Oorspronkelijk geplaatst door flappy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Mijn driver score hier ook eens posten. Het systeem heeft blijkbaar maar de helft van de kilometer geregistreerd, maar hoe dat komt moeten we aan de MB technical experts vragen, als ze zelf het antwoord weten tenminste. Not
Not bad at all imo:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Leuk ritje vandaag, Hasselt - Ingolstadt, enkel werken en nog eens werken in Duitsland Wel weinig file
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenEcht wel een zot laag verbruik voor toch wel een vrij pittige benzine motor.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk BerichtenCC op hoeveel op de autosnelweg?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHot As... dat zal wel Oostenrijkse humor zijnEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het wordt alsmaar beter, weer een hete rit vandaag Ik vermoed dat de helft van alle Autobahnen opgebroken zijn tegenwoordig, zeker in het Zuid-Duitsland. Niet te doen
Bij aankomst in Thüringen moesten we ook nog eens 20 minuten in de auto blijven zitten omdat een onweer met wolkbreuk losbarstte. Niet normaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenTripjes naar het Zuiden zijn echt geen sinecure meer de laatste jaren idd
Ik ga dit jaar weer rustig over Frankrijk naar Piemonte kachelen. 150km verder, en een pak Péage, maar ik heb het er graag voor over.
Traject, Lyon-Franse Alpen is een heerlijk kalm stukje rijden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het zit er helaas weer op Door de hitte en het noodweer de voorbije dagen is het ongeveer 500 km minder geworden, net geen 2000 km. Vandaag de laatste rit, Oberhof - Hasselt.
Ik was nog maar net in België en kreeg in Bilzen al een alcoholcontrole. Veel machtsvertoon dit weekend blijkbaar, dan kunnen ze nu weer rusten tot tegen oudjaar
Comment
-
Ola, goed nieuws gekomen met de nieuwe update van de app, we mogen onze abo's per maand betalen nu en guess what? Een maand gratis, wow
Koop dan eens een auto van 60k € of nog duurder Naar de kassa...., ze kunnen hun kassa steken waar de zon....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenOla, goed nieuws gekomen met de nieuwe update van de app, we mogen onze abo's per maand betalen nu en guess what? Een maand gratis, wow
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Een heel knappe promotie: op jaarbasis betaal je slechts één maand te veel ten opzichte van het jaarabonnement. En dan durft ge nog klagen!Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment