Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Knappe bak zeg ik zo. Alleen jammer dat het erop lijkt dat ze weer het "Peugeot-zwart" hebben gebruikt in het interieur, wat eerder (donker)grijs is, zoals m'n vorige 508. Ik heb liever zwart zwart.
      Van toen tot nu:

MY2018 Renault Megane 1.5 TDCi
      #6 MY2014 Volkswagen Golf 7 Variant 1.6TDi
      #5 MY2018 Mercedes C180 W205: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...benz-w205-c180
      #4 MY2014 Peugeot 508sw 1.6HDI
      #3 MY2007 BMW E92 325i: http://www.autoforum.be/showthread.p...69#post4994369
      #2 MY2012 Volvo C30 R-design 1.6HDI: http://www.autoforum.be/forum/mijn-v...drive-r-design
      #1 MY1997 Golf 3 variant 1.9TDI

Comment

Mooi, alleen spijtig dat het segment van klassieke berlines volledig op zijn gat ligt. Iedereen wil tegenwoordig 1 of andere SUV vorm en als ze dan toch in het D-segment gaan shoppen dan wordt het in 80% van de gevallen een break. Nochtans niets verkeerd met een mooie klassieke sedan.

Comment

Vandaar ook dat dit geen klassieke sedan is maar een 5 deurs coupé. Volgens mij een goede keuze, hoeveel keer wordt een break gekocht om tot aan het dak beladen te worden? Een 5 deurs 'liftback' kan bijna alles wat een break kan in het dagelijkse leven.

Comment

Kan zijn, maar ik zie dit ondanks het liftback concept toch geen lease-succes worden.
            Mensen zijn kuddedieren en de meeste schapen willen momenteel:
            -hoger zitten (suv)
            -een break

Dus Peugeot, asap een 508 SW

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Mooi, maar dus niet voor mij, ik wil niet meer in een wagen kruipen waarin mijn achterste op gelijke hoogte komt met de stoep.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                  Kan zijn, maar ik zie dit ondanks het liftback concept toch geen lease-succes worden.
                  Mensen zijn kuddedieren en de meeste schapen willen momenteel:
                  -hoger zitten (suv)
                  -een break

Dus Peugeot, asap een 508 SW
                  Een break zal er wel komen, die biedt Peugeot al aan van in de tijd dat de meeste merken niet eens wisten wat dat was. De SUV-rage zal frontaal crashen in een fiscale muur. De combinatie van de alsmaar draconischer CO2-belasting en de verstrengde regels voor het normverbruik zullen daar een slachting aanrichten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                    ik wil niet meer in een wagen kruipen waarin mijn achterste op gelijke hoogte komt met de stoep.
                    Overdrijf anders een beetje

Of heb je het over een Lotus Elise?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Peba Bekijk Berichten

Een break zal er wel komen, die biedt Peugeot al aan van in de tijd dat de meeste merken niet eens wisten wat dat was. De SUV-rage zal frontaal crashen in een fiscale muur. De combinatie van de alsmaar draconischer CO2-belasting en de verstrengde regels voor het normverbruik zullen daar een slachting aanrichten.
                      Goh, elk rijdt met wat hij wil voor mijn part, maar de rage is ook aan mij niet besteed

Comment

details interieur vanaf halfweg de video.

Dashboard is wel opmerkelijk

Comment

Wat een onrustig interieur...
                          Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                            Mooi, maar dus niet voor mij, ik wil niet meer in een wagen kruipen waarin mijn achterste op gelijke hoogte komt met de stoep.
                            Dat lukt u zelfs niet in een Caterham. Misschien in een BAC mono. Ergo: overdrijven is ook een kunst. Tenzij de stoep bij u een halve meter hoog is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door brammelo
                              Dat lukt u zelfs niet in een Caterham. Misschien in een BAC mono. Ergo: overdrijven is ook een kunst. Tenzij de stoep bij u een halve meter hoog is
                              Als de mens in Pompeï woont, kan dat zo zijn ;-)

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk

Comment

Bizar... Op basis van de officiële foto's die Peugeot zelf publiceert denk ik: nope. Totaal verkeerd. Close but no cigar. Jammer maar helaas.

Maar dan zie ik de foto's van op de beurs, en dan draait dat gevoel volledig. 180 graden. Vreemd. Je zou net verwachten dat de officiële foto-selectie het gevoel van "in the flesh" beter zou weten over te brengen dan de snel geschoten semi-pro-beelden. Maar hey, positief om te zien dat Peugeot er in geslaagd blijkt van een goed ontwerp neer te zetten. Ik ga blij zijn van ze terug op die manier in het straatbeeld te zien.
                                Last edited by ; 11/03/2018, 11:02.

Comment

Vraag mij af waarom ze altijd zo van da blinkend zwart gebruiken in het interieur, hoe voorzichtig ge daar ook mee zijt, binnen de kortste keren staat da vol krassen.

Comment

Op mijn vorige 508 had ik dat ook, en dat viel best mee, vond ik. Zelfs na 4 jaar en 180K was dat krasvrij in mijn geval.

Comment

Comment

Ziet er toch wel lekker uit hoor. Voorkant mss net iets té, maar ze mogen hem brengen zo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                          Ziet er toch wel lekker uit hoor. Voorkant mss net iets té, maar ze mogen hem brengen zo.
                                          Ben wel benieuwd hoe een standaard er zal uitzien

Comment

Working...
                                          X