Oorspronkelijk geplaatst door JosV
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Twee op rij, en geen van de twee die kraakt. Ik heb geluk, zeker.
Alhoewel, in de eerste kraakte mijn stoel - wat door de dealer is opgelost.
Je wil niet weten hoeveel mijn Volvo binnen is geweest voor kraken en piepen, scheurende zetelbekleding,...
Op den duur had ik een spuitbusje WD40 in de armsteun zitten, om het zelf te remediëren.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik heb een krakende stoel maar beschouw dat als 'iets mercedes'
Of dat nu iets van Mercedes is (wat niet zou mogen voor een merk dat zich op die manier positioneert), of typisch Renault (om maar een willekeurig ander merk te noemen): mijn auto mag geen parasietgeluiden maken.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Hmmm, dat is iets waar ik mij enorm kan aan enerveren. Je verzet je bil een beetje: ‘krik’, je neemt een bocht : ‘krak’, je rijdt een verkeerdrempel over: ‘piep’.
Of dat nu iets van Mercedes is (wat niet zou mogen voor een merk dat zich op die manier positioneert), of typisch Renault (om maar een willekeurig ander merk te noemen): mijn auto mag geen parasietgeluiden maken.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik heb enkel eens wat geluid als het warm is en ik doe wat zot of de baan is enorm slecht maar zoals gezegd, komt door het zwart plastiek trim. Met hout heb je dit niet. Ook een optie is de boel openen en wat foam tape toevoegenlets have some more member berries
Comment
-
Kleine update over mijn nieuwe c klasse met trillingen, ze wachten op de aandrijfas om hem te vervangen :-) hopelijk is dit echt het probleem......... Wil dus zeggen dat die aandrijfas hoogtswaarschijnlijk van fabriek af defect was.....
wel straf dat ze al 4 dagen op het stuk wachten... bij audi was alles er de dag zelf of de dag erna ten laatste :-(
Comment
-
Het is overal aan het veranderen. Zie nationale pers vandaag mbt de terugroep van de Audi e-Tron: de vervangstukken kunnen tot augustus op zich laten wachten, en toch moeten de auto's nu al binnen.
BMW, net hetzelfde verhaal: er is een terugroep voor bepaalde diesels. Er moet niet speciaal voor naar de garage gegaan worden, maar eens ze er toch zijn (bv. onderhoud) moet de actie uitgevoerd worden. Eén probleem: de stukken staan in backorder. Al weken. Dit maakt dat bij onze dealer ze toonzaalwagens als vervangwagen gaan inschrijven en meegeven met de klanten. Zelfs de beide i8's doen af en toe als vervangwagen dienst.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Iemand die weet hoe je de ruitenwissers in servicestand zet om de auto te wassen bijvoorbeeld?2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenIemand die weet hoe je de ruitenwissers in servicestand zet om de auto te wassen bijvoorbeeld?
Ruitenwisserarmen in de vervangingsstand zetten
Het contact in- en direct weer uitschakelen.
Binnen circa 15 seconden de toets (wissersproeiknop) op de combischakelaar gedurende circa drie seconden indrukken.
De ruitenwisserarmen gaan naar de vervangingsstand.
https://moba.i.daimler.com/baix/cars...1c3-nl-NL.htmlLast edited by Jocar; 15/06/2019, 18:06.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk BerichtenIemand die weet hoe je de ruitenwissers in servicestand zet om de auto te wassen bijvoorbeeld?
Ongetwijfeld de foute methode2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Bij de C is dat toch anders.
Ruitenwisserarmen verticaal zetten
Bij auto's zonder KEYLESS-GO of KEYLESS-GO-startfunctie:
De sleutel in het contactslot in de stand of draaien meer.
De ruitenwissers met de combischakelaar in de stand zetten.
Wanneer de ruitenwisserarmen verticaal t.o.v. de motorkap staan: De sleutel in het contactslot in de stand draaien en de sleutel uit het contactslot verwijderen.
De ruitenwisserarm van de voorruit wegklappen.
Bij auto's met KEYLESS-GO of KEYLESS-GO-startfunctie:
De motor afzetten.
De voet van het rempedaal nemen.
Zo vaak de start-stoptoets indrukken, tot de ruitenwissers in werking treden.
Zodra de ruitenwisserarmen verticaal t.o.v. de motorkap staan: De start-stoptoets indrukken.
Hier de online handleidingen van alle MB modellen. Kijk in Handleiding onder ruitenwissers.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk BerichtenBij de C is dat toch anders.
Wanneer de ruitenwisserarmen verticaal t.o.v. de motorkap staan: De sleutel in het contactslot in de stand draaien en de sleutel uit het contactslot verwijderen.
De motor afzetten.
Zodra de ruitenwisserarmen verticaal t.o.v. de motorkap staan: De start-stoptoets indrukken.
Hier de online handleidingen van alle MB modellen. Kijk in Handleiding onder ruitenwissers.
https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/p...odel-selection2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
2016 Audi A3 G-tron
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Its Bekijk BerichtenBij de C is dat toch anders.
De motor afzetten.
https://www.mercedes-benz.be/nl_BE/p...odel-selection
Ik ga het blijven doen zoals ik nu doe2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
Wow, dat is ingewikkeld.
Ik ga het blijven doen zoals ik nu doe
Comment
Comment