Oorspronkelijk geplaatst door Doa
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichteneens de 20.000 voorbij, verbetert het met ongeveer een litertje.
winter/zomer scheelt ook massa's bij mij. En de 2.1 houdt duidelijk niet van kortere ritjes, waar de 1.6 minder kieskeurig was.
Langs de andere kant: deze zomer had ik genoeg aan 5,1 l/100 km, met drie surfboards bovenop, en 4 volwassenen en een kleine verhuis in de auto, op een gemixed parcours van landelijke banen. snelweg, een paar dorpskernen en wat boerebaantjes.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtengeeft hij bij vuil dat symbool op het display? :p
Comment
-
Da's balen dit Dat hadden ze bij mijne ook al gedaan voor ik 'm betaald en in gebruik genomen had Bumper herspuiten helaas. Een nieuwe bumper moet ook gespoten worden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Heb mijn bestelling dan toch nog laten aanpassen naar selenietgrijs ipv zwart...
Productiedatum is 2 mei 2019. Dus ten laatste eind mei zou ik er mee moeten rondrijden.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenHeb mijn bestelling dan toch nog laten aanpassen naar selenietgrijs ipv zwart...
Productiedatum is 2 mei 2019. Dus ten laatste eind mei zou ik er mee moeten rondrijden.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Slim, zou ik ook gedaan hebben, van dat cosmos zwart werd ik gek bij mijn GLA
2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
Heb nu ook een zwarte A4 S-line. Vind het nog altijd knap maar het mag eens een ander kleurtje zijn. Ik heb wel de indruk dat selenietgrijs op een E-klasse bleker toont dan op een C. Zal wel te maken hebben met de lichtinval en hoe proper de wagen staat.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Op seleniet ook, hoor...
Mag wel echt heeeeeel vuil staan, en t ziet er nog (redelijk) acceptabel uit.
Als die heel mooi gepolijst/gewaxed staat, zit er een warme bruine ondertint in:
Maar het is een heel moeilijk kleur om een mooie reflectie te krijgen
Hier stond die nochtans netjes gepoetst (was bij in de felverlichte hal
van het intake-bedrijf waar ik die moest binnenbrengen)2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
Heb nu ook een zwarte A4 S-line. Vind het nog altijd knap maar het mag eens een ander kleurtje zijn. Ik heb wel de indruk dat selenietgrijs op een E-klasse bleker toont dan op een C. Zal wel te maken hebben met de lichtinval en hoe proper de wagen staat.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Ben ook over gestapt van audi naar merc. zal je niet beklagen alhoewel ik zeer tevreden was over m'n audi.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door velliw Bekijk BerichtenIk wacht ondertussen al 7 maanden op een c200d, geen idee of ie al in productie is..
Comment
Comment