sinds de CGI versies is de 250 versie het meest value for money. jammer dat ze zo moeilijk te vinden zijn 2dehands
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-klasse - Facelift (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichtengrr, nog een week uitgesteld...
Ben voorzien om naar Noorwegen te gaan in augustus met de nieuwe wagen zal al nipt beginnen worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KevinVDB Bekijk BerichtenIk heb vandaag bericht gehad van de garage dat het uitgesteld is tot in Mei. Ze zeggen zelfs vanuit Duitsland niet welke datum in Mei. Al aan het wachten van eind Januari!!! :-(
Comment
-
Iemand een idee van de CO2 uitstoot van de nieuwe diesels in de c?
De brochures op de website lijken nog niet aangepast. Intussen wel op deze handige link terechtgekomen, maar ook daar nog de oude waardes:
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Intussen op de Duitse site 133gr gevonden voor de 220d automaat (t-modell) :-(
Comment
-
Ze zullen allemaal systematisch gestegen zijn, benzines meer dan de diesels. Mijne van 185g naar 216g ... nuja mijne is veel gezegd want ik blijf maar mail krijgen met de boodschap dat de bestelrelease wordt uitgesteld... (ging normaal in het weekend zijn maar geen nieuws ontvangen dus ga ervan uit dat het weer opgeschoven is) Heb trouwens eens op de website via chat gevraagd wanneer je op de online configurator de nieuwe C zal kunnen configureren en blijkbaar zou dit pas vanaf juli mogelijk zijn... goed bezig daar bij mb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnippyZe zullen allemaal systematisch gestegen zijn, benzines meer dan de diesels. Mijne van 185g naar 216g ... nuja mijne is veel gezegd want ik blijf maar mail krijgen met de boodschap dat de bestelrelease wordt uitgesteld... (ging normaal in het weekend zijn maar geen nieuws ontvangen dus ga ervan uit dat het weer opgeschoven is) Heb trouwens eens op de website via chat gevraagd wanneer je op de online configurator de nieuwe C zal kunnen configureren en blijkbaar zou dit pas vanaf juli mogelijk zijn... goed bezig daar bij mb.
Ik hou mijn hart al vast want ik verwacht impact op zowel VAA als lease budget (in ons budget zit CO2 component waardoor door de lage CO2 meer leasebudget overblijft en ook op VAA zit een max.)
Alle merken zitten met productiestops om hun motoren te homologeren. Zolang dat loopt mogen de desbetreffende motoren niet geproduceerd worden. (heb ik van familie werkzaam in de sector)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk BerichtenIk moet in september/oktober bestellen (2e luik van 2+2 contract). Dus bij de eersten in het nieuwe systeem.
Ik hou mijn hart al vast want ik verwacht impact op zowel VAA als lease budget (in ons budget zit CO2 component waardoor door de lage CO2 meer leasebudget overblijft en ook op VAA zit een max.)
Alle merken zitten met productiestops om hun motoren te homologeren. Zolang dat loopt mogen de desbetreffende motoren niet geproduceerd worden. (heb ik van familie werkzaam in de sector)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenContent dat ik een stockmodel heb besteld. Auto wacht op mij, ipv ik op de auto.
Zolang ik mijn bedrijfswagen niet moet indienen, blijft de nieuwe nog bij de garage
EDIT: uitgesteld naar 16/05... zucht.Last edited by Schnippy; 06/05/2018, 08:50.
Comment
-
Ik heb gisteren ook bericht gekregen van de garage dat het eindelijk voor volgende week gaat zijn.
Voorlopig kon hij mij volgende gegevens (onder voorbehoud) al doorgeven:
Voorlopige cijfers die wij hebben ivm CO2:
C180d handgeschakeld = 110gr CO2
C200d handgeschakeld = 108gr CO2
C180d automaat = 112 gr CO2
C200d automaat = 117 gr CO2
Deze waarden zijn steeds met de kleinste wielmaat.
Opgelet : Afwijking tussen deze informatie en officiële waarden zijn mogelijk.
Ben benieuwd en in blijde verwachting! ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KevinVDBIk heb gisteren ook bericht gekregen van de garage dat het eindelijk voor volgende week gaat zijn.
Voorlopig kon hij mij volgende gegevens (onder voorbehoud) al doorgeven:
Voorlopige cijfers die wij hebben ivm CO2:
C180d handgeschakeld = 110gr CO2
C200d handgeschakeld = 108gr CO2
C180d automaat = 112 gr CO2
C200d automaat = 117 gr CO2
Deze waarden zijn steeds met de kleinste wielmaat.
Opgelet : Afwijking tussen deze informatie en officiële waarden zijn mogelijk.
Ben benieuwd en in blijde verwachting! ;-)
Waar is de tijd dat automaat zuiniger was dan manueel :-)
Comment
-
Pffffff,
vandaag bericht gekregen van garage dat verkoopsvrijgave weer uitgesteld is naar 26-5.
Sterk bezig daar bij Mercedes!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KevinVDB Bekijk BerichtenPffffff,
vandaag bericht gekregen van garage dat verkoopsvrijgave weer uitgesteld is naar 26-5.
Sterk bezig daar bij Mercedes!
https://blog.mercedes-benz-passion.c...dell/#comments
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichtenik wil de keyless-go optie met automatische kofferklep en dan moet je premium plus pack nemen dat 6000€ kost en waarin pano dak zit waar ik absoluut geen behoefte aan heb.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment