laatste update verbeterd heeft. Straks misschien, nu lange rit voor de boeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenNog een geluk dat kleine meeuwen zijn daar, niet zoals hier beesten met een kak oppervlak van gemiddeld 16 vierkante
Op tijd erbij zijn is de kunst zodat de lak niet beschadigd wordt, maar het heeft er toch wel een tijdje opgehangen denk ik. Op het eerste zicht geen lakschade maar ga het thuis toch eens behandelen volgende week. De ellendige schijtersEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zo, ritje zit er weer op. Waren toch een paar honderd kilometer minder dan verwacht. Zuinig blijft dat ding in ieder geval. Eat your heart out EV's
Comment
-
Comment
-
Nog vlug een speciale AMG serie voor de facelift. Zeker verkrijgbaar in Duitsland, hier weet ik niet.
Mercedes-AMG A 35 en CLA 35 Edition 55
Het Affalterbach-feest voor de 55e verjaardag van AMG gaat vrolijk verder.
Voor een mooie vijfcijferige meerprijs belooft Mercedes "overdadige uitrusting". Dat zie je op het eerste gezicht aan het dikke aerodynamicapakket. Het omvat een voorschort met een vergrote frontsplitter en extra flics, een achtervleugel, scheidingsranden voor de zijluchtstroom op de luchtuitlaten van het achterschort en een diffusorblad. Alle onderdelen zijn glanzend zwart gelakt.
Aan boord zijn ook het zogenaamde Nachtpakket en Nachtpakket II. In AMG-spreken betekent dit: zodra alles donker is, graag! De frontsplitter en sierelementen op de lamellen in de buitenste luchtinlaten, de inzetstukken in de sideskirts, de sierstrip in de taillelijn, de sierstrip op de ruiten en de buitenspiegelbehuizingen zijn uitgevoerd in hoogglanzend zwart.
De twee uitlaatsierstukken zijn zwart verchroomd en de ramen zijn donker getint voor warmte-isolatie. De lamellen van de radiatorgrille en de typeaanduiding op het kofferdeksel en de spatborden zijn - je raadt het al - ook glanzend zwart gespoten.
Je kunt de A 35 en CLA 35 "Edition 55" in elke kleur krijgen, zolang het maar cosmos black metallic of digital white metallic is. Daarnaast is er aan weerszijden van het voertuig foiling met het AMG-wapenschild en een aangegeven AMG-ruit, die van grijs naar transparant loopt.
Tot nu toe zijn alleen foto's van de A 35 hatchback gepubliceerd.
19‑inch multispaaks velgen in mat titaangrijs draaien in de wielkasten. Om de pijn over de huidige benzineprijzen niet zo groot te maken, schonk de fabrikant een stijlvolle zilverchroom tankdop met AMG-opschrift.
Het interieur van de speciale modellen is zwart en zeer rood. De performance stoelen zijn bekleed met klassiek rood en zwart leer. Het prestatiestuur van microvezel heeft een "Edition 55"-badge en een zwarte 12-uurmarkering. Er zijn ook dorpelpanelen met AMG-opschrift verlicht in rood en zwarte velours vloermatten met rode contrasterende stiksels en opschrift 'Edition 55' in rood geweven. Net als sierdelen in geborsteld aluminium.
De speciale modellen zijn vanaf nu tot november 2022 te bestellen met het uitrustingspakket "Edition 55" tegen een meerprijs van 12.614 euro.
Comment
Comment