Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Je moet er eens op letten hoeveel C’s van de huidige generatie in ‘Exclusive’-trim rond rijden.
    Dan weet je meteen waarom ze het niet meer echt aanbieden op de Belgische markt.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• idem met de E btw
      lets have some more member berries

Comment

• Tja, en toch vind ik de ster in de neus VERSCHRIKKELIJK lelijk. Maar blijkbaar is 97% van de Mercedes-rijders het oneens met mij.

Comment

• vind het sportiever met de ster in de grill en ik verkies die ook al vind ik een wagen met AMG pack en dan de classic grill + ster op de kap heel mooi
          lets have some more member berries

Comment

• Echte merc heeft een ster op de capo!
            Was zalig rijden in mijn vader zijn oude E200 (bj 199.
            Daarna een c (bj2009) met de ster in de grill. Het is toch hetzelfde niet meer.
            Probleem is dt ze ze allemaal ontwerpen met de ster in de grill. Ze bieden dan wel nog aan met de ster erbovenop, maar voor dat ontwerp nemen ze maar een half uurtje de tijd.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Tja, en toch vind ik de ster in de neus VERSCHRIKKELIJK lelijk. Maar blijkbaar is 97% van de Mercedes-rijders het oneens met mij.
              Ik zie liever de moderne versie, ster in de grille dus, voor de nieuwere Benzen. Een oude Benz moet de ster op de motorkap hebben.

De exclusive-grill past echt als een tang op een varken op de nieuwere modellen, en het wordt steeds erger. Er wordt hierboven gezegd dat men ontwerpt voor de ‘grote ster’, en daarna er maar een klassieke grill uit het magazijn op plakt: er is iets van aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Ik zie liever de moderne versie, ster in de grille dus, voor de nieuwere Benzen. Een oude Benz moet de ster op de motorkap hebben.
                Mijn gedacht! Ik ook

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik nooit geen fan geweest van Mercedessen met ster op capeau, mss. ook de reden dat ik nog maar een 8-tal jaar mercedes kan smaken.

Comment

• @Margin

Bij deze enkele foto's.
                    De groene kleur 'pakt niet altijd goed op foto, het lijkt altijd wat aan de donkere kant. Zeker in direct zonlicht is het echt wel een felle en diepgroene kleur.
                    Ik vind de combinatie van de 200d met 9G en (zelfs maar) 16" wielen een perfecte combinatie om vele km te maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk

Comment

• Ferme bak, congratzz!
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Mooi, succes ermee! Toch een gewaagd kleurtje maar ik kan het wel smaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svekke Bekijk Berichten

Een idee van de leverdatum?
                          Productie in april en levering in mei. Nog even op de tanden bijten dus

frankjacobs bedankt voor de foto's. Knappe break!

Comment

• Waar zit de DVD speler eigenlijk ? (FL model met Comand Online)
                            Coupe 200 benzine besteld (levering januari) als 2e auto...
                            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Waar zit de DVD speler eigenlijk ? (FL model met Comand Online)
                              Coupe 200 benzine besteld (levering januari) als 2e auto...
                              Denk niet dat die CD/DVD player er nog opzit, bij de nieuwe A ook niet meer ttz ik vind 'm toch niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Denk niet dat die CD/DVD player er nog opzit, bij de nieuwe A ook niet meer ttz ik vind 'm toch niet
                                Als ik op de configurator lees dan staat er bij de optie Comand Online: voor entertainment zorgen oa een DVD speler enz...
                                Sintruin till I die

Comment

Als ik op de configurator lees dan staat er bij de optie Comand Online: voor entertainment zorgen oa een DVD speler enz...
                                  Mogelijk, wat zeggen ze bij de dealer? Maja, mijn ervaring is dat je het best zelf alles uitzoekt want....

Congratzz overigens met de nieuwe aanwinst. Prachtig zo'n C Coupé

Comment

Ik heb de comand en hier zit geen dvd speler in.

Comment

• k
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Ik heb de comand en hier zit geen dvd speler in.
                                      Bedankt dat is duidelijk ! Jammer....
                                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Mogelijk, wat zeggen ze bij de dealer? Maja, mijn ervaring is dat je het best zelf alles uitzoekt want....

Congratzz overigens met de nieuwe aanwinst. Prachtig zo'n C Coupé
                                        Bedankt, ja het is een prachtige wagen naast onze GLC (die volgend jaar vervangen gaat worden)
                                        Canvansitblauw met Nightpakket en nog donkere elementen toegevoegd (velgen/ uitlaatsierstuk enz...)
                                        Sintruin till I die

Comment

k

Bedankt dat is duidelijk ! Jammer....
                                          Wat vang je aan met een DVD-speler in een auto?
                                          Eens je aan het rijden bent valt het beeld weg.

Wie kijkt trouwens nog DVD’s in deze Netflix-tijden?

Comment

Working...
                                          X