Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ramden Bekijk Berichten

Dan ga ik hem nooit krijgen, want er is geen benzine hybride aangekondigd...
    Mijn verkoper bij Mercedes zei onlangs nochtans dat er een nieuwe hybride zou komen in de C

edit: al vind ik online idd ook eerder berichten van niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Mijn verkoper bij Mercedes zei onlangs nochtans dat er een nieuwe hybride zou komen in de C

edit: al vind ik online idd ook eerder berichten van niet
      er komt wel een diesel hybride maar geen benzinehybride zoals ik bestelde...en ier komt er geen diesel in huis

Edit:heb eventjes gezocht en enkele sites spreken van 2 plugin versies, een c400 EQ Power (benzine) en een c400d EQ Power (diesel)
      maar ik vindt daar wel niets officieel van terug ,laat staan wanneer ze leverbaar zouden zijn...kga toch eens moeten bellen naar den dealer...
      Last edited by Ramden; 16/08/2018, 15:59.
      mijn mercedes logboek

Dodge Ram sport - Mercedes C180 - Vw golf V - Nissan 100NX - Honda Civic

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

• Update: geplande (geschatte) leverdatum nu verschoven naar oktober
        mijn mercedes logboek

Ducati Monster S2R1000 - Suzuki Intruder 800 - Suzuki Gsxr750 - Honda cbr1000 - Suzuki Intruder 750

Comment

• Ben in Noorwegen en in mijn leven nog nooit zoveel elektrische wagens tegen gekomen? Osla tesla stad bij uitstek echt niet normaal 1/3 wagens is een tesla, Kia elektrisch of i3, nagenoeg geen mercedessen tegen gekomen en als ik er tegenkom dan zijn het hybrides, begrijp wel dat mensen hier een elektrische wagen kopen, elektriciteit is hier gratis. Dit land staat zoveel verder dan ons arm belgenlandje...

Comment

• Ik lees op andere fora dat de C200d met 9G mogelijks al snel vervangen zou worden door de nieuwe 1.6 blokken, met als gevolg dat reeds bestelde modellen met de 2.0 dus geannuleerd zouden kunnen worden (bron:https://www.motor-talk.de/forum/neue...-t6431903.html).
            Heeft iemand hier weet van? Ik ben wel ge

Comment

• Deze week moet mijn 1 jaar jonge C200d binnen voor een lekkage aan het distributieriemdeksel. Is dit een gekend probleem bij de W205? Had er zelf niets van gemerkt, maar bij eerste onderhoud hebben ze dit ontdekt. Heeft nog iemand dit gehad? Zal mijn wagen hiervoor 2 dagen kwijt zijn.

Comment

• Eerste keer dat ik dit hoor. Er rijden nochtans aardig wat C180 & 200 bij (voormalige) collega’s rond.
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• is de C350e beschikbaar? je kan hem niet configureren op de website.
                  MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• neen en met goede reden ook. haalt in de verste verte zijn opgegeven verbruik niet.
                    collega hier zit op een gemiddelde van 7.7L/100km
                    lets have some more member berries

Comment

• moet een bedrijfswagen kiezen en MOET een hybride zijn.
                      Veel keuzes zijn er niet met het vooropgestelde leasebudget en heb voorkeur voor premium merk
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DSB Bekijk Berichten
                        is de C350e beschikbaar? je kan hem niet configureren op de website.

In de facelift is er momenteel nog geen hybride. Er zou in de toekomst een diesel en benzine plug-in hybride komen, de C400 EQ en C400d EQ, maar die zijn nog niet officieel aangekondigd.
                        Ik kan allezinds al zeggen dat het lang wachten zal worden, ik heb in november 2017, jaja 2017 een c350e besteld en tot op vandaag is ie nog niet geleverd!!!
                        mijn mercedes logboek

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Hallo, heeft er iemand op dit forum soms een foto van een C in het selenietgrijs? En nog interessanter met het night pack er bij? :-)
                            Ik overweeg deze combinatie, alleen zou het leuk zijn om dit eens te kunnen zien ...
                            Alvast bedankt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Svekke Bekijk Berichten
                              Hallo, heeft er iemand op dit forum soms een foto van een C in het selenietgrijs? En nog interessanter met het night pack er bij? :-)
                              Ik overweeg deze combinatie, alleen zou het leuk zijn om dit eens te kunnen zien ...
                              Alvast bedankt!
                              ik heb iridiumsilver met nightpack als dat kan helpen
                              mijn mercedes logboek

Comment

Hallo, heeft er iemand op dit forum soms een foto van een C in het selenietgrijs? En nog interessanter met het night pack er bij? :-)
                                Alvast bedankt!
                                Niemand?

Comment

Niemand?
                                  Komt nog wel, het heeft hier net 5 dagen niet meer gewerkt
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Niemand?
                                      2 pagina's terug in dit topic, wie zoekt die vindt! Bij Google, MB configurator enz.....

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Niemand?
                                        Googlen op afbeeldingen met Mercedes C seleniet (of de Duitse / Engelse namen) en dan vind je wel foto's uit zoekertjes. Vraagt wel wat tijd, dus je moet er iets voor over hebben

Ik ben hier zo al een tijdje aan't zoeken naar basis C-klasses in smaragdgroen. Ook niet eenvoudig ;-) 't Is sowieso eigenlijk al niet eenvoudig om basis C-klasses te zien op foto, laat staan in een specifiek kleur ...

Comment

• Bedankt. Heb al wat zitten zoeken op google maar ik vind dat foto's van particulieren soms meer zeggen dat professionele foto's op het internet. Vandaar de vraag ... anyway thx!

Comment

Working...
                                          X