Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Svekke Bekijk Berichten

Bedankt. Heb al wat zitten zoeken op google maar ik vind dat foto's van particulieren soms meer zeggen dat professionele foto's op het internet. Vandaar de vraag ... anyway thx!
    No problem!
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

No problem!
      Maar het zijn wel geen foto's met night pack er bij.
      Die combinatie moet ik nog vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svekke Bekijk Berichten

Maar het zijn wel geen foto's met night pack er bij.
        Die combinatie moet ik nog vinden.
        Ik zal er ook eens op letten.
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Op de C-klasse wel een digitaal dashboard, maar precies niet dat doorlopende nieuwe systeem.

Deze middag eens zitten configureren en vermoed wel dat ik een redelijk uitgeruste met 160pk in mijn budget krijg, maar ik heb oh zo schrik om nog ne lage wagen te pakken ivm mijne rug Want de vorige keer heb ik na een jaar mogen veranderen, maar dat gaat me niet meer lukken.

Comment

• kijk eens in mijn profielfoto (of het begin van mijn topic, maar geen nightpack)

Je gaat die daar terug vinden in alle mogelijke en onmogelijke hoeken. Heel vuil en heel proper.

Kijk eens in het topic van Schnippy (weliswaar de matte versie)

Mijn gedacht van Seleniet-grijs: de lijnen van de C komen er het best in uit, maar het is een heel klassiek kleur. Je haalt er als detailer ook weinig voldoening uit.
            2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
              Op de C-klasse wel een digitaal dashboard, maar precies niet dat doorlopende nieuwe systeem.

Deze middag eens zitten configureren en vermoed wel dat ik een redelijk uitgeruste met 160pk in mijn budget krijg, maar ik heb oh zo schrik om nog ne lage wagen te pakken ivm mijne rug Want de vorige keer heb ik na een jaar mogen veranderen, maar dat gaat me niet meer lukken.
              Zorg voor de comfort-zetels. Ik ben er beter mee dan met de zetels in de Volvo (die nochtans een goeie naam hebben). En met de zetelverwarming aan, is het voor het moment de beste plaats waar ik kan zitten.

Laag is die wel, maar daar heb je alleen bij het in- & uitstappen miserie mee. Tenzij je klein van gestalte bent, en je je stoel relatief hoog kunt zetten (wat bij mij niet het geval is).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Zorg voor de comfort-zetels. Ik ben er beter mee dan met de zetels in de Volvo (die nochtans een goeie naam hebben). En met de zetelverwarming aan, is het voor het moment de beste plaats waar ik kan zitten.

Laag is die wel, maar daar heb je alleen bij het in- & uitstappen miserie mee. Tenzij je klein van gestalte bent, en je je stoel relatief hoog kunt zetten (wat bij mij niet het geval is).
                Het ligt toch ietske moeilijker dan de zetel alleen. Het is ook de zitpositie. Ge spreekt van het in- en uitstappen alleen, maar in een SUV zit ge boven uw pedalen en niet achter uw pedalen zoals bij een gewone wagen. Ik ben van SUV naar gewone wagens gegaan en terug naar SUV. Het is net die zithouding dat het voor mij comfortabel maakt. De kans is groot dat ik met de beste zetel in een berline/break nog last van mijn rug heb, enkel en alleen omdat mijn voeten voor mij staan en niet onder mij. Maar de kans bestaat ook dat dit niet zo gaat zijn. Kan ik dat risico lopen? En meestal kom ik daar pas achter na een 3-tal weken intensief rijden

Ik ben natuurlijk wel een fan van SUV's, maar vind breaks ook enorm knappe wagens. En moest ik geen hernia's hebben, zou ik eerder een break overwegen omdat ik daar dan meer keuze in heb.

Comment

Het ligt toch ietske moeilijker dan de zetel alleen. Het is ook de zitpositie. Ge spreekt van het in- en uitstappen alleen, maar in een SUV zit ge boven uw pedalen en niet achter uw pedalen zoals bij een gewone wagen. Ik ben van SUV naar gewone wagens gegaan en terug naar SUV. Het is net die zithouding dat het voor mij comfortabel maakt. De kans is groot dat ik met de beste zetel in een berline/break nog last van mijn rug heb, enkel en alleen omdat mijn voeten voor mij staan en niet onder mij. Maar de kans bestaat ook dat dit niet zo gaat zijn. Kan ik dat risico lopen? En meestal kom ik daar pas achter na een 3-tal weken intensief rijden

Ik ben natuurlijk wel een fan van SUV's, maar vind breaks ook enorm knappe wagens. En moest ik geen hernia's hebben, zou ik eerder een break overwegen omdat ik daar dan meer keuze in heb.
                  Als je toch fan bent van SUV's zou ik niet meer naar een break overstappen, mn schoonpa geraakt mn c43 bijna niet meer uit en hij heeft nog geen last van zn rug..

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Comment

• Jij hebt dan ook die (overigens prachtige) diepe kuipen. De gewone zetels zijn wat gemakkelijker (al vindt mijn pa ook wel dat mijne C ‘diep’ zit)

Comment

• Mijn collega wacht nog altijd op zijn pre-facelift C180d, staat al van in juni bij de dealer...

Comment

• Blijf gewoon bij een suv. Kzou zo ook willen overstappen maar mogen niet via ons carplan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
                          Blijf gewoon bij een suv. Kzou zo ook willen overstappen maar mogen niet via ons carplan.
                          Dat is hier blijkbaar geen probleem met die SUV's, maar we moeten wel wat rekening houden met de CO2, alhouwel deze hier wel ruim genomen wordt. Vroeger vroegen ze toch wel 90% aftrekbaar en in het slechtste geval maar 80%. Maar mijne Tiguan zit aan de 75% met zijn 127gr, en ne collega heeft sinds een half jaar een X-Trail met meer dan 130gr CO2.

Hier rijden 4 SUV's, 1 monovolume, 1 DS5 (weet niet hoe ge dat model moet noemen) en een break. Maar die met de monovolume zou ook graag een SUV hebben, maar zijn budget laat het niet toe en zal wss een break worden, en die met de DS5 zou graag een Mokka willen als volgende

Den dikste is natuurlijk voor den baas, want die rijdt nu X5 en binnen een paar weken wordt zijne Q8 geleverd.

Mijne droom zou een GLC zijn, maar die gaat te ver boven budget liggen. Het voordeel is wel dat ik ook ne NNC met zeer weinig kms mag kiezen, wat dan mss wel nog binnen budget zit, maar dan moeten de opties weer overeen komen en degenen die ik op NNC zie binnen mijn budget, die zijn toch niet naar mijn goesting uitgerust.

Tot nu toe blijft de Tiguan Allspace op nummer 1 staan als opvolger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                            Zorg voor de comfort-zetels.
                            Bedoel je daarmee de multicontourstoelen? Denk niet dat er een andere optionele keuze is. Of bedoel je het zitcomfortpakket om de stoel perfect te kunnen afstellen? Denk dat dat standaard is nu.

Comment

• Zitcomfortpakket idd.
                              Uitschuifbare zitting, en 4-voudig instelbare lendensteun

Comment

Dat is hier blijkbaar geen probleem met die SUV's, maar we moeten wel wat rekening houden met de CO2, alhouwel deze hier wel ruim genomen wordt. Vroeger vroegen ze toch wel 90% aftrekbaar en in het slechtste geval maar 80%. Maar mijne Tiguan zit aan de 75% met zijn 127gr, en ne collega heeft sinds een half jaar een X-Trail met meer dan 130gr CO2.

Hier rijden 4 SUV's, 1 monovolume, 1 DS5 (weet niet hoe ge dat model moet noemen) en een break. Maar die met de monovolume zou ook graag een SUV hebben, maar zijn budget laat het niet toe en zal wss een break worden, en die met de DS5 zou graag een Mokka willen als volgende

Den dikste is natuurlijk voor den baas, want die rijdt nu X5 en binnen een paar weken wordt zijne Q8 geleverd.

Mijne droom zou een GLC zijn, maar die gaat te ver boven budget liggen. Het voordeel is wel dat ik ook ne NNC met zeer weinig kms mag kiezen, wat dan mss wel nog binnen budget zit, maar dan moeten de opties weer overeen komen en degenen die ik op NNC zie binnen mijn budget, die zijn toch niet naar mijn goesting uitgerust.

Tot nu toe blijft de Tiguan Allspace op nummer 1 staan als opvolger.
                                GLC is idd een dure wagen als je die vergelijkt met een X3 of audi Q4 . Maar heb vandaag foto gezien van een nieuwe was wel 63s maar echt knap. straks eens posten

Comment

• Glc 63s

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

GLC is idd een dure wagen als je die vergelijkt met een X3 of audi Q4 . Maar heb vandaag foto gezien van een nieuwe was wel 63s maar echt knap. straks eens posten
                                    X3 is thans ook duur. Q4 heb ik nog nooit gezien

Comment

• Ruimte van glc vergelijkbaar met tiguan? Vind het een prachtige auto die glc.
                                      VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

X3 is thans ook duur. Q4 heb ik nog nooit gezien
                                        sry Q3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                                          Glc 63s
                                          Meer pics!

Comment

Working...
                                          X