Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
    de 204 sluit zich veel meer rond de bestuurder waardoor die veel kleiner aanvoelt en is veel sportiever om mee te rijden.
    kan me niet inbeelden dat dit enkel komt omdat de 204 een bilstein onderstel had.

nu de 205 is wel heel relax om mee te rijden.
    Ik vind de 205 toch meer ‘BMW-gewijs’ te rijden dan de 204.
    In dagelijks gebruik is die dan weer ruimer (vooral achterbank) en comfortabeler (neigt meer naar de E dan dat de vorige dat deed)
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• de 204 en 207 blijven de beste auto's waar ik ooit mee gereden heb maar kan mijn 205 wel apprecieren
      lets have some more member berries

Comment

• ik vond mijn w208, eerste gen clk ook een ongelooflijk goede auto

was een platte 200 (200k zou beter geschikt zijn geweest) maar zo goed rijden
        én imo prachtig gelijnd, zowel binnen als buiten, erg goede zetels...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dluyckx1989 Bekijk Berichten
          DIt zal ik jullie over een paar weken kunnen laten weten :-) Wou het er toch bij dat digitaal dashboard :-P
          Zeker doen, al mijn passagiers waren danig onder de indruk van het digitaal dashboard !!! Kunt ge ook volledig naar uw stijl aanpassen, mijn vrouw heeft haar profiel en ik de mijne en is toch heel verschillend , m'n vrouw rijdt zelfs liever met de ster dan met de drietand. (ik niet)
          Last edited by Schnippy; 05/02/2019, 21:37.

Comment

• Productie van de mijne is gepland op 20/5. Hoe lang duurt het gemiddeld dan nog voor de auto bij de dealer is?
            2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
            2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Maanden...schnippy en ikzelf kunnen erover meespreken
              mijn mercedes logboek

Dodge Ram sport - Mercedes C180 - Vw golf V - Nissan 100NX - Honda Civic

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                Productie van de mijne is gepland op 20/5. Hoe lang duurt het gemiddeld dan nog voor de auto bij de dealer is?
                Bij mijn A was dat 3 weken ongeveer. Productie 29 juni, aflevering bij dealer 23 juli. Bij de C kan het wel iets langer duren dacht ik, zeker als je een exemplaar uit Zuid-Afrika hebt.
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• ik had een showroom model genomen zodat ik niet hoefde te wachten

Comment

• Wij hadden hem besteld alvorens die geproduceerd werd dus nu zal wachttijd serieus wa minder zijn.

Comment

• Ik wacht ondertussen al 7 maanden op een c200d, geen idee of ie al in productie is..

Comment

• sedan, coupe, estate?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door velliw Bekijk Berichten
                          Ik wacht ondertussen al 7 maanden op een c200d, geen idee of ie al in productie is..
                          De verkoper vertelde me dat zij nog enkele productieslots extra in mei hadden. Daarna ging de productie meteen opschuiven naar eind juli. Van mij is het een C180 break (benzine).
                          2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                          2016 Audi A3 G-tron

Comment

• breaks komen altijd van zuid afrika zover ik weet. op zich vreemd want de grote break markt is europa

Comment

• Breaks komen altijd uit Bremen... nooit uit SA

Comment

• idd net gekeken en ze bouwen daar de 205 sedan. vreemd dan

Comment

• De break wordt inderdaad in Duitsland gemaakt, heb het paar weken geleden nagevraagd aan mijn dealer. Nog 3 maandjes en ik behoor tot de Mercedes club, spannend.....

Comment

• de W205 is trouwens niet de meest eco car (start stop staat wel uit in alle driving modes behalve eco)... mijn 204 deed beter met eigenlijk dezelfde motor maar zonder die ad blue en andere versnellingsbak natuurlijk.

en mijn achterste camera geeft geen beeld meer... woensdag naar garage

wagen zit net op 12000km

Comment

• Doa Nice! Het is toch gelukt met de fotokes precies?
                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                        de W205 is trouwens niet de meest eco car (start stop staat wel uit in alle driving modes behalve eco)... mijn 204 deed beter met eigenlijk dezelfde motor maar zonder die ad blue en andere versnellingsbak natuurlijk.

en mijn achterste camera geeft geen beeld meer... woensdag naar garage

wagen zit net op 12000km
                                        eens de 20.000 voorbij, verbetert het met ongeveer een litertje.
                                        winter/zomer scheelt ook massa's bij mij. En de 2.1 houdt duidelijk niet van kortere ritjes, waar de 1.6 minder kieskeurig was.
                                        Langs de andere kant: deze zomer had ik genoeg aan 5,1 l/100 km, met drie surfboards bovenop, en 4 volwassenen en een kleine verhuis in de auto, op een gemixed parcours van landelijke banen. snelweg, een paar dorpskernen en wat boerebaantjes.

Comment

• Yes thx! Wist niet dat copy past lukte.

Comment

Working...
                                          X