Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• de renault 1.6 met de handbak bedoel jij?

de renault 1.6dci is met 80x79.5 gewoon vierkant, die is ook helemaal niet geschikt om tegen extreem lage toeren te rijden
    Last edited by bobo; 25/05/2019, 13:55.

Comment

• Idd
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• In de garage vertelde ze mij dat enkel renault motors geplaatst werden bij mercedes A modellen ?
        mvg snakky

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

De 1.6 draaide in 6e >2000 t/m
          De nieuwe 1.6 (OM 654) doet rond de 1700 toeren aan 120 km/h in 9e. Voor de geïnteresseerden.

Comment

• toch ook een andere eindverhouding dan tov 2.0, terwijl die met 78x84 ook redelijk lange slag heeft

Comment

• Gisteren mijn auto afgehaald en mag morgen al terug naar de dealer. Lampje motormanagement blijft branden.
              2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
              2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Hopelijk niet het begin van myserie zoals bij mij...
                Deze vrijdag gaat hij voor de derde!!! Keer binnen voor het geratel in mijn dashboard en trillingen komende ‘ergens’ uit de transmissie.

Heb hen meegedeeld dat ze de wagen 2 weken mogen bijhouden terwijl ik in het buitenland ben en dat ik verwacht dat de problemen zijn opgelost, anders onderneem ik verdere stappen... ter info, wagen is nog geen 2 maand oud ;-)

Comment

• Toch redelijk onbegrijpelijk. Dit is toch al een uitgerijpt model, daar verwacht ge dat niet van. En al zeker niet voor zulke prijzen die ze daar voor vragen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                    Maar ik wil niet bepamperd worden en zelf kunnen kiezen! Plus, het is op mijn dagelijkse route: ik ken de weg ondertussen wel 'k wil gewoon de verkeersinfo!
                    Als je nou het geluid dichtdraait terwijl de navi-stem praat, blijft dat niet stil ingesteld voor altijd?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Als je nou het geluid dichtdraait terwijl de navi-stem praat, blijft dat niet stil ingesteld voor altijd?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                      Nee, enkel tijdens de huidige navigatie. Het gaat zelfs opnieuw aan als je een alternatieve route kiest.

Vandaag eerste keer getankt trouwens. Gemiddeld 4,5 gehaald. Ben ik wel heel tevreden over!

Hopelijk blijft de mijne wel probleemvrij. Voorlopig nog niets dat tegenvalt.

Comment

• Knap verbruik. Leuk toch!
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Nog eens met een nieuwe e coupe gereden vandaag en de materialen en kwaliteit binnenin zijn toch van een heel andere klasse. Ook de zetels zijn een stuk zachter terwijl het een vergelijking is tussen 2 wagens met amg pack.
                          zou eens een nieuwe cla moeten vragen voor een dag of 2 om eens te kunnen vergelijken. Hopelijk staat die geen klasse lager dan de c
                          lets have some more member berries

Comment

• Hupla, weer een nieuw irritant geluid ontdekt aan mijn 4000km oude c klasse die nog geen 2 maand oud is :-) Geluid dat je moet horen is een piepje elke keer ik gas geef :-(

Comment

• Allemaal heel herkenbaar,kwaliteit is de laatste 10 jaar niks verbeterd blijkbaar

Comment

• Begrijp niet hoe een merk als Mercedes kan blijven bestaan. Als ze de salariswagens ooit afschaffen gaat Mercedes op de fles in Belgi

Comment

• Wat een gebash van die nieuwe leaserijders hier de laatste tijd en dan meestal al na 1 dag rijden 'BMW is beter', '10 jaar geleden trok het al op niks en nu nog steeds niet', 'bij een Dacia ok maar bij een Mercedes' enz.

Vraag mij af waarom die allemaal een Mercedes bestellen als ze het toch al op voorhand wisten Ahja, het is toch maar voor 3 jaar en je moet het niet zelf betalen
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Voor de mensen die last hebben van die kraak en ratelgeluiden... is jullie binnenwerk in plastiek of hout?
                                    ​​​​​
                                    lets have some more member berries

Comment

• Of je nu al lang of kort met Mercedes rijdt (of een ander merk), maakt toch niet uit als je auto rammelt of technische problemen heeft? Zou jij blij zijn met een nieuwe auto als die al snel problemen heeft?

Dat heeft niets te maken met al dan niet fanboy van een ander merk te zijn.

Zulke problemen kan je niet weten door te testrijden of door recensies te lezen, in tegenstelling tot andere eigenschappen van een auto waar het eerder al uitgebreid over ging in het A-klasse topic bijvoorbeeld.

Jocar: je hoeft Mercedes ook niet te verdedigen als het gewoon niet goed is hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
                                        Jocar: je hoeft Mercedes ook niet te verdedigen als het gewoon niet goed is hé!
                                        Neen, ik ben de eerste om te schrijven als het niet goed is, mijn jarenlange (slechte) ervaringen met hun dealers van vroeger en nu bv.

Maar ik zou toch wel even afwachten eer ik dadelijk vergelijkingen ga maken met BMW en vroeger was het niet goed en nu nog niet. Ik ben zeker dat de helft van de problemen te maken heeft met verkeerde handelingen en de ingewikkelde bediening van de nieuwe auto's in het algemeen tegenwoordig.

In het A-klasse topic waren het duidelijk BMW fanboys trouwens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Neen, ik ben de eerste om te schrijven als het niet goed is, mijn jarenlange (slechte) ervaringen met hun dealers van vroeger en nu bv.

Maar ik zou toch wel even afwachten eer ik dadelijk vergelijkingen ga maken met BMW en vroeger was het niet goed en nu nog niet. Ik ben zeker dat de helft van de problemen te maken heeft met verkeerde handelingen en de ingewikkelde bediening van de nieuwe auto's in het algemeen tegenwoordig.

In het A-klasse topic waren het duidelijk BMW fanboys trouwens
                                          Vooral de dealers. Zowel bij mijn E als GLE hebben die nogal wat gesukkeld, terwijl ze mij altijd vertelden dat Vriesdonk een goede garage was. Mijn ervaring is dat ze onbekwaam zijn.

Comment

Working...
                                          X