Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dat is precies Q-music met "het geluid".
Gebeurd dit gelijktijdig met het terugschakelen? Dit is voor de vluchtheuvel al?
Doet hij het (die tok) ook al je heel hard afremt (duikt) of optrekt?
Mijn eerste gedacht is ophanging voor.
Jammerlijk verhaal.
Dat is precies Q-music met "het geluid".
Gebeurd dit gelijktijdig met het terugschakelen? Dit is voor de vluchtheuvel al?
Doet hij het (die tok) ook al je heel hard afremt (duikt) of optrekt?
Mijn eerste gedacht is ophanging voor.
Jammerlijk verhaal.
Hey, is bij het oprijden en afrijden van de vluchtheuvel, op een heel kleine vluchtheuvel zal hij het misschien net niet doen...
Bij remmen en optrekken niet te horen...
Ik dacht ook aan de ophanging want ik heb vanaf dag 1 gezegd dat de ophanging langs die kant een raar geluid maakt bij het oprijden van opritten enzo op de stoep... maar ze zouden het hebben nagekeken.... geloof er niet meer al te veel van aangezien ze zogezegd testritten uitvoeren terwijl het niet zo is... maandag nog maar eens bellen...
Het was voorzien dat hij op 19 augustus naar het VIP center moest om het probleem daar te laten onderzoeken door experten van Mercedes...
Mijn ervaring daar de laatste jaren is veel grootse woorden en weinig competentie. Maar hey, er gaan er ook vast een paar bekwame tussen lopen hé, alleen weet ik ze niet te vinden
Succes, ze zullen jou wel moeten helpen hé, toch garantie voor iets zeker
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Mijn ervaring daar de laatste jaren is veel grootse woorden en weinig competentie. Maar hey, er gaan er ook vast een paar bekwame tussen lopen hé, alleen weet ik ze niet te vinden
Succes, ze zullen jou wel moeten helpen hé, toch garantie voor iets zeker
Thanks, ik hoop het echt ook...
Morgen toch nog eens langsgaan in Wemmel want dat geluid wordt precies erger... Moet niet eens meer op een vluchtheuvel komen om het te horen, klein verzakkingske in de weg is al genoeg zoals je hier kan horen:
Erger worden is goed!
Dan zal het probleem alleen maar sneller duidelijker worden.
Ik zou zeggen, rijden tot 'm door zijn as valt, of ge de versnellingsbak in uw achteruitkijkspiegel ziet... dan krijgt ge een nieuwe.
Thanks, ik hoop het echt ook...
Morgen toch nog eens langsgaan in Wemmel want dat geluid wordt precies erger... Moet niet eens meer op een vluchtheuvel komen om het te horen, klein verzakkingske in de weg is al genoeg zoals je hier kan horen:
Lijkt me idd ook een probleem ter hoogte van de ophaning ...
Ze hebben hem gisteren eens op de brug gezet en niks speciaals gezien, maarja, hoe ver kan je de ophaning ( schokdemper bv) controleren door hem gwn op een brug te zetten ... :-)
Anyway, hij gaat 19 augustus binnen in dat vip center en blijkbaar is het verschil daar dat ze elk onderdeel op de auto mogen vervangen zonder toestemming te vragen aan de fabriek...
Anyway, hij gaat 19 augustus binnen in dat vip center en blijkbaar is het verschil daar dat ze elk onderdeel op de auto mogen vervangen zonder toestemming te vragen aan de fabriek...
Hopelijk doen ze dat vervangen dan ook want de dingen repareren zie ik nooit goed komen
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment