Ik kan hier dus niets meer posten,kunnen de moderators dat aub oplossen....
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door snakky Bekijk BerichtenIs het een break of sedan ? Hier is hij (sedan) ook in januari besteld ?
mvg snakky2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Auto staat bij de dealer en papieren zijn binnen. Maandag is de levering.2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenAuto staat bij de dealer en papieren zijn binnen. Maandag is de levering.
Comment
-
De mijne is er sinds eergisteren ook, dus vanmorgen eindelijk mijn eerste typische rit naar het werk kunnen doen. Het is even wennen aan de Distronic omdat ik daar voor het eerst mee rijd, maar wat een plezier. De auto is ook zo stil in vergelijking met mijn Audi A3, en dat was op zich al een verademing ten opzichte van mijn Skoda Fabia dieseltje Het schakelen mag nog wel wat zachter, maar ok, we zijn nog maar 130 km ver, dus even de kat uit de boom kijken.
Verbruik is wel al zoals ik had gehoopt: 4,4 l/100 km!
Dit is 'm trouwens:
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk BerichtenDe mijne is er sinds eergisteren ook, dus vanmorgen eindelijk mijn eerste typische rit naar het werk kunnen doen. Het is even wennen aan de Distronic omdat ik daar voor het eerst mee rijd, maar wat een plezier. De auto is ook zo stil in vergelijking met mijn Audi A3, en dat was op zich al een verademing ten opzichte van mijn Skoda Fabia dieseltje Het schakelen mag nog wel wat zachter, maar ok, we zijn nog maar 130 km ver, dus even de kat uit de boom kijken.
Verbruik is wel al zoals ik had gehoopt: 4,4 l/100 km!
Dit is 'm trouwens:
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Longtime-gemiddelde zit nu ook op 6,61 liter (volgens de auto 6,8 l/100 km). Dit cijfer is sterk gestegen in de wintermaanden. Het gaat nu weer neerwaarts (laatste bak 6,47 l/100 km). Beste tank was 5,01 l/100, maar dat was bijna allemaal snelweg (weliswaar in zeer warme omstandigheden, en met de auto nokvol). Slechtste was begin januari, toen had die 8,8 l nodig gehad (allemaal heel koude, korte ritjes). Ik rij gemixt in E, C of S. Verkeersregels worden zo goed mogelijk gerespecteerd.
Mijn handgeschakelde 200d had een gemiddelde over >61.000 km van 5,79 l/100 km, beste was daar een tank van 4,9 l/100 km, slechtste 6,94 l/100 km (bijgehouden via Spritmonitor). Die auto reed echter bijna voortdurend langere trajecten op de snelweg (> 40 km). De auto had geen dynamic-control-schakelaar.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenIk zit wel nog met de 250d 2.2 gekoppels aan de 9trap automaat2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Iemand die weet of je de gesproken routeaanwijzingen permanent kan uitschakelen? Het lijkt erop dat die telkens opnieuw opstaan wanneer je een nieuwe route start.
Verbruik vanmorgen trouwens ... 3,9 da's over 64 km met een gemiddelde snelheid van 74 km/u. En in de comfortstand. Benieuwd wat dat wordt als ik eens op eco zet en ik kan zeilen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenmooi !
dat van de navi-audio is weer zo'n veiligheidskwestie en dat gaat tegen de principes van het merk
luisteren is altijd veiliger als kijken eens je je navi goed snapt2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Garmin volgen is niet altijd even veilig
Enfin, ik wil het echt een kans geven want heb geen Android Auto (is dat eigenlijk al officieel als app uitgebracht in BE?) en wil geen smartphone meer moeten inpluggen de hele tijd.
Comment
Comment