Oorspronkelijk geplaatst door Rames
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
je gaat met een serieuze turbo lag zitten dan volgens mij want de 180 en 200 zijn geen dubbeltraps turbo's
Dacht dat de 180 en de 200 (automaat) dus weinig met elkaar gemeen hebben. Volgens mij weet A160 daar meer van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenblok wel, turbo niet
Ik stel me dan een soort van dip voor maar kan me er weinig bij voorstellen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenHet nieuwe stuur is ook een stap achteruit: te veel knopjes en te veel fake aluminium.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Die hendel is misschien gedateerd, maar toch verdomd handig in gebruik. In mijn Volvo was ik na drie jaar nog steeds op zoek naar het juiste knoppeke op het stuur, in de Mercedes was dat na de tweede dag al een automatisme.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
Dat zou kunnen, al was ik er van overtuigd dat de 200D automaat identiek dezelfde motor is als de 2.2, en dat de 180 de befaamde Renault motor is.
Dacht dat de 180 en de 200 (automaat) dus weinig met elkaar gemeen hebben. Volgens mij weet A160 daar meer van.
PFL was de 180 (zowel automaat als de handgeschakelde) en de 200d (handgeschakeld) van Renault-origine. De 200d automaat deelde hetzelfde blok met de 220d en de 250d, en was een beproefd Mercedes-product. Hoe het met de turbo's zit, daar weet Doa meer van dan ik, denk ik.
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenDie hendel is misschien gedateerd, maar toch verdomd handig in gebruik. In mijn Volvo was ik na drie jaar nog steeds op zoek naar het juiste knoppeke op het stuur, in de Mercedes was dat na de tweede dag al een automatisme.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk BerichtenAnders een wijsvingerbeweging, vond dat echt pientere pook
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Zonet ook de bestelbon van mijn nieuwe bedrijfswagen getekend. Mercedes C180 (benzine) break, Business Solutions AMG Night met als opties automaat en virtual cockpit. Als kleur voorlopig zwart genomen maar kan nog selenietgrijs worden...2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenZonet ook de bestelbon van mijn nieuwe bedrijfswagen getekend. Mercedes C180 (benzine) break, Business Solutions AMG Night met als opties automaat en virtual cockpit. Als kleur voorlopig zwart genomen maar kan nog selenietgrijs worden...
Seleniet zie je nu overal, ik was het beu na een jaar, en ik ben terug gekeerd naar mijn eeuwige voorliefde voor zwart.
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
idem hier, obsidian black maar wel een sedan.
achterste camera geeft nu geen beeld meer sinds gisteren... klapt wel gewoon in en uit bij het activeren van de 360° view.
hoe superieur de wagen eigenlijk ook is kwa interieur en technologie aan de 204 toch was ik liever op de baan met de oude clets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhoe superieur de wagen eigenlijk ook is kwa interieur en technologie aan de 204 toch was ik liever op de baan met de oude c
2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
de 204 sluit zich veel meer rond de bestuurder waardoor die veel kleiner aanvoelt en is veel sportiever om mee te rijden.
kan me niet inbeelden dat dit enkel komt omdat de 204 een bilstein onderstel had.
nu de 205 is wel heel relax om mee te rijden.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Hou het maar bij zwart. Ik had een van de eerste selenietgrijze, gekozen op aanraden van de garage, omdat de lijnen en vouwen beter tot hun recht komen.
Seleniet zie je nu overal, ik was het beu na een jaar, en ik ben terug gekeerd naar mijn eeuwige voorliefde voor zwart.
2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
- Likes 1
Comment
Comment