Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 508 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenVolgens oudere berichten ging de 508 naast de voorwielaangedreven 225 pk versie ook de vierwiel aangedreven 300pk versie krijgen, maar volgens bovenstaand artikel is die 300pk versie enkel voor de 3008Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenEn in de configurator is hij toch ook niet te vinden.
Dus als we iets extra willen zullen we moeten wachten op die sport hybride.
Wel fijn dat die dr toch komt, ik heb het altijd spijtig gevonden dat die versie van de 308 er nooit is gekomen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Geen idee, het is erg onduidelijk...
Ik vind de 508 nog wel mooi, maar die prijs pff
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenGeen idee, het is erg onduidelijk...
Ik vind de 508 nog wel mooi, maar die prijs pff
Anderzijds is een Peugeot geen advocatenwagen hé
Advocaten rijden brits
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Enerzijds zou de prijs voor een advocaat niet mogen uitmaken
Anderzijds is een Peugeot geen advocatenwagen hé
Advocaten rijden brits
Want er bestaat geen enkele Britse auto meer… tenzij een rebadge kloon….
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Anno 2020 is dat dus met de fiets…
Want er bestaat geen enkele Britse auto meer… tenzij een rebadge kloon….
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenHier in mijn buurt zie ik ze érg veel rijden eigenlijk.
Zowel de berline als de break.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOp de leasemarkt zeer grote kortingen in ieder geval.
nu met de hybride binnenkort erbij, gaat die nog wel interessanter worden.
Maar ge moet dan ook zien wat het verschil is ten opzichte van andere merken.
Ofwel moet het model nog goed op gang komen, want zo oud is het nog niet hé.
Comment
-
Ik zie geregeld eens eentje rijden of geparkeerd staan, maar ik kom ze toch ook wel veel minder tegen dan ik had verwacht.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOp de leasemarkt zeer grote kortingen in ieder geval.
5,5% korting, prijzen van een BMW 3-reeks.
For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk zie geregeld eens eentje rijden of geparkeerd staan, maar ik kom ze toch ook wel veel minder tegen dan ik had verwacht.
Kan zijn dat het nog te vroeg is, maar vrees er wat voor dat ze zich iets 'te' premium wanen. Ik zal niet zeggen dat ze beter of slechter dan een premium zijn, maar ze hebben de 'badge' premium niet. En iedereen probeert een ducati'ke of apple'tje te doen met het gedacht van 'hoe duurder, hoe exclusiever'. Maar dat werkt niet in alle gevallen.
Comment
Comment