Oorspronkelijk geplaatst door TT-911
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Interieur van de huidige C is (nog) weinig mis mee - zeker als je vergelijkt met zijn concurrenten à la Jaguar XE, Alfa Giulia, Audi A4 en vooral de BMW 3.
Ok, de widescreen komt er niet in, en in de A wel. Maar dat is een design-feature.
De MBux die er niet op zal zitten, is wel een misser.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Mercedes heeft met die widescreen een reuze sprong gemaakt en vind het echt spijtig dat het de C niet gegund is. Volgend jaar komt er bij mij iets anders en zo een C coupe met widescreen had ik wel zien zitten. Met dit totaal verouderd dashboard concept met ipad on top kan ik niet leven. Maar zoals zeer terecht opgemerkt, over kleuren en smaken valt niet te discuteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichtenfront grill is niet veranderd?
Paar pics van de PFL.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenPrachtige defuser met die 4 uitlaten, totaal mijn ding!!! (front grill is niet veranderd?) Doa lijkt me dat het echte chroom/inox uitlaten zijnlets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
dat lijkt me sterk, bij de CLS53 zijn ze fake
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
In het nieuwe groene kleur btw.
Comment
-
Last edited by Schnippy; 21/02/2018, 09:43.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenInterieur foto's kloppen toch niet? Draaiwiel zou wegvallen met de facelift?
Last edited by Jocar; 21/02/2018, 16:17.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment