Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
eens de 20.000 voorbij, verbetert het met ongeveer een litertje.
winter/zomer scheelt ook massa's bij mij. En de 2.1 houdt duidelijk niet van kortere ritjes, waar de 1.6 minder kieskeurig was.
Langs de andere kant: deze zomer had ik genoeg aan 5,1 l/100 km, met drie surfboards bovenop, en 4 volwassenen en een kleine verhuis in de auto, op een gemixed parcours van landelijke banen. snelweg, een paar dorpskernen en wat boerebaantjes.
Der hangt mss. vuil aan uw cam ? Heb ik al gehad aan de zijkanten
Sta je te tanken, komt er een iets te ambitieuze pickup voorbij...
Is het normaal dat dit herspoten wordt ipv nieuwe voorbumper (schadebestek en herstel bij officiële MB garage)
Da's balen dit Dat hadden ze bij mijne ook al gedaan voor ik 'm betaald en in gebruik genomen had Bumper herspuiten helaas. Een nieuwe bumper moet ook gespoten worden.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Is het normaal dat dit herspoten wordt ipv nieuwe voorbumper (schadebestek en herstel bij officiële MB garage)
Jep, helemaal normaal dat ze dat gewoon herspuiten... Heb het met mijn wagen ook voorgehad, en toen hebben ze ook gewoon geschuurd en gespoten...
Ja. Ga je niks meer van zien. Al is het een rot kleur om te spuiten.
Heb mijn bestelling dan toch nog laten aanpassen naar selenietgrijs ipv zwart...
Productiedatum is 2 mei 2019. Dus ten laatste eind mei zou ik er mee moeten rondrijden.
Heb mijn bestelling dan toch nog laten aanpassen naar selenietgrijs ipv zwart...
Productiedatum is 2 mei 2019. Dus ten laatste eind mei zou ik er mee moeten rondrijden.
Slim, zou ik ook gedaan hebben, van dat cosmos zwart werd ik gek bij mijn GLA
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Slim, zou ik ook gedaan hebben, van dat cosmos zwart werd ik gek bij mijn GLA
Heb nu ook een zwarte A4 S-line. Vind het nog altijd knap maar het mag eens een ander kleurtje zijn. Ik heb wel de indruk dat selenietgrijs op een E-klasse bleker toont dan op een C. Zal wel te maken hebben met de lichtinval en hoe proper de wagen staat.
Heb nu ook een zwarte A4 S-line. Vind het nog altijd knap maar het mag eens een ander kleurtje zijn. Ik heb wel de indruk dat selenietgrijs op een E-klasse bleker toont dan op een C. Zal wel te maken hebben met de lichtinval en hoe proper de wagen staat.
Klopt! Een propere zwarte is gewoon prachtig! Maar ik werd als Pietje Precies zijnde gek van die swirls en krasjes in het zonlicht. Je ziet er elke onvolmaaktheid op
Mag wel echt heeeeeel vuil staan, en t ziet er nog (redelijk) acceptabel uit.
Als die heel mooi gepolijst/gewaxed staat, zit er een warme bruine ondertint in:
Maar het is een heel moeilijk kleur om een mooie reflectie te krijgen
Hier stond die nochtans netjes gepoetst (was bij in de felverlichte hal
van het intake-bedrijf waar ik die moest binnenbrengen)
Ben ook over gestapt van audi naar merc. zal je niet beklagen alhoewel ik zeer tevreden was over m'n audi.
Ben ook over gestapt van audi naar merc. zal je niet beklagen alhoewel ik zeer tevreden was over m'n audi.
Kan ik me voorstellen na de testrit met de Mercedes. Audi rijdt niet slecht, maar net na de testrit met de Mercedes voelde mijn Audi toch wel heel lomp aan qua rijgedrag.
Comment