Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door snakky Bekijk Berichten
    normaliter mag ik mijn nieuwe wagen woensdag afhalen na een wacht tijd van 7 1/2 maand waarvan 1 1/2 mand vertraging . Maar begin wat te fronsen met de wenkbrauwen , lees hier heeeeel veel negatief nieuws zijn er ook die een positieve post kunnen voorleggen ?
    Ik heb twee goeie exemplaren gehad.
    Weliswaar allebei pre-facelift.
    Mijn schoonbroer heeft een GLC: nul miserie.
    Op mijn vorige werkplek waren we met 4 of 5 C’s: not a single issue. Eén (C180d) heeft na een ongeval in recht (met totaal verlies) direct weer een C besteld, maar dan in 200d.

Ik zelf heb na +60.000 in een jaar met een C200d bedrijfswagen en een jobswitch zonder aarzelen zelf een C220d gekocht.

‘t Moet toch zijn dat ik er content van was
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

normaliter mag ik mijn nieuwe wagen woensdag afhalen na een wacht tijd van 7 1/2 maand waarvan 1 1/2 mand vertraging . Maar begin wat te fronsen met de wenkbrauwen , lees hier heeeeel veel negatief nieuws zijn er ook die een positieve post kunnen voorleggen ?
      Ja er zitten in polen zeer goede dealers.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Ja er zitten in polen zeer goede dealers.
        Hahaha, klopt volledig! Zou ze daar niet meer kunnen missen, zeker als je vergelijkt met de bende oplichters hier. Afspraak 22 augustus
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ja, ik. Moet maar eens scrollen anders ondertussen 8000 kilometers en nog altijd volledig tevreden.

Comment

• ik ben ook tevreden van de 205.
            problemen die ik al gehad heb zijn kosteloos opgelost en dat was sensoren vooraan die flipten (water in connectors?) en de achterste camera die geen beeld meer gaf.
            lets have some more member berries

Comment

• rij momenteel ook met een w204 c200 cdi maar door onnozele wetgeving over gegaan naar benzine . Van de wagen zelf heb ik een goed voorgevoel maar Ghistelinck Kortrijk/Heule is een ander verhaal . Stel je voor dat u een mb koopt als particulier en na vele vertragingen mag je de wagen 7 1/2maand later afhalen . op die dag (nu woensdag ) krijg ik te horen dat zijn agenda bijna vol is en niet veel tijd heeft om de wagen af te leveren .
              Jocar : 22 aug ?????
              mvg snakky

Comment

Dan heb ik onderhoud met mijn A in Polen.

Het is wel niet dat ik er speciaal voor naartoe rijd hoor, maar ik kom er toch minstens 4 keer per jaar, dat is dus mooi meegenomen voor goeie en eerlijke service en zo blijft mijn garantie en mobilo ook in orde.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Kaufberatung van de C in Autobild

Die Kernkompetenz der C-Klasse ist der Fahrkomfort

Sie ist zum Fahren gemacht, und das möglichst gut. Der Innenraum bietet gerade so viel Platz wie nötig, und was den Umfang der Serienausstattung angeht, hat so mancher Koreaner bessere Karten. Dafür erhält der Käufer – ganz ohne Aufpreis – einen Wagen mit erstklassigem Geradeauslauf, einer großartigen Geräuschdämmung und enormem Fahrkomfort. Hier liegt die Kernkompetenz der C-Klasse.

Comment

rij momenteel ook met een w204 c200 cdi maar door onnozele wetgeving over gegaan naar benzine . Van de wagen zelf heb ik een goed voorgevoel maar Ghistelinck Kortrijk/Heule is een ander verhaal . Stel je voor dat u een mb koopt als particulier en na vele vertragingen mag je de wagen 7 1/2maand later afhalen . op die dag (nu woensdag ) krijg ik te horen dat zijn agenda bijna vol is en niet veel tijd heeft om de wagen af te leveren .
                    mvg snakky
                    In hun vestiging in Waregem heeft men alle tijd voor ons genomen: mijn vrouw had nog nooit met een automaat gereden, en die verkoper heeft haar heel mooi uitgelegd hoe dat allemaal in zijn werk ging (ik was blij dat hij het deed, want naar mij ging ze vast en zeker niet willen luisteren ).
                    Het was nochtans niet 'zijn' verkoop, maar van zijn vrouwelijke collega, die er die dag toevallig niet was. Die had me trouwens ook heel goed geholpen.

De man in Oostende was iets anders...
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• ben vandaag gaan kijken naar de wagen en te verstaan gebracht dat ik het niet kunnen vind dat er vermeld word dat er weinig plaats is in zijn agenda voor het afleveren van de wagen . Heb hem toen voor gesteld om de wagen in de voormiddag af te halen zonder uitleg ( die wordt ergens anders gegeven )plus het afleveren van mijn oude mb . Vroeg hem toen ook voor de juiste factuur door te mailen maar dit ging blijkbaar niet (?) maar kreeg ze toch toe gestuurd na een uur maar enkel stond er vermeld dat ikzelf nog moest uitrekenen hoeveel het juiste bedrag was met voorschot en overname prijs van huidige mb ?
                      Als er iemand is die dit normaal vind voor een mb concessie begrijp ik het ook niet meer .

Comment

ben vandaag gaan kijken naar de wagen en te verstaan gebracht dat ik het niet kunnen vind dat er vermeld word dat er weinig plaats is in zijn agenda voor het afleveren van de wagen . Heb hem toen voor gesteld om de wagen in de voormiddag af te halen zonder uitleg ( die wordt ergens anders gegeven )plus het afleveren van mijn oude mb . Vroeg hem toen ook voor de juiste factuur door te mailen maar dit ging blijkbaar niet (?) maar kreeg ze toch toe gestuurd na een uur maar enkel stond er vermeld dat ikzelf nog moest uitrekenen hoeveel het juiste bedrag was met voorschot en overname prijs van huidige mb ?
                        Als er iemand is die dit normaal vind voor een mb concessie begrijp ik het ook niet meer .
                        Ik heb de voorbije 10 jaar niks normaal meer bij een Belgische MB dealer gezien

Wat Carman hieronder (linkje) schrijft klopt volledig,

Comment

• Als je het zelf mag berekenen mag je wel wat afronden in jou voordeel ook

Comment

ben vandaag gaan kijken naar de wagen en te verstaan gebracht dat ik het niet kunnen vind dat er vermeld word dat er weinig plaats is in zijn agenda voor het afleveren van de wagen . Heb hem toen voor gesteld om de wagen in de voormiddag af te halen zonder uitleg ( die wordt ergens anders gegeven )plus het afleveren van mijn oude mb . Vroeg hem toen ook voor de juiste factuur door te mailen maar dit ging blijkbaar niet (?) maar kreeg ze toch toe gestuurd na een uur maar enkel stond er vermeld dat ikzelf nog moest uitrekenen hoeveel het juiste bedrag was met voorschot en overname prijs van huidige mb ?
                            Ze hebben toch gezegd dat er weinig tijd was om te leveren

Comment

Bij mij alleen maar lof over de wagen en ik ben reeds wat gewoon, heb al ford, audi, renault, maserati, vw gehad en deze is de degelijkste tot nog toe.

Comment

• nieuwe wagen in ontvangst mogen nemen op woensdag , toch gelukt . Heb al zitten experimenteren met de navi maar hoe krijg ik er de benaming bij het adres . adressen opslaan geen probleem maar als je na enkele maanden het adres moet ingeven zonder benaming van de persoon in kwestie word het wat moeilijk .
                                In het algemeen valt alles heel goed mee , stille en vlotte wagen ( en dit voor eerste maal automatische versnellingen gaat mijn rechter arm nog regelmatig richting midden console )
                                Voor wie android wil koppelen moet men eerst een app downloaden , maar dewelke ? Anders krijg ik de pictogrammen niet op het scherm .

Comment

• android auto app

Comment

• Toen we de C coupé van mijn vrouw gingen afhalen op het afgesproken tijdstip belde de verkoper ons doodleuk "terwijl we al in de helft van de rit waren" om te melden dat de wagen "niet" klaar was ...
                                    Had die gast chance dat mijn vrouw opnam :-)
                                    Ik verzeker je dat ik op ontploffen stond !
                                    Nu nadien is alles in orde gekomen met veel extra's erbij en op mijn huidige bestelde GLE een fikse korting afgehandeld
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                      Toen we de C coupé van mijn vrouw gingen afhalen op het afgesproken tijdstip belde de verkoper ons doodleuk "terwijl we al in de helft van de rit waren" om te melden dat de wagen "niet" klaar was ...
                                      Dan had je nog geluk! Bij mij belden ze onderweg om te zeggen dat ze 'm beschadigd hadden en ik de week erop mocht terugkomen

Comment

nieuwe wagen in ontvangst mogen nemen op woensdag , toch gelukt . Heb al zitten experimenteren met de navi maar hoe krijg ik er de benaming bij het adres . adressen opslaan geen probleem maar als je na enkele maanden het adres moet ingeven zonder benaming van de persoon in kwestie word het wat moeilijk .
                                        In het algemeen valt alles heel goed mee , stille en vlotte wagen ( en dit voor eerste maal automatische versnellingen gaat mijn rechter arm nog regelmatig richting midden console )
                                        Voor wie android wil koppelen moet men eerst een app downloaden , maar dewelke ? Anders krijg ik de pictogrammen niet op het scherm .
                                        Niet in de Google Play Store.
                                        Hier meer uitleg.
                                        https://www.google.com/url?sa=t&sour...=1564151812043

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dan had je nog geluk! Bij mij belden ze onderweg om te zeggen dat ze 'm beschadigd hadden en ik de week erop mocht terugkomen
                                          Claes ???

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X