Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes C-klasse - Facelift (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Geen idee! Maar nu met het salon zou dat er wel kunnen inzitten misschien, zou wel mooi zijn!

Stock genoeg

https://www.mercedes-stock.be/cgi/vo...is=&import_id=
    M'n pa vroeg tickets voor het salon. De verkoper zei bij Mercedes geven we dat niet meer wij gebruiken dat geld om extra kortingen te geven. Moest u uiteindelijk toch beslissen een wagen bij ons te kopen dan kunnen we die tickets wel in mindering brengen ...

Lol kzeg tegen mijn pa ge gelooft dat toch niet... , ze hebben zeker tickets liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

M'n pa vroeg tickets voor het salon. De verkoper zei bij Mercedes geven we dat niet meer wij gebruiken dat geld om extra kortingen te geven. Moest u uiteindelijk toch beslissen een wagen bij ons te kopen dan kunnen we die tickets wel in mindering brengen ...

Lol kzeg tegen mijn pa ge gelooft dat toch niet... , ze hebben zeker tickets liggen.
      Hahaha, het wordt alsmaar straffer bij die MB stealers
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Weet iemand waarom de ruitenwissers niet terugkeren naar hun beginpositie als je de auto uitschakelt? Of doe ik iets verkeerd?

Verder nog altijd wel tevreden. In die mate dat die onnozele ruitenwissers mijn enige "frustratie" zijn

Comment

• bij ouderen modellen was het wel zo, maar ik denk dat het 'voor het stuk karton' in de winter onder te friemelen is gedaan...waar ik me toen aan ergerde dat het niet ging bij een benz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Marvin Bekijk Berichten
            Weet iemand waarom de ruitenwissers niet terugkeren naar hun beginpositie als je de auto uitschakelt? Of doe ik iets verkeerd?

Verder nog altijd wel tevreden. In die mate dat die onnozele ruitenwissers mijn enige "frustratie" zijn
            Haha. Ik erger me er ook mateloos aan. Evenals de piepende ruitenwissers...
            2014 Audi A4 Avant 1.8 TFSI S-Line
            2016 Audi A3 G-tron

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
              bij ouderen modellen was het wel zo, maar ik denk dat het 'voor het stuk karton' in de winter onder te friemelen is gedaan...waar ik me toen aan ergerde dat het niet ging bij een benz
              bij peugeot gaan die naar de beginpositie en als ge dan toch ruitenwissers op de raam wilt, na afzetten contact 1 maal ruitenwisser aanzetten en blijven die mooi rechtop staan. Handig voor wisselen wisserbladen of in de winter iets onder te steken. Heb sinds de 406 niet anders geweten.
              www.peugeotforum.be

Comment

• ik dacht dat er bij deze serie ook zo'n stand was...maar je kunt die gewoon bewegen wist ik niet

Comment

• Bij de A kan je die simpel omhoog zetten voor eventuele vervanging of om te poetsen, je krijgt ze niet gewoon van de ruit, stoten tegen de motorkap.

Ruitenwisserarmen in de vervangingsstand zetten

Het contact in- en direct weer uitschakelen.
                  Binnen circa 15 seconden de sproeitoets op de combischakelaar gedurende circa drie seconden indrukken. meer.

De ruitenwisserarmen gaan naar de vervangingsstand.
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Ik beweeg ze gewoon voorzichtig met de hand, zodat ik ze rechtop kan zetten, om de voorruit te kuisen.

Ze beginnen wel eens aan vervanging toe te zijn
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• ja, ik vind dat vreemd dat je zo makkelijk de mechanische weerstand van de motor kunt overwinnen, ik zou denken dat ik die naar de fillistijnen zou helpen met die manueel te bewegen
                      heb het nog nooit geprobeerd, daar niet van

Comment

• Besluit is dat je de wissers zo zet waar je wil, je moet gewoon kiezen waar, mbux leest niet je gedachten

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          Besluit is dat je de wissers zo zet waar je wil, je moet gewoon kiezen waar, mbux leest niet je gedachten
                          De C-klasse heeft toch geen Mbux dacht ik.

Comment

• Iedereen begint hier te praten over ruitenwissers vervangen of ze omhoog zetten om te kuischen :p

Dat was wel mijn vraag niet hé dudes! dus ik moet ermee leren leven dat mijn ruitenwissers niet naar de beginstand terugkeren, of ik moet mijn schakelaar op 0 zetten voor ik de auto uitzet.

Dat gaat nooit lukken

Comment

• Wat een probleem, ik zou dat krel onmiddellijk verkopen

Comment

• ik time gewoon wanneer ik de auto uitzet en mijn deur open :p
                                lets have some more member berries

Comment

• hoe zat dat bij de 204? ik denk nog te weten dat het me verbaasde dat ze net hun beweging afmaakte bij mercedes...of herinner ik me dat mis...alleszins bij de 221 stoppen ze ook op moment contact af

Comment

• lijkt me net niet goed te zijn. Ge zet ze af, 's nachts gaat het vriezen of sneeuwen en de dag erna brandt je ruitenwissermotor gewoon door omdat de ruitenwissers vast zitten.
                                    www.peugeotforum.be

Comment

• ik heb zo de achterwisser van mijn golf 4 doodgemaakt

Comment

• bij de 204 ging die na contact af nog zijn beweging afmaken zodat ze terug op hun 0 positie stonden. toch bij de pre facelift.
                                        lets have some more member berries

Comment

• edit.

Comment

Working...
                                          X