Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft die lange levertijd iets te maken met de nieuwe WLTP-reglementering?

Comment

• vraag me af waarom de diesels geen EQ boost krijgen
      lets have some more member berries

Comment

• Genoeg koppel.

Comment

• lijkt me toch net voor diesels extra nuttig om zuinig te rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door velliw Bekijk Berichten

Net te horen gekregen dat hij eindelijk geleverd is Is de estate, en dus in totaal zo'n 7.5 maand op gewacht
            Was dat op voorhand ook zo meegedeeld door de verkoper?
            De mijne is besteld op 1 februari en zou, volgens de verkoper althans, ten laatste 15 mei bij de dealer moeten zijn.
            2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
            2016 Audi A3 G-tron

Comment

• heb je dat laten specifieren op de bestelbon, stinno?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                heb je dat laten specifieren op de bestelbon, stinno?
                Vermelde leveringsdatum = 31/05/2019
                2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten

Was dat op voorhand ook zo meegedeeld door de verkoper?
                  De mijne is besteld op 1 februari en zou, volgens de verkoper althans, ten laatste 15 mei bij de dealer moeten zijn.
                  Geloof dat de eerste levertermijn rond mid december stond maar werd dus uitgesteld. Ik kreeg toen bij bestelling wel te horen dat het mogelijk langer ging duren mbt WLTP

Comment

• Ziet er mooi uit die nieuwe C, facelift.
                    2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                    2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                    2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• wie gebruikt er die auto parking? begin me af te vragen of ik die optie heb aangezien je dit niet met een simpel knopje aanzet door traag met je pinker aan voorbij te rijden en dan in achteruit zetten en naar je display kijken of er melding komt..

Comment

• bij mij komt gewoon onder x-aantal km P in de display, en dan gaat ie kijken en moet je pinken...maar das een oude caramel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            wie gebruikt er die auto parking? begin me af te vragen of ik die optie heb aangezien je dit niet met een simpel knopje aanzet door traag met je pinker aan voorbij te rijden en dan in achteruit zetten en naar je display kijken of er melding komt..
                            Ik heb het bij de GLA 1 keer gebruikt en nu met deze ook 1 keer, enkel om eens te proberen of te demonstreren. Totaal overbodige optie imo. Voor sommigen kan het uiteraard interessant zijn.

Verschijnt er geen blauwe P in uw display? Allez, zo is het bij de A toch en dan de P-knop indrukken.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Als ik twijfel of k ergens pas dan zie ik of er een p -> verschijnt. Dan parkeer k zelf. Best handig

Comment

• P idd, pinker aan, in achteruit, bevestigen,...
                                in de auto van mijn ma stop je gewoon voor de plaats. Druk je op knopje en de wagen doet al.de.rest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  wie gebruikt er die auto parking? begin me af te vragen of ik die optie heb aangezien je dit niet met een simpel knopje aanzet door traag met je pinker aan voorbij te rijden en dan in achteruit zetten en naar je display kijken of er melding komt..
                                  Dat is echt een gimmick, IMHO.
                                  Op deze heb ik het al twee keer gebruikt, hoop en al, op de vorige misschien een keertje of tien. Meestal om het ‘eens te laten zien’ aan een nieuwsgierige passagier
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• De eerste keer heb ik de optie auto parkeren per ongeluk ingeschakeld. Ik schrok mij helemaal de pleuris, ik wist niet dat ik die optie had "Vanuit het niets" begon mijn stuur te draaien en dat gebeurt moet ik zeggen toch met een zeer kordate ruk. Daarna misschien nog 2 keer gebruikt, een keer om het aan mijn vrouw te laten zien, daarna om bewust te weten hoe het werkt.
                                    Ik vertrouw dat niet helemaal, ik zou een slechte klant zijn voor zelfrijdende wagens

Comment

• Berlinerijders: is er een 12V-stekker in de kofferruimte?

Hoeveel USB-poorten zijn er vooraan bij de gewone Audio 20? Is dat USB C of gewone USB?

Comment

• Geen 12V stekker in de koffer en 2 normale usb poorten in het moddencolsole bakje onder de armsteun.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten
                                          De eerste keer heb ik de optie auto parkeren per ongeluk ingeschakeld. Ik schrok mij helemaal de pleuris, ik wist niet dat ik die optie had "Vanuit het niets" begon mijn stuur te draaien en dat gebeurt moet ik zeggen toch met een zeer kordate ruk. Daarna misschien nog 2 keer gebruikt, een keer om het aan mijn vrouw te laten zien, daarna om bewust te weten hoe het werkt.
                                          Ik vertrouw dat niet helemaal, ik zou een slechte klant zijn voor zelfrijdende wagens
                                          ik gebruik dat autoparkeren zeer vaak. Zowel voor parkeren, als voor uitrijden. Ik activeer het in fpde straat en dan zegt hij of ik er tussen pas of niet. Als ik dan toch een go krijg, dan is het enkel nog pinker opzetten en in achteruit zetten. Is het nodig? Neen. Is het handig? Ja. De Tiguan duwt zich in parkeerplekken waar ik zelf voorbij zou rijden omdat ik ze te klein achtte. En mijn zoontje vind het geweldig om te zien

Comment

Working...
                                          X