Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVERBekijk Berichten
Wat is dat allemaal!
Aan al die abonnementen ben je zeker een dik ambtenarenmaandpensioen aan kwijt?
Ohnee, ik ben fier dat ik nooit een cent aan abo's betaald heb en dat ook nooit zal doen. Zeker omdat het er volgens de verkoper bij aankoop allemaal opzat bij de dure Mbux versie, een serieuze optie trouwens. Maar het is wel een triestig dat ik zelfs geen Android auto of DAB+ kan gebruiken zonder eerst nog respectievelijk 363€ en 242€ te betalen aan die incompetente dieven, ook mijn navigatiekaarten raken stilaan verouderd. Gebruik nu meestal Waze maar dat moet dus via het telefoonscherm vermits ik geen Android auto heb
Mijn zoon lacht zich een kriek telkens hij meerijdt, dat zit zelfs gratis op zijn Duster
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Mercedes Me app, wat een ramp, pure dure brol! Nu moet je voor elk gebruik opnieuw inloggen, een tijdrovende ellende als je even iets wilt checken
En blijkbaar ben ik niet alleen, hierbij een bloemlezing uit recente app reviews en dat zijn geen particulieren die dit schrijven hé (ik kan er nog een paar honderd posten)
Een app tevredenheidsgemiddelde van 4,4 op 5. Ja, dag Jan, hoe ze dat gemanipuleerd hebben is mij voorlopig ook een raadsel, ik kom er nog wel achter
Ik heb toch medelijden met die arme 'technical expert' (zoals zij hun incompetente medewerkers noemen ) die op al die slechte reviews moet antwoorden
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Als die app echt zo slecht werkt is dat toch wel een aanfluiting voor een merk als Mercedes. Ze hadden hun belang in Tesla nooit moeten verkopen. Dan hadden ze het daar eens kunnen vragen hoe het wel moet.
Na 5 jaar proefkonijn spelen is de maat stilaan vol, ze antwoorden zelfs niet op de help vragen in de app, wel steeds hetzelfde antwoord op de overwegend slechte reviews
Het wordt alleen maar slechter en de abo's duurder Nog effe op mijn tanden bijten
Als die app echt zo slecht werkt is dat toch wel een aanfluiting voor een merk als Mercedes. Ze hadden hun belang in Tesla nooit moeten verkopen. Dan hadden ze het daar eens kunnen vragen hoe het wel moet.
Hadden die belangen bij Tesla? Wist ik niet. Elon zal blij zijn dat 'm van die nitwits daar af is
Hadden die belangen bij Tesla? Wist ik niet. Elon zal blij zijn dat 'm van die nitwits daar af is
Mercedes had een belang van 4% in Tesla. Zo hadden de eerste model S de bedieningshendels van Mercedes. In 2014 hebben ze alles verkocht voor 780 miljoen dollar. Hadden ze hun aandelen gehouden en nu verkocht stond er 32 MILJARD op hun rekening. Tja, was fijn geweest als ik een kristallen bol had gehad.
Mercedes had een belang van 4% in Tesla. Zo hadden de eerste model S de bedieningshendels van Mercedes. In 2014 hebben ze alles verkocht voor 780 miljoen dollar. Hadden ze hun aandelen gehouden en nu verkocht stond er 32 MILJARD op hun rekening. Tja, was fijn geweest als ik een kristallen bol had gehad.
2014. Nooit geweten. Tesla was toen nog volop bezig met bekendheid krijgen. Dikke misser van Mercedes maar dat kennen we ondertussen. Mercedessen worden helemaal onbetaalbaar en Tesla's goedkoper
Comment