Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Ik heb de mijne gisteren toch kunnen bestellen maar er zaten verschillende fouten in hun bestelsysteem, wagen koste me met ongvr dezelfde configuratie als pre-facelift 15.000€ meer...basisprijs van de wagen is ook 5.000€ duurder geworden, klote was dat je bij bepaalde opties verplicht was om een duur pakket te nemen bijv. ik wil de keyless-go optie met automatische kofferklep en dan moet je premium plus pack nemen dat 6000€ kost en waarin pano dak zit waar ik absoluut geen behoefte aan heb.
    beide zaken hebben niks met premium + te maken.
    zowel automatische kofferklep is nu standaard bij de 43 (hands-free access) als keyless-go en dat is zowel met als zonder premium plus

zeer crappy verkoper?
    lets have some more member berries

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten

beide zaken hebben niks met premium + te maken.
      zowel automatische kofferklep is nu standaard bij de 43 (hands-free access) als keyless-go en dat is zowel met als zonder premium plus

zeer crappy verkoper?
      Ivm de kofferklep klopt idd, maar de standaard keyless go is enkel dat je de wagen kan starten zonder sleutel, je moet deze wel nog zelf ontgrendelen met de sleutel. Keyless go pack bevat wel het hands free acces.

Ondertussen is de prijs ervan wel serieus gezakt want blijkbaar stonden op mijn offerte enkele zaken dubbel gerekend want er waren dingen die als optie erin stonden en als pack, ze hebben dit zelf gezien en mij op de hoogte gebracht nu is de prijs ongeveer dezelfde als pfl.

dit is de C43 (V6) 390pk motor.

Productiedatum: 15december ... wtf.
      Last edited by Schnippy; 19/05/2018, 14:37.

Comment

• momenteel enkel de 220d zie ik. vraag me af of de 200d (AT) de 150pk gaat hebben van de E klasse

Comment

• Zal toch wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichten
            momenteel enkel de 220d zie ik. vraag me af of de 200d (AT) de 150pk gaat hebben van de E klasse
            Psssssst..... Op de Duitse configurator vind je wel al de C180d en C200d.
            Hier heeft de C200d verrassend genoeg 160PK ipv de verwachtte 150pk.
            Wel is deze in manueel, ook is de automaat niet selecteerbaar, maar ik denk dat dit enkel een kwestie van tijd is voor het selecteerbaar is.
            Ik vermoed/gok dat men de vermogen wat opkrikt omdat de BMW 3 ook met verrassend hoge vermogens gaat komen voor zijn nieuw model.
            Daar zit de 320d al net over de 200pk dacht ik.

Comment

• is er nog een reden voor autos om op 136pk gecapped te zijn trouwens? (fiscaal dan in belgie).

kzie op de duitse website

C 200 d Limousine
                • Kraftstoffart : Diesel
                • Leistung : 118 kW (160 PS) 4 Zylinder
                  • CO₂-Emissionen kombiniert [4*] : 108 g/km
                  • Kraftstoffverbrauch kombiniert [4*] : 4,1 l/100km
                • Abgasnorm [4*] : Euro 6d-TEMP
                • Getriebe : 6-Gang Schaltgetriebe
              • dus die heeft meer pk's maar ook een stuk meer CO2 .. tov de 99gram
              Last edited by hey69; 20/05/2018, 12:41.

Comment

• In Vlaanderen niet meer. Wallonië/Brussel nog wel, zei men in de garage
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ik heb vanochtend de offerte toegekregen voor een c200 met 9G tronic en daarop staat idd 1950 Cc en 150 pk

Sent from my E6653 using Tapatalk
                  Last edited by frankjacobs; 23/05/2018, 21:38. Reden: verwijder typo's

Comment

• Staat er ook de co2 op?

Comment

• Werd niet vermeld..
                      Volgens de dealer 117, maar aangezien de business solution op 17" geleverd wordt wou de leasemaatschappij geen simulatie doen.
                      Blijkbaar zijn er heel wat problemen/onzekerheden ivm wltp data en wordt er momenteel zo goed als niets goedgekeurd (enkel volvo en BMW dacht ik)
                      Voor mij zit er dus niets anders op dan wachten tot ze bij Mercedes eindelijk hun zaak op orde brengen...

Sent from my E6653 using Tapatalk

Comment

• Deze week kwam ik tijdens de configuratie van een c200d aut. business solution op de waarde 128gr/km.
                        Die nieuwe data geeft een probleem voor onze car policy, we mogen maar tot 125gr gaan...
                        To be contiued...

Comment

• Mijn 3 maand oude c200d at heeft 117gr. (Met amg en pano dak)

Comment

• Mijn ‘oude’ C200d break Avantgarde (12/2016): 111 gr
                            Mijn ‘nieuwe’ C220d break automaat AMG-line (twee weken geleden ingeschreven): 120 gr.
                            Allebei nog NEDC, weliswaar

Comment

• Dat is al de facelift versie? Indien ja fotos aub

Comment

• Neen anders zou de uitstoot heel wat hoger zijn, eerste producties zouden pas vanaf september beschikbaar zijn.

Comment

is er nog een reden voor autos om op 136pk gecapped te zijn trouwens? (fiscaal dan in belgie).
                                  Is in Vlaanderen al vanaf 2015 overbodig

Voor de Co² uitstoot schakelt men geleidelijk van de NEDC norm (nu) via de NeDC 2.0 norm (01/09/201 over naar de WLTP norm 01/01/2020

Co² uitstoot zal dus in 2 stappen +/- 27% stijgen....

Comment

Dat is al de facelift versie? Indien ja fotos aub
                                    Nieuwe is nog niet leverbaar .
                                    Bewust een pre-FL besteld: ik had dringend een wagen nodig, en kon dus niet vertrouwen op dd wispelturige leveringstermijnen van de nieuwe, en ik had een donkerbruin vermoeden dat de uitstoot onder de nieuwe cyclus heel wat minder gunstig zou kunnen zijn

Comment

• Gelukkig is ons beloofd dat de tarieven voor BIV en wegenbelasting voorlopig niet zouden stijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                        Gelukkig is ons beloofd dat de tarieven voor BIV en wegenbelasting voorlopig niet zouden stijgen.
                                        Zijn toch al gestegen doordat de uitstoot van iedere wagen nu hoger is of was dit sarcastisch?
                                        Last edited by Schnippy; 28/05/2018, 12:36.

Comment

• Dat was sarcastisch.

Comment

Working...
                                          X