Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kan hier dus niets meer posten,kunnen de moderators dat aub oplossen....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snakky Bekijk Berichten
      Is het een break of sedan ? Hier is hij (sedan) ook in januari besteld ?
      mvg snakky
      Break. Deze worden in Duitsland gemaakt heb ik hier gelezen. De sedans in Zuid-Afrika.
      2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
      2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Auto staat bij de dealer en papieren zijn binnen. Maandag is de levering.
        2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
        2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
          Auto staat bij de dealer en papieren zijn binnen. Maandag is de levering.
          joepie

Comment

• De mijne is er sinds eergisteren ook, dus vanmorgen eindelijk mijn eerste typische rit naar het werk kunnen doen. Het is even wennen aan de Distronic omdat ik daar voor het eerst mee rijd, maar wat een plezier. De auto is ook zo stil in vergelijking met mijn Audi A3, en dat was op zich al een verademing ten opzichte van mijn Skoda Fabia dieseltje Het schakelen mag nog wel wat zachter, maar ok, we zijn nog maar 130 km ver, dus even de kat uit de boom kijken.

Verbruik is wel al zoals ik had gehoopt: 4,4 l/100 km!

Dit is 'm trouwens:

Comment

• Die cijfers haal ik al lang niet meer.
              Ik doe bijna geen snelweg meer, alleen lokale banen, met veel tractoren edm
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                De mijne is er sinds eergisteren ook, dus vanmorgen eindelijk mijn eerste typische rit naar het werk kunnen doen. Het is even wennen aan de Distronic omdat ik daar voor het eerst mee rijd, maar wat een plezier. De auto is ook zo stil in vergelijking met mijn Audi A3, en dat was op zich al een verademing ten opzichte van mijn Skoda Fabia dieseltje Het schakelen mag nog wel wat zachter, maar ok, we zijn nog maar 130 km ver, dus even de kat uit de boom kijken.

Verbruik is wel al zoals ik had gehoopt: 4,4 l/100 km!

Dit is 'm trouwens:
                Knap hoor! Proficiat!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik zit gemiddeld aan 6.8 maar ik rij dan ook totaal niet eco
                  lets have some more member berries

Comment

• Ik zit met een 200D (136pk) aan een gemiddelde van 7,2 liter.
                    Ik rij rustig, hou mij aan de verkeersregels, rij 90% van de tijd in C.
                    Vooral korte ritten momenteel. Het zal daar dus wel aan liggen.

Comment

• Longtime-gemiddelde zit nu ook op 6,61 liter (volgens de auto 6,8 l/100 km). Dit cijfer is sterk gestegen in de wintermaanden. Het gaat nu weer neerwaarts (laatste bak 6,47 l/100 km). Beste tank was 5,01 l/100, maar dat was bijna allemaal snelweg (weliswaar in zeer warme omstandigheden, en met de auto nokvol). Slechtste was begin januari, toen had die 8,8 l nodig gehad (allemaal heel koude, korte ritjes). Ik rij gemixt in E, C of S. Verkeersregels worden zo goed mogelijk gerespecteerd.

Mijn handgeschakelde 200d had een gemiddelde over >61.000 km van 5,79 l/100 km, beste was daar een tank van 4,9 l/100 km, slechtste 6,94 l/100 km (bijgehouden via Spritmonitor). Die auto reed echter bijna voortdurend langere trajecten op de snelweg (> 40 km). De auto had geen dynamic-control-schakelaar.

Comment

• Ik zit wel nog met de 250d 2.2 gekoppels aan de 9trap automaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                          Ik zit wel nog met de 250d 2.2 gekoppels aan de 9trap automaat
                          zelfde motor(blok) en automaat als de mijne, zeker ?

Comment

• Om651 motor.
                            mijn c is van 2018 dus geen nieuwe 2.0

Comment

• Same here.

Comment

• Iemand die weet of je de gesproken routeaanwijzingen permanent kan uitschakelen? Het lijkt erop dat die telkens opnieuw opstaan wanneer je een nieuwe route start.

Verbruik vanmorgen trouwens ... 3,9 da's over 64 km met een gemiddelde snelheid van 74 km/u. En in de comfortstand. Benieuwd wat dat wordt als ik eens op eco zet en ik kan zeilen.

Comment

• mooi !

dat van de navi-audio is weer zo'n veiligheidskwestie en dat gaat tegen de principes van het merk
                                  luisteren is altijd veiliger als kijken eens je je navi goed snapt

Comment

• Maar ik wil niet bepamperd worden en zelf kunnen kiezen! Plus, het is op mijn dagelijkse route: ik ken de weg ondertussen wel 'k wil gewoon de verkeersinfo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      mooi !

dat van de navi-audio is weer zo'n veiligheidskwestie en dat gaat tegen de principes van het merk
                                      luisteren is altijd veiliger als kijken eens je je navi goed snapt
                                      Garmin volgen is niet altijd even veilig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Garmin volgen is niet altijd even veilig
                                        Als't nodig is vergelijk ik wel met Google Maps maar voorlopig geen klagen van de ingebouwde GPS: Live Traffic werkt voortreffelijk - is blijkbaar TomTom-based, toont ook duidelijk en ziet er grafisch goed uit. En de voorgestelde routes en alternatieven leken mij meestal wel ok te zijn.

Enfin, ik wil het echt een kans geven want heb geen Android Auto (is dat eigenlijk al officieel als app uitgebracht in BE?) en wil geen smartphone meer moeten inpluggen de hele tijd.

Comment

• Zowel carplay als android auto zijn nog niet beschikbaar voor de 205. Vreemd als je weet dat de demo met een 205 was. De a en e hebben het vb wel. Geen idee of dit met de facelift er toch zal doorkomen

Comment

Working...
                                          X