Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Watch this video for a demonstration of how to connect your iPhone to your new Mercedes-Benz vehicle with Apple CarPlay.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenZowel carplay als android auto zijn nog niet beschikbaar voor de 205. Vreemd als je weet dat de demo met een 205 was. De a en e hebben het vb wel. Geen idee of dit met de facelift er toch zal doorkomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
Als't nodig is vergelijk ik wel met Google Maps maar voorlopig geen klagen van de ingebouwde GPS: Live Traffic werkt voortreffelijk - is blijkbaar TomTom-based, toont ook duidelijk en ziet er grafisch goed uit. En de voorgestelde routes en alternatieven leken mij meestal wel ok te zijn.
Mijn maps heb ik al voor de 2de keer in 9 maanden geupdatet, ook heel simpel om zelf te doen. Er liggen zelfs al toekomstige wegen op, ttz die binnenkort klaar zijn, vooral in Duitsland en Polen valt dat op.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Echt hé, Live Traffic zou ik al niet meer kunnen missen, vooral ook in Duitsland met de werken overal. Veel beter dan TMC.
Mijn maps heb ik al voor de 2de keer in 9 maanden geupdatet, ook heel simpel om zelf te doen. Er liggen zelfs al toekomstige wegen op, ttz die binnenkort klaar zijn, vooral in Duitsland en Polen valt dat op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk BerichtenDat smarthphone pack was vorig jaar niet mogelijk met de comand en een merc zonder comand is een no go voor mij- automatische snelheidsaanpassing van Distronic niet mogelijk zonder Comand
- verkeersbordenherkenning niet mogelijk zonder Comand
- rijvakwissel niet mogelijk zonder Comand
Comment
-
Voor de vuist:
- rekent veel sneller (echt spectaculair rapper)
- doorsturen van adressen van smartphone naar Comand
- predictable navigation: die weet naar waar je naartoe gaat, op basis van gewoontes (echt freaky)
- groter scherm
- meer info: als je afrit nadert, krijg je direct de 'mogelijkheden in de nabijheid': tanken, hotel,...
Nadeel is dat je geen flitspalen edm kunt downloaden.
2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
Waar krijg je de meldingen van kaartupdates? Is dat via de app of krijg je iets in de auto zelf? Dat gebeurt over the air (OTA) zeker?
Vermits ik een foutmelding kreeg heb ik dat uitgeschakeld. Als er nieuwe updates zijn doe ik alle landen in 1 keer.
Gewone systeem updates komen wel (OTA) binnen. Ook te volgen in de app. Kijk maar eens in het A topic een paar pagina's terug, ik heb daar print screens van gepost
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenVoor de vuist:
- rekent veel sneller (echt spectaculair rapper)
- doorsturen van adressen van smartphone naar Comand
- predictable navigation: die weet naar waar je naartoe gaat, op basis van gewoontes (echt freaky)
- groter scherm
- meer info: als je afrit nadert, krijg je direct de 'mogelijkheden in de nabijheid': tanken, hotel,...
Nadeel is dat je geen flitspalen edm kunt downloaden.
Van dat snel rekenen heb ik nu ook weinig last, maar heb ook nog geen complexe routes getest, dus dat volg ik wel op. En extra info bij de afritten, daar heb ik ook nog niet echt op gelet dus zou kunnen dat dat er inderdaad niet is.
Comand heeft ook een harde schijf, dacht ik, voor media? Maar Spotify lost dat gemis op voor mij
Comment
-
Comand heeft een hdd idd waar je behalve muziek ook extra po's voor navigatie kan opzetten zoals flitspalen. Alvast op de ntg4.5 toch. Op de ntg5 nog niet getest.
geen idee of je de 360 graden camera optie kan hebben zonder comand. Zou dit niet meer kunnen missenlets have some more member berries
Comment
-
jonge jongens toch ,als ik de laatste posts hier lees word ik al bang om de wagen in ontvangst te nemen . Al die app toestanden , moet nu wel zeggen dat ik geen pc nerd ben . deze begint spontaan te roken als ik er maar naar kijk . heb hem nochtans 2 dagen in bezit gekregen maar ben niet zooo ver in de tech aspecten gaan zoeken , het zullen nog moeilijke en leerrijke dagen worden . Kan men deze zaken niet terug vinden op you tube hoe het allemaal in zijn werk gaat ?
mvg snakkky
Comment
-
Is niet puur de motor. De 9trap automaat doet er veel aan en hoe zwaarder de wagen hoe hoger ze de wagen in toeren laten draaien. Een vito draait met dezelfde motor vb aan 2200 rpm.
geen idee of de 2.0 evenveel koppel heeft anders is dat je verklaringlets have some more member berries
Comment
-
de motor moet het ook kunnen
de 2.1 is 83x99
de 2.0 is 82x92, nog steeds lange slag maar veel minder uitgesproken
eindverhouding bij de 2.0 is korter in de c en e dan bij de 2.1 met 9g, ik dacht dat (ook de 1.6 om 654) de 2.0 alweer aan 1400 zat bij 120
vito's eindverhouding nog korter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende motor moet het ook kunnen
de 2.1 is 83x99
de 2.0 is 82x92, nog steeds lange slag maar veel minder uitgesproken
eindverhouding bij de 2.0 is korter in de c en e dan bij de 2.1 met 9g, ik dacht dat (ook de 1.6 om 654) de 2.0 alweer aan 1400 zat bij 120
vito's eindverhouding nog korter2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
Comment