Heeft die lange levertijd iets te maken met de nieuwe WLTP-reglementering?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door velliw Bekijk Berichten
Net te horen gekregen dat hij eindelijk geleverd is Is de estate, en dus in totaal zo'n 7.5 maand op gewacht
De mijne is besteld op 1 februari en zou, volgens de verkoper althans, ten laatste 15 mei bij de dealer moeten zijn.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenheb je dat laten specifieren op de bestelbon, stinno?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
Was dat op voorhand ook zo meegedeeld door de verkoper?
De mijne is besteld op 1 februari en zou, volgens de verkoper althans, ten laatste 15 mei bij de dealer moeten zijn.
Comment
-
wie gebruikt er die auto parking? begin me af te vragen of ik die optie heb aangezien je dit niet met een simpel knopje aanzet door traag met je pinker aan voorbij te rijden en dan in achteruit zetten en naar je display kijken of er melding komt..lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwie gebruikt er die auto parking? begin me af te vragen of ik die optie heb aangezien je dit niet met een simpel knopje aanzet door traag met je pinker aan voorbij te rijden en dan in achteruit zetten en naar je display kijken of er melding komt..
Verschijnt er geen blauwe P in uw display? Allez, zo is het bij de A toch en dan de P-knop indrukken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenwie gebruikt er die auto parking? begin me af te vragen of ik die optie heb aangezien je dit niet met een simpel knopje aanzet door traag met je pinker aan voorbij te rijden en dan in achteruit zetten en naar je display kijken of er melding komt..
Op deze heb ik het al twee keer gebruikt, hoop en al, op de vorige misschien een keertje of tien. Meestal om het ‘eens te laten zien’ aan een nieuwsgierige passagier2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
- Likes 1
Comment
-
De eerste keer heb ik de optie auto parkeren per ongeluk ingeschakeld. Ik schrok mij helemaal de pleuris, ik wist niet dat ik die optie had "Vanuit het niets" begon mijn stuur te draaien en dat gebeurt moet ik zeggen toch met een zeer kordate ruk. Daarna misschien nog 2 keer gebruikt, een keer om het aan mijn vrouw te laten zien, daarna om bewust te weten hoe het werkt.
Ik vertrouw dat niet helemaal, ik zou een slechte klant zijn voor zelfrijdende wagens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk BerichtenDe eerste keer heb ik de optie auto parkeren per ongeluk ingeschakeld. Ik schrok mij helemaal de pleuris, ik wist niet dat ik die optie had "Vanuit het niets" begon mijn stuur te draaien en dat gebeurt moet ik zeggen toch met een zeer kordate ruk. Daarna misschien nog 2 keer gebruikt, een keer om het aan mijn vrouw te laten zien, daarna om bewust te weten hoe het werkt.
Ik vertrouw dat niet helemaal, ik zou een slechte klant zijn voor zelfrijdende wagens
Comment
Comment