Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
    Groen eruit en weer de zoveelste tint grijs (graphitgrau). Grrrr....... En ook geen designo bruin leder interieur.
    Jij al een groene gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Jij al een groene gezien?
      Ja, in de Mercedes garage in Düsseldorf. Prachtige kleur.

Comment

• Sinds donderdag trotse eigenaar van een C klasse estate. Enorme upgrade van mijn vorige A3!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Mooi! Congratzz!
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Mooi mooi. Wanneer was deze besteld? De mijne is eind januari besteld en zou midden mei geleverd worden.
            2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
            2016 Audi A3 G-tron

Comment

• gisteren stond de wagen een hele middag te bakken in de zon en kreeg bij het starten de melding "Voertuig stoppen Motor laten draaien" met batterij icoon
              na thuiskomst wagen binnen gezet met de motorkap open om te laten afkoelen en sindsdien geen problemen meer. toch bizar
              lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                Mooi mooi. Wanneer was deze besteld? De mijne is eind januari besteld en zou midden mei geleverd worden.
                Dit gaat kloppen, ik zat met een levertermijn van 3 a 4 maand :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dluyckx1989 Bekijk Berichten

Dit gaat kloppen, ik zat met een levertermijn van 3 a 4 maand :-)
                  Dat zijn allebei breaks, waarschijnlijk. Berline zit op iets langere termijn wegens de boottocht vanuit Zuid-Afrika.

Comment

• Dag mede-eigenaars, ik heb zoals jullie weten vorige donderag mijn nieuwe C klasse, maar zit met een rateltje in m'n dashboard... Ben ik aan het muggenziften? Of heb ik gelijk om dit aan te kaarten bij Mercedes ?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Sound on ;-)

Comment

Dag mede-eigenaars, ik heb zoals jullie weten vorige donderag mijn nieuwe C klasse, maar zit met een rateltje in m'n dashboard... Ben ik aan het muggenziften? Of heb ik gelijk om dit aan te kaarten bij Mercedes ?

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Sound on ;-)
                      Gaan natuurlijk, en zo snel mogelijk. Het is verdorie een nieuwe auto!

(Edit: heb wel de video niet beluisterd, maar maakt ook niet uit: een ratel in een nieuwe auto mag niet.)

Comment

• Wat is nu het werkelijke verbruik van een c180 benzine berline ? heb er ene gekocht half januari en deze gaat in productie half mei en half juni bij de dealer , laat ons hopen dat het niet is zoals ik hier vele verhalen lees . Het is al meer dan genoeg 6 maand wachten .
                        mvg snakky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snakky Bekijk Berichten
                          Wat is nu het werkelijke verbruik van een c180 benzine berline ? heb er ene gekocht half januari en deze gaat in productie half mei en half juni bij de dealer , laat ons hopen dat het niet is zoals ik hier vele verhalen lees . Het is al meer dan genoeg 6 maand wachten .
                          mvg snakky
                          Ik veronderstel dat dit van uwe (zware) voet gaat afhangen
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• rijstijl is inderdaad een van de belangrijkste factoren maar deed een betalende test rit en op de snelweg aan 115 km/u met tegenwind verbruikte deze 13 L ?
                            mvg snakky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snakky Bekijk Berichten
                              rijstijl is inderdaad een van de belangrijkste factoren maar deed een betalende test rit en op de snelweg aan 115 km/u met tegenwind verbruikte deze 13 L ?
                              mvg snakky
                              Jawadde, dan ben ik blij met mijn A200 en gemiddeld verbruik van pakweg 5,8 liter.

Denk wel niet dat zo'n rechtstreekse meting de juiste manier is om het verbruik te toetsen, er spelen zoveel factoren en zo'n vaart zal het wel niet lopen

Comment

• dat actueel verbruik op de boordcomputer klopt totaal niet
                                als ik dat opzet om live verbruik te zien zou ik rond de 8-12L moeten zitten terwijl mijn gemiddelde op het einde van een rit tussen de 5.5 en 7L is
                                wel een diesel natuurlijk
                                lets have some more member berries

Comment

Dag mede-eigenaars, ik heb zoals jullie weten vorige donderag mijn nieuwe C klasse, maar zit met een rateltje in m'n dashboard... Ben ik aan het muggenziften? Of heb ik gelijk om dit aan te kaarten bij Mercedes ?

Sound on ;-)
                                  Kan de dealer een oplossing bieden voor dit probleem?
                                  2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                  2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Volgens spritmonitor zit die C180 gem. op 8,1 L.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten

Kan de dealer een oplossing bieden voor dit probleem?
                                      6 mei mag ik hem pas binnendoen om dit te laten nakijken...
                                      Ben niet echt te spreken dat ik hiervoor bijna 3 weken moet wachten terwijl dit een auto is die nog geen week geleverd is geweest ......

Comment

6 mei mag ik hem pas binnendoen om dit te laten nakijken...
                                        Ben niet echt te spreken dat ik hiervoor bijna 3 weken moet wachten terwijl dit een auto is die nog geen week geleverd is geweest ......
                                        Belgische Mercedes dealers

Comment

• lees hier rare cowboy verhalen van mb dealers , moet toegeven dat ik de wagen nog niet in mijn bezit heb maar toch al spijt van de aankoop . Niet naar mecedes zelf (denk ik ) maar naar de dealers .

Comment

Working...
                                          X