Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door JNe Bekijk Berichten
    En hoe is het onderzoek afgelopen op 19 augustus?
    De wagen staat nog in het 'vip center' ...
    ze hebben me gezegd dat het een week kan duren, maar ook een maand, behalve dat, krijg ik geen enkele update over mijn wagen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dluyckx1989 Bekijk Berichten

De wagen staat nog in het 'vip center' ...
      ze hebben me gezegd dat het een week kan duren, maar ook een maand, behalve dat, krijg ik geen enkele update over mijn wagen ...
      Zo kennen we ze weer, typisch!

VIP center, de naam alleen al
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Pff ... dit is echt balen man! Net als jocar zegt VIP-center... groot willen doen maar ze zouden beter van hun woord zijn en het in orde doen tegen beloofde deadline.

Comment

• Als je een gratis -en minstens evenwaardige vervangwagen kreeg, mochten ze de auto 2 maand houden. Als 'm maar in orde is.

Comment

• Hehe, ze hebben me een cla shooting brake meegegeven, mooi uitgerust met amg packje, maar is een 180 benzine en durft toch wel redelijk wat benzine zuipen als je wat sportiever rijd. En het is een pak kleiner dan mijn C break, wat het niet altijd makkelijk maakt aangezien ik met een dochtertje van 10 maand zit. Had erger gekund natuurlijk. Over de vervangwagen ga je me niet horen klagen, maar again, opvolging van wat ze op dit moment aan het doen zijn, of gewoonweg erkenning dat er een probleem is... niets te horen... Ik weet van niets, kan evengoed een technieker mee op vakantie zijn vertrokken want ze hebben mijn Mercedes Me afgesloten zodat ik niet meer kan zien waar de auto staat of wanneer ze er aan bezig zijn :-)

Comment

• Ze zullen er de VIP's mee rondrijden waarschijnlijk
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• ik vraag altijd de AMG die het dichtst bij ons staat op dat moment.
                krijg die wel nooit mee maar ze doen dan toch een extra inspanning voor de best mogelijke auto mee te geven :p
                lets have some more member berries

Comment

Hehe, ze hebben me een cla shooting brake meegegeven, mooi uitgerust met amg packje, maar is een 180 benzine en durft toch wel redelijk wat benzine zuipen als je wat sportiever rijd. En het is een pak kleiner dan mijn C break, wat het niet altijd makkelijk maakt aangezien ik met een dochtertje van 10 maand zit. Had erger gekund natuurlijk. Over de vervangwagen ga je me niet horen klagen, maar again, opvolging van wat ze op dit moment aan het doen zijn, of gewoonweg erkenning dat er een probleem is... niets te horen... Ik weet van niets, kan evengoed een technieker mee op vakantie zijn vertrokken want ze hebben mijn Mercedes Me afgesloten zodat ik niet meer kan zien waar de auto staat of wanneer ze er aan bezig zijn :-)
                  je batterij zal afgekoppeld zijn waarschijnlijk.

De mijne staat bij de carrosserie voor 't moment, en ik krijg voortdurend meldingen dat het accu-niveau kritisch geworden is. Hopelijk kan ik straks nog demareren.
                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Al de hele dag krijg ik de foutmelding dat de sensoren voor de remassistent vervuild zijn en dat het systeem niet werkt. Nochtans is de auto proper... Softwareprobleem?
                    2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
                    2016 Audi A3 G-tron

Comment

Hehe, ze hebben me een cla shooting brake meegegeven, mooi uitgerust met amg packje, maar is een 180 benzine en durft toch wel redelijk wat benzine zuipen als je wat sportiever rijd. En het is een pak kleiner dan mijn C break, wat het niet altijd makkelijk maakt aangezien ik met een dochtertje van 10 maand zit. Had erger gekund natuurlijk. Over de vervangwagen ga je me niet horen klagen, maar again, opvolging van wat ze op dit moment aan het doen zijn, of gewoonweg erkenning dat er een probleem is... niets te horen... Ik weet van niets, kan evengoed een technieker mee op vakantie zijn vertrokken want ze hebben mijn Mercedes Me afgesloten zodat ik niet meer kan zien waar de auto staat of wanneer ze er aan bezig zijn :-)
                      Nog geen nieuws? Ik wil echt wel weten wat er fout was...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stinno Bekijk Berichten
                        Al de hele dag krijg ik de foutmelding dat de sensoren voor de remassistent vervuild zijn en dat het systeem niet werkt. Nochtans is de auto proper... Softwareprobleem?
                        Mss 1tje kapot?

Comment

• Zaterdag voor het eerst de auto zelf laten parkeren. Blijft toch iets bizar
                          lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                            Zaterdag voor het eerst de auto zelf laten parkeren. Blijft toch iets bizar
                            jah idd , je moet erg veel geduld hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                              Ze zullen er de VIP's mee rondrijden waarschijnlijk
                              Ter info, 3.5 weken later, nog geen enkel nieuws over mijn wagen...... :-) Jullie hadden helaas gelijk, zelfs in het VIP center gaat het voor geen meter vooruit...

Comment

• De C-klasse heeft een hoop problemen. Zoek hier maar eens. 4 pagina's terugroepacties sinds 2015.

Comment

Ter info, 3.5 weken later, nog geen enkel nieuws over mijn wagen...... :-) Jullie hadden helaas gelijk, zelfs in het VIP center gaat het voor geen meter vooruit...
                                  Tja, helaas! Ik blijf erbij, incompetentie troef daar!! Nu beginnen ze ook hun leaseklanten al de boom in te jagen, terwijl daar normaal weinig klagers tussen zitten. Goed bezig daar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                    De C-klasse heeft een hoop problemen. Zoek hier maar eens. 4 pagina's terugroepacties sinds 2015.

Als ik de terugacties op de C-klasse aanvraag, dan heb ik welgeteld 3 onderscheiden issues, waarvan 2 van de drie iets te maken hebben met de airbag-ontsteking, en eentje met de massa-kabel van het stuur.
                                    Ik heb opgevraagd van 01/01/2015 tot nu.
                                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Als ik de terugacties op de C-klasse aanvraag, dan heb ik welgeteld 3 onderscheiden issues, waarvan 2 van de drie iets te maken hebben met de airbag-ontsteking, en eentje met de massa-kabel van het stuur.
                                      Ik heb opgevraagd van 01/01/2015 tot nu.
                                      WTF bij mij stuk of 14! (zelfs stuurkoppeling kan losgeraken... WTFFF)

Comment

• Weird weird...... ik kon sinds 22/08 mijn wagen niet meer opvolgen via de mercedes me app.
                                        Ik bel toevallig donderdag zelf naar
                                        het vip center om verhaal te halen en te zeggen dat ik het beu ben, wonder boven wonder, sinds gisteren kan ik de wagen weer opvolgen en kan ik eveneens zien dat er sinds 22/08 1075 km mee is gereden.... Openen en sluiten van de deuren lukt wel degelijk dus is hij wel degelijk weer bereikbaar via de app....... toeval? Ik weet het niet meer...

Comment

Weird weird...... ik kon sinds 22/08 mijn wagen niet meer opvolgen via de mercedes me app.
                                          Ik bel toevallig donderdag zelf naar
                                          het vip center om verhaal te halen en te zeggen dat ik het beu ben, wonder boven wonder, sinds gisteren kan ik de wagen weer opvolgen en kan ik eveneens zien dat er sinds 22/08 1075 km mee is gereden.... Openen en sluiten van de deuren lukt wel degelijk dus is hij wel degelijk weer bereikbaar via de app....... toeval? Ik weet het niet meer...

WTF hebben ze 1075km met uw wagen gereden???? Man ik zou pissed zijn!

Comment

Working...
                                          X