DVD is gewoon vervangen door USB, updates gebeuren ook volledig via USB nu in plaats van met install DVD's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Wat vang je aan met een DVD-speler in een auto?
Eens je aan het rijden bent valt het beeld weg
Wie kijkt trouwens nog DVD’s in deze Netflix-tijden?
Last edited by E90N; 11/12/2018, 23:31.Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenWie kijkt trouwens nog DVD’s in deze Netflix-tijden?
Bij mij in de wagen staat mixcloud of spotify steeds op dit via android play of gewoon via m'n smartphone.
Comment
-
-
Nog een vraag aan de Coupé rijders (misschien ook bij de andere modellen):
Waar zit de camera aan de achterkant ? Is dit het Mercedes logo dat zich opent ???
Het logo aan de achterkant is volledig dicht, heel anders dan de andere modellen waar het enkel een open stuk is wat erop geplakt is...Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNog een vraag aan de Coupé rijders (misschien ook bij de andere modellen):
Waar zit de camera aan de achterkant ? Is dit het Mercedes logo dat zich opent ???
Het logo aan de achterkant is volledig dicht, heel anders dan de andere modellen waar het enkel een open stuk is wat erop geplakt is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Bij mij zit het aan de openingsknop van de achterdeur maar ik ben wel een break-rijder... nog iemand die zich ergert aan de uiterst kleine benzinebak?Sintruin till I die
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenNog een vraag aan de Coupé rijders (misschien ook bij de andere modellen):
Het logo aan de achterkant is volledig dicht, heel anders dan de andere modellen waar het enkel een open stuk is wat erop geplakt is...lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
66 Liter lijkt toch voldoende...
Comment
-
400 a 450km doe ik met volle tank.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
66 Liter lijkt toch voldoende...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Bij mij zit het aan de openingsknop van de achterdeur maar ik ben wel een break-rijder... nog iemand die zich ergert aan de uiterst kleine benzinebak?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten66 liter is doordeweeks 900 km rijden, of als het allemaal snelweg is tot 1300 kmEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Misschien vind jij in onderstaand topic (linkje) wat meer info want dit hier gaat eigenlijk over de sedan
http://www.autoforum.be/forum/auto-a...-facelift-2018Sintruin till I die
Comment
-
Ik heb net een Mercedes C 180D Estate 9traps automaat business solutions besteld als volgende lease wagen.
Business solution Avantgarde & Business Solutions Plus pack genomen... (Premium Pack)
Ik ben heel erg benieuwd naar de wagen, mijn eerste automaat en eerste Mercedes Benz :-)
Hopelijk zal ik niet te ontgoocheld zijn door het vermogen want momenteel rij ik met een 2.0TDI 150pk a3, wel manueel weliswaar :-)
Wat denken jullie? Goede keuze gemaakt?
Comment
Comment