Oorspronkelijk geplaatst door BertVS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 508 (2018)
Collapse
X
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
-
Op garageplaten?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Neen, daarom dat ik hier eigenlijk verschiet.
Dacht dat die al lang geleverd werd.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Kom hier geregeld auto’s tegen die nog niet in de showroom staan maar van deze dacht ik nu echt dat die al rond reed.
Ne berline hè of bedoelen jullie de break?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Bij de Peugeotdealers waar ik voorbij kom heb ik tot nu toe toch nog geen 508 zien staan.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenBij de Peugeotdealers waar ik voorbij kom heb ik tot nu toe toch nog geen 508 zien staan.
Comment
-
Net ook eens gekeken op leaseplan, en inderdaad een dure auto in leasing
De lage herverkoopwaarde blijft hem parten spelen hé?
in Active gaat het nog wel, maar dan kan je opties als LED lichten of inductie lading van je smartphone niet aanvinken.
Bizarre optiepolitiek ook altijd bij die Fransen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenNet ook eens gekeken op leaseplan, en inderdaad een dure auto in leasing
De lage herverkoopwaarde blijft hem parten spelen hé?
in Active gaat het nog wel, maar dan kan je opties als LED lichten of inductie lading van je smartphone niet aanvinken.
Bizarre optiepolitiek ook altijd bij die Fransen
Zou blij zijn met gewoon een Allure, heeft alles wat ik wil
Ondertussen staat er nog steeds geen volledige brochure online;
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenBij de vorige versie, had de allure nog standaard xenon lichten. Nu zijn de LED lichten optie.
De Superb is gewoon onverslaanbaar als het op prijs/gebodene aankomt hé?
Alleen jammer dat hij er zo saai uit ziet
Nu heb ik een octavia met veel op, en was toen ook niet te vergelijken met de concurentie...Hoop in het voorjaar dan een Superb te mogen bestellen...
Saai vind ik hem niet, gewoon elegant, zelfs mooier dan de Passat enzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOver smaken en kleuren natuurlijk ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenAlleen jammer dat hij er zo saai uit ziet
Dat heeft voor een deel te maken met mijn slechte ervaringen met fransmannen en vooral PSA. Maar ook gaan ze DS met hun bombastisch interieur na. Alles lijkt zo bombastisch en komt op u af. In de DS5 beschreven de journalisten het als 'claustrofobisch'. Ge moet er voor zijn, maar ik zie liever 'less is more' dat ze bij VAG dan wel hanteren. Mijne Tiguan bv is niet zo bombastisch en sommige noemen het mss 'saai', maar het geeft wel een enorm ruimtegevoel in de wagen. Maar die laatste tactiek krijgen enkel de premiums en VAG voor mekaar. Als de fransen dat zouden doen, zouden ze niet verkopen, want hun doelgroep verwacht net al dat futuristische om telkens het gevoel te hebben van iets nieuws, terwijl dat voor andere merken eerder 'thuiskomen' is.
En door mijne Tiguan weet ik ook dat alles bij VAG goed werkt zoals de ACC bv. En duwt de autopilot de auto in de kleinste parkeerplaatsjes waar ik bij andere merken toch andere verhalen van hoor
Maar de 508 is een zeer mooie verschijning, maar de binnenzijde kan me niet bekoren. Een collega heeft de 3008 en heb er eens ingezeten, maar dat heeft de kans op een 5008 toch wel flink verkleind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenCollega van mij is ook met de 3008 gaan testrijden, en heeft daarna voor de Tiguan gekozen. Zijn woorden.... "Het is alsof je van een speelgoedauto, in een echte stapt"
Dus hoe graag ik ook dit design mag zien, ik zal het toch ook niet kiezen, denk ik.
De doelgroep van bv PSA wil dan weer elke 4 jaar een volledig nieuw model zien, anders verkoopt het niet meer. Daarbij graag zeer futuristisch, zowel binnen- als buitenzijde. Ik denk moest VAG elke 4 jaar met een futuristische bak afkomen, dat het wss niet meer verkoopt.
En doordat ze zoveel van model wisselen om de smaakpupillen te blijven teasen, wil dat ook zeggen dat ge snel met een oud model rijdt, dat de prijs doet zakken.
Comment
-
ONZE 508, MAAR DAN NET IETS LANGER
VOOR DE CHINESE MARKT: PEUGEOT 508L
Peugeot laat tijdens de Chinese Guangzhou International Motor Show voor de eerste keer de 508L zien. Dit model is op onze 508 gebaseerd, maar speciaal voor de Chinese markt doorontwikkeld. Begin volgend jaar kunnen Chinese klanten zich klaarmaken voor het model.
Zoals de naam al doet vermoeden, zit hét verschil tussen de reguliere en Chinese 508 hem in de lengte. De wielbasis groeide voor de Aziatische markt met 55 millimeter, wat neerkomt op een totaal van 2.848 millimeter. De koets zelf groeide daardoor met 100 millimeter naar een lengte van 4.856 millimeter. De ‘L’ in 508L staat echter niet alleen voor ‘Long’, maar volgens Peugeot ook voor ‘Luxury’ en ‘Latest Technology’. De 508 lijkt sterk op de reguliere sedan zoals wij hem kennen, maar wijkt toch op enkele punten af. De portieren van de 508L hebben bijvoorbeeld wel een raamomlijsting en ook de chromen uitloper met Peugeot-aanduiding na de C-stijl is uniek voor de 508L.
De 508L profiteert als eerste van een nieuw multimedia-platform dat in samenwerking met Huawei werd ontwikkeld. De i-Cockpit wijkt verder weinig van de originele variant af. Peugeot meldt niets specifieks over het motorenaanbod, maar wel dat naast een benzine- en dieselvariant een plug-in hybride volgt. In het eerste kwartaal van 2019 staat de Peugeot 508L bij de Chinese dealers. Daar staan nu al modellen als de 301, 308 en 5008.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment