De verblijfsvergunning is voor 2 jaar verlengd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
ik zie er waarschijnlijk hopeloos over... maar de kilometerstand. Gaat minder dan 100k zijn, anders geen 2 jaar keuring...
Comment
-
Vorig jaar mijn Megane ook voor 2 jaar gekeurd, met wat geluk volgend jaar nog eens 2 jaartjes d'r bij.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHij lijkt ook nog altijd uit de showroom te komen, als je hem zo ziet.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik zie er waarschijnlijk hopeloos over... maar de kilometerstand. Gaat minder dan 100k zijn, anders geen 2 jaar keuring...
Ik heb zelf ook effe moeten zoekenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVorig jaar mijn Megane ook voor 2 jaar gekeurd, met wat geluk volgend jaar nog eens 2 jaartjes d'r bij.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAhja, is dat zo? Da's dus niet enkel na de eerste keuring die 2 jaar? Waarschijnlijk zolang je geen 100.000 km hebt en een foutloos keuringsbewijs dan. Wist ik niet
Minder dan 100.000 km
Foutloos keuringsbewijsOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenDe cla blijft wel al zal de volgende niet onder de 40k te bestellen zijn... En da met een fwd chassis :/Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
de naam CLA is redelijk gekend nu dus ik hoop wel dat ze de volgende CLA op het platform van de C maken. dat kan toch niet rendabel zijn om voor zo'n beperkt aantal modellen speciaal andere motoren en versnellingsbakken moeten maken/in storage houden.lets have some more member berries
Comment
-
Gisteren de 40k km bereikt na dikke 4 jaar. Overmorgen na 2 jaar en 12k km nog eens een onderhoud. Benieuwd hoe de filters er gaan uitzien na al die rustige snelwegkilometers
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Mijn eerste eerlijk onderhoud zit erop voor de mooie prijs van 249 €
-Olie 5w30 + oliefilter
-Luchtfilter
-Pollenfilter
-Alle vloeistoffen bijgevuld.
-Assyst instellingen.
-Werkuren
En uitgevoerd door kenners die tenminste wat uitleg gaven. Hier kunnen de alom bekende MB 'technical experts' nog een puntje aan zuigen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichtenechte sociale uitbuiting
foei
Comment
-
Nice! Ik zie nu dat mijn onderhoud ook geregistreerd staat in de MB app. Dat betekent dat ik voor verder gebruik van de app nu officieel bij hun stealers kan wegblijven
Comment
Comment