Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Achterkant trekt heel hard op de Honda Accord, 7de generatie, 2002-2007. Zoek maar eens op. Achterlichten en waar ze stoppen in de achterflank. Copy/paste.
    Voorkant: Arteon. Enkel interieur (dash) is top.

Comment

Bij elk model zijn er wel verwijzingen naar één of ander vroeger of bestaand model te vinden. Zoveel originaliteit valt er niet meer aan de dag te leggen na zoveel jaren auto wereld, vrees ik.
      Qua verhoudingen en details vind ik het persoonlijk toch een zeer geslaagde mix.

Comment

2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
        2012 Renault Megane Coupe 1.2 Tce GT line
        2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

Peugeot neemt zijn 508 volledig onder handen. De traditionele berline wordt uitgezwaaid voor een berline-coupé met premiumambities. Kan deze leeuw de concurrentie aan?
          2006 Alfa Romeo SW 1.9 JTD http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...156-sw-1-9-jtd
          2018 Volvo V60 D3 Momentum aut. http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...60-d3-r-design

Comment

130 tot 225 pk

De nieuwe 508 wordt gelanceerd met twee versies van de 1.6 PureTech benzine: 180 en 225 pk. Diesels zijn er als 1.5 en 2.0 BlueHDi met 130, 160 en 180 pk. Op de instap-1.5 dieselmotor met 130 pk na krijgen alle modellen standaard de nieuwe EAT8-achttrapsautomaat. Ten slotte komt er nog een plug-inhybride met benzinemotor in de herfst van 2019.

Comment

Over die plug-in hybride lossen ze blijkbaar nog niet veel informatie
              Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
              Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
              Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
              Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                Over die plug-in hybride lossen ze blijkbaar nog niet veel informatie
                Zoals de meeste merken, ze willen dat allemaal precies zo lang mogelijk uitstellen. Kijk maar naar de hybrid assist bij Renault, de scenic is sebiet 2 jaar geleden voorgesteld en het ding is er nog niet, laat staan dat er info of testen over bestaan.
                2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Daar is toch al het één en ander over geschreven verleden jaar?
                  Totaal vermogen 300pk, de 1.6 benzine drijft de voorwielen aan , de 2 elektromotoren de achterwielen.
                  Komt in 508, 3008 en 5008.

Een GTI-versie komt er ongetwijfeld nooit van de SUV Peugeot 3008, maar in 2019 brengt het merk wel een hybride met 300 pk op de markt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    Zoals de meeste merken, ze willen dat allemaal precies zo lang mogelijk uitstellen. Kijk maar naar de hybrid assist bij Renault, de scenic is sebiet 2 jaar geleden voorgesteld en het ding is er nog niet, laat staan dat er info of testen over bestaan.
                    Bij Renault hebben ze precies schrik van hybrides.
                    Bij PSA hebben ze echter wel al een hele geschiedenis van hybrides (toch in de testfase), zelfs van de C4 coupe hebben ze ooit een hybride gemaakt, maar spijtig genoeg nooit verkocht.
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT-911 Bekijk Berichten
                      Daar is toch al het één en ander over geschreven verleden jaar?
                      Totaal vermogen 300pk, de 1.6 benzine drijft de voorwielen aan , de 2 elektromotoren de achterwielen.
                      Komt in 508, 3008 en 5008.

https://www.autogids.be/autonieuws/n...de-300-pk.html
                      Dus eigenlijk in zekere zin een lite versie van de 308 R hybrid (toch spijtig dat ze die nooit uitgebracht hebben).

Comment

Die afwerking binnen ziet er wel TOP uit.
                        Wat een prachtig dashboard alweer van Peugeot

Ik ben helemaal fan van de lijn ook.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                          https://www.youtube.com/watch?v=8ru6q9kMKUI

Die afwerking binnen ziet er wel TOP uit.
                          Wat een prachtig dashboard alweer van Peugeot

Ik ben helemaal fan van de lijn ook.
                          Hier hetzelfde, nu hopen dat de prijzen wat meevallen

Het kofferdeksel heeft wel een serieuse meerwaarde, vind ik persoonlijk het grootste nadeel van de Talisman berline...

Comment

Ook weer akkoord. Voor mij persoonlijk, heeft een break dan nog maar erg weinig meerwaarde.

Comment

Peugeot 508 First Edition, slechts 35 stuks!

Eentje reserveren?

De beperkte serie PEUGEOT 508 FIRST EDITION is afgeleid van de luxueuze GT-uitvoering van het merk en vertoont enkele typische kenmerken, zoals een grille met zwart glanzende sierlijst en tweekleurige diamond cut 19'' velgen Augusta met exclusieve Grey Dust glanslak.

Met een laag en dynamisch silhouet, agressief front en strakke en gespierde styling oogt de PEUGEOT 508 FIRST EDITION tegelijk elegant en sportief. Hij is verkrijgbaar in Dark Blauw of Ultimate Rood naargelang de versie en uitgerust met een panoramisch schuifdak en de meest krachtige motoren van het gamma: een PureTech-benzinemotor van 225 pki of een BlueHDi-dieselmotor van 180 pki, beide gekoppeld aan een 8-trapsautomaat EAT8.

Benzine 225 = 49900€
                              BlueHDI 180 = 49300€
                              Stevige prijzen!

Last edited by ; 06/03/2018, 12:16.

Comment

Dat zijn serieuze prijzen.
                                Voor mij de rode benzine

Comment

Zal ook wel zo goed als full option zijn, net als bij de Ds 7 La Première. En dan blijft het natuurlijk een smak geld maar je hebt er dan ook gelukkig wel wat voor. Overigens wel een mooie wagen maar wil hem toch eerst eens irl zien en keuren. Benieuwd of we deze veel gaan zien in het straatbeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door V-zesserke Bekijk Berichten
                                    Zal ook wel zo goed als full option zijn, net als bij de Ds 7 La Première. En dan blijft het natuurlijk een smak geld maar je hebt er dan ook gelukkig wel wat voor. Overigens wel een mooie wagen maar wil hem toch eerst eens irl zien en keuren. Benieuwd of we deze veel gaan zien in het straatbeeld.
                                    Waarschijnlijk wel, ik vraag mij eigenlijk af wie daar mee rijdt? Voor mezelf vind ik em onpraktischer dan men MX-5, groot, mensen neem ik amper of nooit mee en om veel te kunnen meenemen koop je toch ook zoiets niet? Ik zie daar eerder zakenmensen mee rijden die in alle comfort willen rondrijden, maar dan nog, is da echt nodig?

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Dat zijn serieuze prijzen.
                                    Voor mij de rode benzine
                                    Idem! Jammer, enkel met automaat.

Maar uiteindelijk is het een type wagen die ik mij voorlopig nooit zou kopen, misschien op mijn oude dag... Ik zie vooral oudere mensen met zulke wagens rijden, de madam achteraan want die heeft schrik gekregen om vooraan te zitten en dan met nog een koppel erbij op weg naar zee ofzo.

Zie tegenwoordig dat veel jonge mensen eerder grote wagens kopen, liefst nog in break versie, ergens begrijp ik dat niet. Zien kopen doet kopen heb ik wel de indruk, op het werk dan.
                                    Last edited by ; 07/03/2018, 07:18.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ze willen er gene verkopen zeker?
                                          den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                                          X