Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten

Claes ???
    Yep!

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• edit
      Sintruin till I die

Comment

• edit
        Sintruin till I die

Comment

edit
          Ja? Jij had mij gequoot?
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Ja? Jij had mij gequoot?
            Ja sorry vanalles misgegaan met die tapatalk...

ik zei WTF !!!! wat een klungelaars daar, zo'n KRAS
            Last edited by E90N; 27/07/2019, 22:15.
            Sintruin till I die

Comment

Ja sorry vanallas misgegaan met die tapatalk...

ik zei WTF !!!! wat een klungelaars daar, zo'n KRAS
              Idd! Een T-shirt, een klakske en nog wat van die brol als compensatie, maar een verontschuldiging kwam niet over hun verwaande lippen

Nuja, mij zien ze er niet meer en ik ken nog wel wat mensen die niet over hun te spreken zijn. Hun privé klanten gaan iig schaars worden, maar dat is hun bedoeling waarschijnlijk.

Niks boven een nooit reclamerende leaserijder waarvoor het allemaal niet zo nauw steekt

Comment

• jocar : zoals ik voordien al aangaf waren we veel beter af vroeger met die kleine concessies , toen wist je dat er bekwame mensen aan de wagen werkten en kon je er ook nog naartoe voor raad en daad van de wagen . Dit noemen ze nostalgie .
                Hier juist hetzelfde ,zit al twee dagen te zoeken hoe ik favorieten kan invoeren met de gps comand online ?
                Ze wisten mij veel te vertellen over de sleutel . moet in de daarvoor bestemt vakje liggen om op te laden maar vind ik niks van terug in handleiding of net . ook met het uitschakelen van de sleutel zodat hij niet meer gescand kan worden van buiten af ? en zo kan ik nog een tijdje doorgaan .
                Heb de wagen nu enkele dagen ( zonder veel kraken en spokken ) en is een plezier om mee rond te rijden is elke € waard , maar het entourage er rond laat heeel veel te wensen over . Wat kan je daar aan veranderen als kleine belg .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snakky Bekijk Berichten
                  jocar : zoals ik voordien al aangaf waren we veel beter af vroeger met die kleine concessies , toen wist je dat er bekwame mensen aan de wagen werkten en kon je er ook nog naartoe voor raad en daad van de wagen . Dit noemen ze nostalgie .
                  Hier juist hetzelfde ,zit al twee dagen te zoeken hoe ik favorieten kan invoeren met de gps comand online ?
                  Ze wisten mij veel te vertellen over de sleutel . moet in de daarvoor bestemt vakje liggen om op te laden maar vind ik niks van terug in handleiding of net . ook met het uitschakelen van de sleutel zodat hij niet meer gescand kan worden van buiten af ? en zo kan ik nog een tijdje doorgaan .
                  Heb de wagen nu enkele dagen ( zonder veel kraken en spokken ) en is een plezier om mee rond te rijden is elke € waard , maar het entourage er rond laat heeel veel te wensen over . Wat kan je daar aan veranderen als kleine belg .
                  Ik zou het niet beter kunnen verwoorden

Ik heb in de A ook zo'n apart vakje om de sleutel in te leggen. Ze hadden mij wijsgemaakt dat het was om op te laden maar dat blijkt helemaal zo niet te zijn heb ik later op een Duits forum ontdekt.
                  Daar heb ik ook gevonden dat als ik de sleutel wil uitschakelen ik 2X kort en snel op de sluittoets van de sleutel moet drukken. Het rode sleutellampje licht dan 2 keer kort en 1 keer lang op, de sleutel komt dan in een soort slaapstand en spaart batterij. Ideaal als je de sleutel voor lange tijd niet gebruikt, voor de reserve bv.
                  Of dat voor de C-klasse ook zo is weet ik niet maar je kan altijd eens proberen.

Voor het juiste antwoord op een gemakkelijke vraag moet je uiteraard niet bij een MB dealer zijn

In ieder geval veel succes met de wagen gewenst!

Comment

• ik doet dat altijd dat 2 keer duwen op sluiten. de pinkers gaan dan ook 3 of 4 keer knipperen. das toch iets die al bijna 10 jaar zo is bij mercedes
                    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                      ik doet dat altijd dat 2 keer duwen op sluiten. de pinkers gaan dan ook 3 of 4 keer knipperen. das toch iets die al bijna 10 jaar zo is bij mercedes
                      Je moet dat niet in de nabijheid van de auto doen. Het is louter om de sleutel uit te schakelen.

Comment

• eigenlijk is dit vooral bedoelt voor wanneer de wagen thuis staat. op die manier geeft de sleutel geen signaal en kan de wagen minder gemakkelijk gestolen worden.
                        + is dat de sleutel batterij langer mee gaat

Comment

• Das ne goeie tip, maar niet zeker of het bij mij al lukt

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                            Das ne goeie tip, maar niet zeker of het bij mij al lukt
                            Vraag mij af waarom ze dat bij de dealer niet zeggen en wat ze dan wel vertellen blijkt niet waar te zijn, zoals het opladen van de sleutel in het opbergvakje (toch niet bij de A).

Als dat al 10 jaar bestaat heb ik het in ieder geval nooit geweten, zelfs nooit geprobeerd bij de GLA.

Comment

• dat opladen van de sleutel zal wel enkel bij het nieuw type sleutel zijn. de rest is eigenlijk tech die al op de W221, W204, W212 etc zat.
                              ik spreek eigenlijk zo min mogelijk met verkopers en zoveel mogelijk met mensen van het attelier. daar zit de kennis

Comment

dat opladen van de sleutel zal wel enkel bij het nieuw type sleutel zijn. de rest is eigenlijk tech die al op de W221, W204, W212 etc zat.
                                ik spreek eigenlijk zo min mogelijk met verkopers en zoveel mogelijk met mensen van het attelier. daar zit de kennis
                                De A heeft het nieuwe type sleutel. Als je niet zeker bent zeg je beter niks hé (De verkoper bedoel ik)

Die mensen met kennis krijg ik nooit te zien, die zitten al lang bij de concurrentie imo

De verkoper doet de uitleg en kletst zomaar wat uit zijn nek. Bij mij was bijna alles verkeerd wat er gezegd is

Gelukkig heb ik dat Duits forum gevonden en zodoende alles wat onder de knie momenteel
                                Last edited by Jocar; 28/07/2019, 22:46.

Comment

• mercedes heeft altijd wel al van die "geheime" features in hun auto's gestoken zoals de tunnel mode,
                                  recent ontdekt dat bij de 205 de volume scroller naast de comand controller ook kan gebruikt worden om onmiddelijk het geluid uit te zetten door er op te duwen in plaats van naar boven of beneden te rollen

Comment

• Net gemerkt dat mijn ster op het kofferdeksel loskomt. Zoiets zou toch niet mogen...
                                    2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                    2016 Audi A3 G-tron

Comment

• dat zit ook niet vastgeplakt ofzo he. zit vast met 3 pinnetjes

Comment

dat zit ook niet vastgeplakt ofzo he. zit vast met 3 pinnetjes
                                        Het valt me dan nu pas op dat de onderkant van de ster niet mooi aansluit aan de carrosserie.
                                        2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                                        2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Nieuwe van vrienden, en meestal mijn taxi die me naar zee brengt...is de derde 205 op rij, 2.1 1.6 Renault en nu de 2.0

Moest normaal groene zijn, maar was niet meer leverbaar

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X