Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vorig jaar mijn Megane ook voor 2 jaar gekeurd, met wat geluk volgend jaar nog eens 2 jaartjes d'r bij.
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Vorig jaar mijn Megane ook voor 2 jaar gekeurd, met wat geluk volgend jaar nog eens 2 jaartjes d'r bij.
Ahja, is dat zo? Da's dus niet enkel na de eerste keuring die 2 jaar? Waarschijnlijk zolang je geen 100.000 km hebt en een foutloos keuringsbewijs dan. Wist ik niet
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ahja, is dat zo? Da's dus niet enkel na de eerste keuring die 2 jaar? Waarschijnlijk zolang je geen 100.000 km hebt en een foutloos keuringsbewijs dan. Wist ik niet
Auto jonger dan 6 jaar
Minder dan 100.000 km
Foutloos keuringsbewijs
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
De cla blijft wel al zal de volgende niet onder de 40k te bestellen zijn... En da met een fwd chassis :/
Forget it dat je in 2025 nog een, tegen dan nieuw model, CLA gaat kunnen kopen onder de 50k. Als 'm blijft bestaan tenminste want die jaren op voorhand voorspellingen moet je toch wel met een korreltje zout nemen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
de naam CLA is redelijk gekend nu dus ik hoop wel dat ze de volgende CLA op het platform van de C maken. dat kan toch niet rendabel zijn om voor zo'n beperkt aantal modellen speciaal andere motoren en versnellingsbakken moeten maken/in storage houden.
Gisteren de 40k km bereikt na dikke 4 jaar. Overmorgen na 2 jaar en 12k km nog eens een onderhoud. Benieuwd hoe de filters er gaan uitzien na al die rustige snelwegkilometers
Hahaha, en met veel plezier gedaan na wat ze mij de voorbije jaren bij MB aangedaan hebben. Ik raad het alle Mercedes privé rijders aan. Ga bij een onofficiële MB garage of naar het buitenland voor het onderhoud. Overal Mercedes onderhoudsgarages genoeg. In deze tijden van besparingen niet te versmaden of je moest je centjes echt moe zijn
Toen ik Auto Motor und Sport nog las deden ze daar tests van officiële garages. Wat ik me vooral herinner is dat de slechtst presterende meestal ook de duurste was.
Nice! Ik zie nu dat mijn onderhoud ook geregistreerd staat in de MB app. Dat betekent dat ik voor verder gebruik van de app nu officieel bij hun stealers kan wegblijven
Comment