Oorspronkelijk geplaatst door David67
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
Jij al een groene gezien?
Comment
-
Mooi mooi. Wanneer was deze besteld? De mijne is eind januari besteld en zou midden mei geleverd worden.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
gisteren stond de wagen een hele middag te bakken in de zon en kreeg bij het starten de melding "Voertuig stoppen Motor laten draaien" met batterij icoon
na thuiskomst wagen binnen gezet met de motorkap open om te laten afkoelen en sindsdien geen problemen meer. toch bizar
lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenMooi mooi. Wanneer was deze besteld? De mijne is eind januari besteld en zou midden mei geleverd worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dluyckx1989 Bekijk Berichten
Dit gaat kloppen, ik zat met een levertermijn van 3 a 4 maand :-)
Comment
-
Dag mede-eigenaars, ik heb zoals jullie weten vorige donderag mijn nieuwe C klasse, maar zit met een rateltje in m'n dashboard... Ben ik aan het muggenziften? Of heb ik gelijk om dit aan te kaarten bij Mercedes ?
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Sound on ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dluyckx1989 Bekijk BerichtenDag mede-eigenaars, ik heb zoals jullie weten vorige donderag mijn nieuwe C klasse, maar zit met een rateltje in m'n dashboard... Ben ik aan het muggenziften? Of heb ik gelijk om dit aan te kaarten bij Mercedes ?
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Sound on ;-)
(Edit: heb wel de video niet beluisterd, maar maakt ook niet uit: een ratel in een nieuwe auto mag niet.)
Comment
-
Wat is nu het werkelijke verbruik van een c180 benzine berline ? heb er ene gekocht half januari en deze gaat in productie half mei en half juni bij de dealer , laat ons hopen dat het niet is zoals ik hier vele verhalen lees . Het is al meer dan genoeg 6 maand wachten .
mvg snakky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snakky Bekijk BerichtenWat is nu het werkelijke verbruik van een c180 benzine berline ? heb er ene gekocht half januari en deze gaat in productie half mei en half juni bij de dealer , laat ons hopen dat het niet is zoals ik hier vele verhalen lees . Het is al meer dan genoeg 6 maand wachten .
mvg snakkyEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snakky Bekijk Berichtenrijstijl is inderdaad een van de belangrijkste factoren maar deed een betalende test rit en op de snelweg aan 115 km/u met tegenwind verbruikte deze 13 L ?
mvg snakky
Denk wel niet dat zo'n rechtstreekse meting de juiste manier is om het verbruik te toetsen, er spelen zoveel factoren en zo'n vaart zal het wel niet lopenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
dat actueel verbruik op de boordcomputer klopt totaal niet
als ik dat opzet om live verbruik te zien zou ik rond de 8-12L moeten zitten terwijl mijn gemiddelde op het einde van een rit tussen de 5.5 en 7L is
wel een diesel natuurlijklets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dluyckx1989 Bekijk BerichtenDag mede-eigenaars, ik heb zoals jullie weten vorige donderag mijn nieuwe C klasse, maar zit met een rateltje in m'n dashboard... Ben ik aan het muggenziften? Of heb ik gelijk om dit aan te kaarten bij Mercedes ?
Sound on ;-)2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
Kan de dealer een oplossing bieden voor dit probleem?
Ben niet echt te spreken dat ik hiervoor bijna 3 weken moet wachten terwijl dit een auto is die nog geen week geleverd is geweest ......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dluyckx1989 Bekijk Berichten
6 mei mag ik hem pas binnendoen om dit te laten nakijken...
Ben niet echt te spreken dat ik hiervoor bijna 3 weken moet wachten terwijl dit een auto is die nog geen week geleverd is geweest ......Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment