Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door snakky Bekijk Berichten
    lees hier rare cowboy verhalen van mb dealers , moet toegeven dat ik de wagen nog niet in mijn bezit heb maar toch al spijt van de aankoop . Niet naar mecedes zelf (denk ik ) maar naar de dealers .
    Spijt moet je zeker niet hebben want het zijn fantastische wagens. Wel heb je een grote dosis geluk nodig met de keuze van de dealer maar die kan je altijd veranderen tot je een goeie gevonden hebt, onderhoud mag bij allemaal Succes met de nieuwe C binnenkort
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Inderdaad, zeker geen spijt hebben, behalve het rammeltje, ben ik super tevreden van de wagen.......
      Komende van een audi a3 ( die ook goed uitgerust was nochtans! ), is dit echt een verademing kwa luxe en comfort.

Comment

• I beg to differ... Ik ben content van de Mercedes-dealers waarmee ik al samenwerkte. Zowel voor mijn leasekrel, als voor mijn eigen auto.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Geen problemen hier met de dealers van oostende en jabbeke.
          prijzig wel maar verder geen klachten
          lets have some more member berries

Comment

• david67 : 8.1 L vind ik toch niet mals in de tijden van benzine pamperen .
            wat dealers betreft ging alles al een beetje mis vanaf het begin . Ik kon mij niet inbeelden dat een premium merk als mercedes zich kan permitteren van wagens te verkopen met kleuren kiezen vanop het net ? alle vragen die gesteld werden hadden geen antwoord , dus terug opzoek werk op het net enz enz . hier in het kortrijkse is klaar blijkelijk een probleem met een goeie te vinden .
            Wat het meest frappante was is de test rit , daar moest ik 2 maand op wachten en als kado mocht ik de verbruikte benzine zelf betalen . Bravo voor de dealers die mercedes onder hun hoede hebben.
            zo zie je maar dat het toch hoog kan zitten .
            mvg snakky

Comment

• Is toch een normaal verbruik voor een wagen van die grootte met zo'n motor. Andere merken doen niet beter hoor.

Tja, begin niet over Mercedes dealers. Daar kunnen enkele hier op het forum over meepraten. Zelf een keer opgelicht bij onderhoudsbeurt van de lokale dealer. Wat bedoelt ge met kleuren kiezen op het net? Hadden ze geen kleurenstalen ofzo?

Maar wat ik niet begrijp is dat als ge vooraf niet tevreden zijt over de behandeling bij de dealer ge toch ervoor kiest een Mercedes te kopen want het geeft toch een indicatie over de manier waarop ge in de toekomst behandeld gaat worden.

Zelf ben ik een zeer groot liefhebber van de ster, en als ik mij er nog eens eentje koop zal dat in Duitsland zijn waar die tevens in onderhoud zal gaan.

Comment

mvg snakky
                Idd! Hier zit het ook heel hoog, gaat nooit meer genezen bij mij

Zal wel altijd fan van het merk blijven, ben ik al mijn hele leven trouwens
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

david67 : 8.1 L vind ik toch niet mals in de tijden van benzine pamperen .
                  wat dealers betreft ging alles al een beetje mis vanaf het begin . Ik kon mij niet inbeelden dat een premium merk als mercedes zich kan permitteren van wagens te verkopen met kleuren kiezen vanop het net ? alle vragen die gesteld werden hadden geen antwoord , dus terug opzoek werk op het net enz enz . hier in het kortrijkse is klaar blijkelijk een probleem met een goeie te vinden .
                  Wat het meest frappante was is de test rit , daar moest ik 2 maand op wachten en als kado mocht ik de verbruikte benzine zelf betalen . Bravo voor de dealers die mercedes onder hun hoede hebben.
                  mvg snakky
                  Wat? Ik heb al een paar keer een test-auto voor een dag of meer mee gekregen bij Ghistelinck Waregem, over brandstof is nooit gesproken geweest (al vind ik het maar vanzelfsprekend dat ik de auto bij vul als ik er een paar honderd kilometer mee gereden heb).
                  Ann Noez en Gunther Rekoms hebben me daar al iedere keer fantastisch geholpen.
                  Bij mij lease-wagen heeft Ann zelfs met mij de volledige samenstelling op punt gezet (optimaliseren via pakketjes), hoewel ze goed wist dat ik moest bestellen in Oostende of Brugge. De verkoper daar, dat was een ander paar mouwen...
                  Over het atelier in Jabbeke (nu terug Oostende) kan ik geen slecht woord zeggen.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Idem voor CAC in Turnhout.
                    Daar werd altijd voldoende tijd gemaakt en was men beschikbaar voor alle vragen.
                    Ik heb weliswaar nog geen enkel issue gehad, dus over opvolging problemen kan ik niet meespreken.

Sidenote: verbruik van mijn c200d ligt nu vast op 5.2 L/100km (gemiddelde over 20k km).
                    In essentie is dat een pak lager voor woon-werk verplaatsingen met autostradeverkeer (makkelijk sub 4.5L te krijgen) en enkel de kortere ritten in het weekend zorgen voor en hoger netto gemiddelde.

Ik las hierboven dat smaragdgroen niet meer te bestellen zal vallen, dus ziet er naar uit dat ik nog even van een uniek combinatie kan genieten (200d met de 2.0 L in het groen)

Comment

• Tja: het verliep allemaal een inpulsief in bhet begin . Rij nu met een w204 200cdi ,deze moet weg want hier met die onbekwame gasten in brussel

Comment

• Oeie , groot deel van tekst is foetsie ??

Comment

• Nog eens proberen : We wilden een nieuwe wagen aankopen , een benzine voor de km die we maar bollen in een jaar . Met mijn hart ging ik voor een alfa giulia super maar mijn verstand zei een mercedes c 180 en deze zou het worden . Nu een dealer gezocht en de wagen grossomodo samen gesteld met tal van opties waarvan het panodak . Daar was ook de eerste vraag of het zwart van het glas doorliep tot op het einde en of de brilhouder ook nog aanwezig zou zijn met deze optie , daar moesten ze mij een antwoord op vrschuldig blijven dus opzoeken op het net . Dan kwam het kleur , ik had graag een metalic witte maar deze stond niet in de toonzaal (heb ik tot op heden nog niet gezien) dan over gegaan naar iridium gray en ja hoor deze stond er in de toonzaal anders kon ik het zien bij konfiguraties op de site . Toen werd ook een testrit aangevraagd maar moest daar zolang op wachten dat de frustratie de bovenhand nam en een gesprek met de afdelings overste tot stand kwam . Het gesprek begon de goede richting op te gaan en werd meteen een testrit geplaatst welliswaar met een break maar wel dezelfde motor . Toen begon hij prijzen van onderhouds contracten voor te stellen en gaf mij ook de prijzen van de onderhuods buerten . Ik dacht ja het is zijn werk waarom niet, tot ik thuis op de site de prijzen zag staan die mercedes zelf aangaf . Het was een dag en nacht verschil en voelde mij andermaal in het zak gezet .
                          Toen nog eens de befaamde testrit waar ze er niet rood van werden om ons de benzine voor een testrit te laten betalen " shame on you mercedes"
                          Dan mag een mens al eens zijn ongenoegen uiten of het nu premium is of niet . Hebben enige tijd terug een mazda gekocht voor mijn vrouw en daar is de sevice vele malen beter .
                          Er zullen er nu zijn die zeggen koop dan nog een mazda he , maar ja het is nu zo .
                          mvg snakky
                          Last edited by snakky; 28/04/2019, 22:18.

Comment

• Nu nog eens een vraag over de wagen zelf ; er staat op de verkoopsbon productie datum 15 mei en aflevr datum 15 juni . Nu zie ik dat niet gebeuren op 15 mei start de productie vanaf 0 en een maand later is de wagen van zuid africa afgeleverd in kortrijk ? Of heb ik dat mis .
                            mvg snakky

Comment

• Kan best, de auto is in 1 dag gemaakt en het transport van Zuid-Afrika duurt ongeveer 2 weken.

Comment

• In 1 dag ne auto assambleren ?
                                mvg snakky
                                Last edited by snakky; 28/04/2019, 23:21.

Comment

In 1 dag ne auto asambleren ?
                                  mvg snakky

Ze produceren daar 110.000 wagens per jaar ... zal dus wel lukken zekers?

zie blz 4:

Comment

• Interessant linkje. Thx!

Comment

In 1 dag ne auto asambleren ?
                                      mvg snakky
                                      Wie zegt trouwens dat jouw C uit Zuid-Afrika komt? Ik denk eerder uit Bremen.

Comment

Nu nog eens een vraag over de wagen zelf ; er staat op de verkoopsbon productie datum 15 mei en aflevr datum 15 juni . Nu zie ik dat niet gebeuren op 15 mei start de productie vanaf 0 en een maand later is de wagen van zuid africa afgeleverd in kortrijk ? Of heb ik dat mis .
                                        mvg snakky
                                        Is goed mogelijk. De mijne wordt op 2 mei geproduceerd en moet ten laatste 15 mei bij de dealer zijn.
                                        2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                        2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Betalen om een testrit te maken? Belachelijk! Net een BMW 330i gekocht. Gratis uitgebreide testrit gemaakt met een 320d en een 530i om de motorisaties te ervaren. In totaal bijna anderhalf uur rond getoerd. Wereld van verschil dus met Mercedes.

bij Mercedes herinner ik me een vervangwagen die mij vuil was afgeleverd en enorm naar sigaretten stonk. Wederom een mooi voorbeeld van
                                          het serviceniveau van Mercedes-Benz.

Comment

Working...
                                          X