Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Resultaat van de trip en de rit van vandaag. Ik ben met mijn lange afstanden nog niet aan een stromer toe
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk heb het mij vorige week ook nog moeten realiseren met nog eens een tripje Stettin.
Als ik dan al die Tesla's aan max 100 km/h zie taffelen... toch nog maar ff niet.
Ongelooflijk hé. Ik heb altijd rond de 120 km/h gehangen gisteren en eergisteren en ik heb heel wat EV's gezien maar ze bleven allemaal mooi achter mij, op een eenzame Taycan na.
Mooi om te zien, ze hebben blijkbaar het overdreven snelheidsprobleem ook ermee opgelost
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Dan hebben we elkaar daar weer ergens gekruist waarschijnlijk, eens moet het toch lukken
Ongelooflijk hé. Ik heb altijd rond de 120 km/h gehangen gisteren en eergisteren en ik heb heel wat EV's gezien maar ze bleven allemaal mooi achter mij, op een eenzame Taycan na.
Mooi om te zien, ze hebben blijkbaar het overdreven snelheidsprobleem ook ermee opgelost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Idd ja LOL... nieuwe Mariott geprobeerd in Stettin trouwens. Puik hotel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Nice! Nog niet geprobeerd. Hebben die een goeie parking?
Ook op wandelafstand van het oude centrum.
- Likes 1
Comment
-
Zo de insecten zijn er eindelijk af, wel weer wat steenslag erbij Gelukkig kan een lakstiftje een beetje helpen, bijna niet meer te zien met het blote oog
Comment
-
Ja heel praktische ondergrondse. Ook leuke Italiaan om de hoek.
Ook op wandelafstand van het oude centrum.
Effe opgezocht omdat er momenteel veel nieuwe hotels in Szczecin zijn. Ben daar donderdag en vrijdag nog in de buurt geweest verdorie
Vlak in het drukke centrum. Het wisselkantoor dat wij gebruiken ligt daar ook dichtbij.
Ze durven in die hotels soms iets vragen voor een smalle parkeerplaats. Betaalde in Berlijn onlangs 30€ voor 1 nacht
50 Zloty valt nog mee, als je niet te lang blijft tochEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk vermoed ook wel dat de prijs niet lang zo zal blijven. Is voor zijn klasse momenteel iets te goedkoop, lijkt me.
Maar de concurrentie wordt inderdaad wel onderhand moordend daar.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk had wel een corporate rate, via het bedrijf.
95€ betaald en idd 50PLN voor de parking.
De Polen klagen idd ook steen en been, en terecht.
Ik heb bij Booking.com ondertussen Genius Level 3, da's veel beter.
Maar ik zie dat Mariott bij Booking.com ook nog redelijk in prijs meevalt momenteel. Wel een fitness maar enkel een sauna ontbreekt daar voor mij
Vanaf 93€ voor een 1 persoonskamer met ontbijt en 109€ voor een 2 persoonskamer met ontbijt.
Als je naar de suites met stadszicht en bla, bla, bla gaat wordt het duurder uiteraardEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenIk had een suite met stadszicht.. wel niet verkeerd ;-)
Alleen zijn het van die airco kamers waar je geen raam kan open zetten, dat vind ik persoonlijk een heel groot minpunt altijd
Nuja, ik heb altijd goeie oordopjes bijEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Precies een nieuwe.
Zot om een nieuwe te kopen eigenlijk, zal toch nog maar wat wachten. Mijn vorige auto's zagen er na 4 jaar ook zo nog uit hoor, het zijn dan ook een beetje mijn kindjes héEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Bijhouden ja, dat had ik begot met meer van mijn auto's moeten doenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik heb nog gewerkt in de Duitse auto industrie, (Bosch Karslruhe) en hun arrogantie heeft me altijd verbaasd . Altijd gedacht dat de dag wel eens zou komen, waarop ze lik op stuk zouden krijgen. Met de snelgroei van vooral Aziatische EV's zou dat wel's sneller kunnen gaan dan we denken.
- Likes 1
Comment
Comment