Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
-
Oorspronkelijk geplaatst door Steven DS Bekijk BerichtenBetalen om een testrit te maken? Belachelijk! Net een BMW 330i gekocht. Gratis uitgebreide testrit gemaakt met een 320d en een 530i om de motorisaties te ervaren. In totaal bijna anderhalf uur rond getoerd. Wereld van verschil dus met Mercedes.
bij Mercedes herinner ik me een vervangwagen die mij vuil was afgeleverd en enorm naar sigaretten stonk. Wederom een mooi voorbeeld van
het serviceniveau van Mercedes-Benz.
Ik heb ook bij het innovation en testcenter geweest in brussel en daar vermelden ze voor je vertrekt dat bijvullen niet nodig is, vermoedelijk omdat ze zeker goede benzine willen in hun amg-voertuigen want het is schandalig welke brol je bij de meeste tankstations krijgt.Last edited by Schnippy; 02/05/2019, 19:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichtensnakky Het feit dat je zegt dat je hebt moeten betalen voor de benzine/diesel geloof ik totaal niet. Ik heb de laatste jaren zeker een 10-tal testritten gedaan bij mercedes. Meestal vul je zelf de tank terug tot de stand dat die stond uit respect voor de dealer die je zijn wagens uitleent. Ik had dit toevallig vergeten bij de testrit met de E63s en toen ik na de wagen terug te brengen bij de verkoper de sleutels terug gaf zei hij heb je hem gevuld, hoh neen zei ik kben da vergeten en ik haalde 50€ uit en legde het op zijn bureau, hij zei me dat is niet nodig tis gewoon omdat de volgende klant er straks aankomt en die een vol getankte wagen moet krijgen, dan ging hij snel met zijn tankkaart naar het pompstation toen ik vertrok.
Ik heb ook bij het innovation en testcenter geweest in brussel en daar vermelden ze voor je vertrekt dat bijvullen niet nodig is, vermoedelijk omdat ze zeker goede benzine willen in hun amg-voertuigen want het is schandalig welke brol je bij de meeste tankstations krijgt.
Comment
-
Nu 2 weken gelukkige eigenaar van een c klasse estate 180d met premium pack.
Hier mijn bevindingen:
Komende van een 2.0tdi 150pk a3 was ik bang van de 1.6 met 122pk... Dit valt veel beter mee dan verwacht, de wagen is verrassend vlot!( mede dankzij de 9 traps automaat ) Op de snelweg voel je wel dat het minder power heeft, maar niet storend.
Interieur: een gigantische verademing ten opzichte van mijn a3, afwerking, technologie, gewoonweg top!
Wegligging: veel comfortabeler dan mijn oude wagen, was namelijk een s line, dus redelijk stug...
Multibeam led koplampen zijn ook een hele mooie plus, de technologie erachter is echt wel indrukwekkend.
Conclusie, zou ik dezelfde keuze terug maken? Zonder enige twijfel! Enorm tevreden van de Mercedes!
Sent from my iPhone using TapatalkLast edited by dluyckx1989; 03/05/2019, 14:02.
- Likes 2
Comment
-
Idd heel mooi. De mijne wordt ten laatste 20 mei verwacht bij de dealer. Ook een selenietgrijze C180 benzine automaat met het AMG-Nightpakket en virtual cockpit.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
- Likes 1
Comment
-
Voor de mensen hier die denken dat tanken bij een test rit moet uit respect , dit vind ik een mening die ieder voor zich moet uit maken maar die mening ben ik niet toe gedaan . Het zijn zij zelf die staan te zwaaien met test ritten op het salon en dan zeggen mr mvr het is zoveel , begrijpen wie begrijpen kan .
mvg snakky
Comment
-
Als autohandelaar zijn testritten de cost of doing business.
Wanneer je daar niet akkoord mee kan gaan dan moet je beseffen dat de straten geplaveid zijn met autohandelaren.
Een of andere handelaar in O-VL is mij zo als klant misgelopen. Zware discussie aan de telefoon toen het ging over de testrit, pure kafka.
Een week later had ik mijn wagen bij een concurrent gekocht. Een glimlach op mijn gezicht nu ik er aan terugdenk, een testrit van 10km heeft hem de verkoop gekost.
Comment
-
Een testrit van 10 km of zelfs nog het dubbele, vs een wagen een volledige dag of weekend mee krijgen is nog een verschil.
Bij een korte proefrit zou ik ook niet gaan tanken, als ik er een paar honderd kilometer bij zet, dan natuurlijk wel.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Het gaat hier niet over 100km , en ja ik heb hem 2 dagen ter mijne beschikking gekregen maar dit is dan geen 48 u rond rijden . Zo stond hij veel stil in garage om van alles en nog wat uit te testen wat mogelijk is met bepaalde opties .
mvg snakky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dluyckx1989 Bekijk BerichtenAuto vandaag binnengedaan voor dat geratel in het dashboard, ahja meneer we hebben het gevonden, tis opgelost. Ik rij nog geen 200m verder en ik hoor onmiddelijk nog steeds het geratel. Echt ontevreden over klantendienst! Boze mail gestuurd, nu afwachten wat ze zeggen :-(2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenEen testrit van 10 km of zelfs nog het dubbele, vs een wagen een volledige dag of weekend mee krijgen is nog een verschil.
Bij een korte proefrit zou ik ook niet gaan tanken, als ik er een paar honderd kilometer bij zet, dan natuurlijk wel.
Comment
-
Comment
Comment