Foto van een knalrode gemaakt gisteren, zie je ook bijna nooit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes A-klasse (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenOnze is cosmos black. Interieur ben ik wel jaloers op. Zwart hout, nappa leder, die sport stoelen met verlichting enzo.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenNee een a200. Meer dan genoeg vermogen voor de madamEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenWel van de pot gerukte prijzen... maar ja ze wilde die al een tijd en we leven maar 1 keer. Koste bijna zoveel als mijn c in 2018...
Daarom dat ik wat langer ga blijven rijden ermee voor ik aan een Lexus begin, ook nog te weinig km. We zullen nog maar een jaartje wachtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Benieuwd hoelang ik dit toch al dure ding in aankoop nog rijdende kan houden zonder bijkomende abo's te willen betalen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenBenieuwd hoelang ik dit toch al dure ding in aankoop nog rijdende kan houden zonder bijkomende abo's te willen betalen
Aan al die abonnementen ben je zeker een dik ambtenarenmaandpensioen kwijt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Wat is dat allemaal!
Aan al die abonnementen ben je zeker een dik ambtenarenmaandpensioen aan kwijt?
Mijn zoon lacht zich een kriek telkens hij meerijdt, dat zit zelfs gratis op zijn DusterEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Vermits Doa toch geen foto's post van de zijn A-tje zal ik er nog maar wat posten Er zitten wel een paar vervelende vliegen op de motorkap
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
- Likes 1
Comment
-
Mercedes Me app, wat een ramp, pure dure brol! Nu moet je voor elk gebruik opnieuw inloggen, een tijdrovende ellende als je even iets wilt checken
En blijkbaar ben ik niet alleen, hierbij een bloemlezing uit recente app reviews en dat zijn geen particulieren die dit schrijven hé (ik kan er nog een paar honderd posten)
Een app tevredenheidsgemiddelde van 4,4 op 5. Ja, dag Jan, hoe ze dat gemanipuleerd hebben is mij voorlopig ook een raadsel, ik kom er nog wel achter
Ik heb toch medelijden met die arme 'technical expert' (zoals zij hun incompetente medewerkers noemen ) die op al die slechte reviews moet antwoorden
- Likes 1
Comment
-
Echt wel ongelofelijk dit ja, maar omdat ik ooit in de Duitse auto industrie gewerkt heb, kan ik mij er wel iets bij voorstellen.
Dat is zo'n stug en rigide omgeving, dat een beetje out of the box denken énorm moeilijk is.
Het is duidelijk dat Mercedes en bij uitbreiding nog wel wat andere Duitse merken, echt wel beginnen achter te lopen op dat vlak.
Comment
-
Na 5 jaar proefkonijn spelen is de maat stilaan vol, ze antwoorden zelfs niet op de help vragen in de app, wel steeds hetzelfde antwoord op de overwegend slechte reviews
Het wordt alleen maar slechter en de abo's duurder Nog effe op mijn tanden bijtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenAls die app echt zo slecht werkt is dat toch wel een aanfluiting voor een merk als Mercedes. Ze hadden hun belang in Tesla nooit moeten verkopen. Dan hadden ze het daar eens kunnen vragen hoe het wel moet.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Hadden die belangen bij Tesla? Wist ik niet. Elon zal blij zijn dat 'm van die nitwits daar af is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
Mercedes had een belang van 4% in Tesla. Zo hadden de eerste model S de bedieningshendels van Mercedes. In 2014 hebben ze alles verkocht voor 780 miljoen dollar. Hadden ze hun aandelen gehouden en nu verkocht stond er 32 MILJARD op hun rekening. Tja, was fijn geweest als ik een kristallen bol had gehad.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment