Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot Rifter (2018)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Amai, het interieur is er sterkt op verbeterd, als ik het me mijn broer zijn partner moet vergelijken toch. Ideale gezinswagen!
    Wat misschien een nadeel kan zijn is dat de kofferklep naar boven open gaat, 2 deuren is toch nog altijd gemakkelijker denk ik.

    Comment


    • #22
      Ik zie daar niet meteen een nadeel in ... mocht die klep echter naar onderen openen, dat zou een ander paar mouwen zijn.

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
        Ik zie daar niet meteen een nadeel in ... mocht die klep echter naar onderen openen, dat zou een ander paar mouwen zijn.
        Bwa, in 2 delen dan, een stuk naar boven en een stuk naar beneden.

        Comment


        • #24
          In de praktijk weinig last van. Denk dat je geen 50 cm verder moet parkeren dan met dubbele deurtjes.Bovendien handig om je koffer in of uit te laden als het regent
          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
            In de praktijk weinig last van. Denk dat je geen 50 cm verder moet parkeren dan met dubbele deurtjes.Bovendien handig om je koffer in of uit te laden als het regent
            Ja ma loopt ge daar ni snel me uwe kop tegen? En als die binnen staat, soms kan die net iets hoger komen dan het dak waardoor het tegen de openstaande poort knalt bijvoorbeeld, aleja bij onze 2008 moeten we uitkijken of de kofferklep komt tegen de poort, iets verder rijden en dan geen probleem, net genoeg plaats.

            Comment


            • #26
              Ik ben 1m78 en knal daar nooit tegen
              En hij staat altijd buiten. Maar in een garage zal je misschien wel moeten oppassen. De auto zelf is ca. 1m80 hoog en de kofferklep steekt er nog een stukje bovenuit als hij helemaal open staat.
              Dus in die zin kan ik het begrijpen.

              Het wordt ene gewoonte om één stapje achteruit te doen terwijl de klep opent. Maar met dubbele deurtjes zal je dat ook moeten doen.
              Als ik me niet vergis was op de eerste Partner het goedkoper met dubbele deurtjes. Maar bijna niemand nam die. Op de Tepee was het net omgekeerd. Moest je bijbetalen voor dubbele deurtjes denk ik. En het zou nu wel eens kunnen dat op de Rigter de dubbele deurtjes verdwijnen.
              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

              Comment


              • #27
                Wat zaag ik eigenlijk, onze 2008 heeft zelf zo een kofferklep en buiten dat we moeten uitkijken in de garage is er verder geen probleem. Ma langs de andere kant vind ik bij mijn broer zijn partner die dubbele deuren wel handig.

                Comment


                • #28
                  Dat is toch zo bij elke 5-deurs of break dat je moet oppassen in de garage.
                  Tenzij je natuurlijk een garage hebt die hoog genoeg is.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Dat is toch zo bij elke 5-deurs of break dat je moet oppassen in de garage.
                    Tenzij je natuurlijk een garage hebt die hoog genoeg is.
                    Ik rij liever met kleine auto'tjes, heb daar dus ook nooit last van.

                    Comment


                    • #30
                      Ik had vroeger een Citroën Saxo, toch wel een kleine auto?
                      Wel zelfs daarmee had ik dat "probleem" (als je dat al een probleem kan noemen).
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Ik had vroeger een Citroën Saxo, toch wel een kleine auto?
                        Wel zelfs daarmee had ik dat "probleem" (als je dat al een probleem kan noemen).
                        Dan hebt gij gewoon een heel lage garage.
                        2012 Abarth 500 'esseesse'

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Ik had vroeger een Citroën Saxo, toch wel een kleine auto?
                          Wel zelfs daarmee had ik dat "probleem" (als je dat al een probleem kan noemen).
                          Echt een probleem niet, als je geen schade aan je kofferklep wil wel natuurlijk.
                          Met mijn 207 nooit last van gehad en met de MX-5 al zeker ni, de poort mag nog de helft dicht zijn, kan ik nog binnen rijden en de koffer openen.

                          Comment


                          • #33
                            Met de vorige poort (nog een oude kantelpoort) had ik een stuk isomo geplakt tegen de poort, dan kon de kofferklep gewoon open.
                            Nu is die vervangen door een sectionaalpoort en daar heb ik nog niks tegen gehangen.

                            Dikke week terug had ik een Scenic als vervangwagen en die ging net binnen, de antenne raakte de poort wel serieus.
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                            Comment


                            • #34


                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                Met de vorige poort (nog een oude kantelpoort) had ik een stuk isomo geplakt tegen de poort, dan kon de kofferklep gewoon open.
                                Nu is die vervangen door een sectionaalpoort en daar heb ik nog niks tegen gehangen.

                                Dikke week terug had ik een Scenic als vervangwagen en die ging net binnen, de antenne raakte de poort wel serieus.
                                Is uw kofferklep niet automatisch? Want dat kunt ge instellen dan.

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                                  Is uw kofferklep niet automatisch? Want dat kunt ge instellen dan.
                                  Nee, bestaat blijkbaar niet op de Megane
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Nee, bestaat blijkbaar niet op de Megane
                                    Dan is dat idd een probleem.

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

                                      Is uw kofferklep niet automatisch? Want dat kunt ge instellen dan.
                                      Nog zo een nutteloze optie. Alsof het de normaalste zaak is dat een auto een automatische kofferklep heeft. Moet altijd lachen als ik iemand zie wachten tot die klep eindelijk open is.

                                      Comment


                                      • #39
                                        Gekke opmerking. Mijne koffer is altijd open als ik eraan kom en kan mijn gerief erin zetten. Zo voetvegen vind ik ook nutteloos, want ik wil dat de koffer open is als ik aankom en mijn spullen erin kan leggen zonder eerst iets moeten neer te zetten.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Ik vind dat ook supergemakkelijk zo'n automatische kofferklep, optie zal ik altijd aanvinken.
                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X