Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Peugeot 508 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Zo'n lage velgen maar dan nog efkes een borduurke mee pakken. Die auto wil ik zien na een jaar.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Vrouw achter het stuur hè.
Comment
-
Vandaag is gaan bekijken in de garage, op het autosalon ni geraakt daarmee. Echt mooie wagen! Zeer sportief en binnenin ook zeer mooi afgewerkt. Tijd voor is wa deftige foto’s dacht ik, wel geen van het interieur.
Wel ne grote wagen waar ik mij niet meteen zie mee rijden, nog altijd ni aan uit welk type mensen me zoiets rijdt alhoewel op latere leeftijd misschien?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichtenik wil er wel in gezien worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenErg knap dit! Helaas is mijn garage te klein
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk BerichtenIk ben 33 en overweeg 'm als opvolger van mijn Partner. Weliswaar in SW uitvoering, berline is me wat te klein qua koffer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenEn is die partner een man of een vrouw? Een vrouw zie ik niet meteen met zoiets rijden eerlijk gezegd, daarvoor zijn er de SUV's.
Comment
-
ik vind wel de velgdesings op niets trekken. Zet daar de velgen van een 308 gti op en ge krijgt al een heel ander uitzicht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Wel ne grote wagen waar ik mij niet meteen zie mee rijden, nog altijd ni aan uit welk type mensen me zoiets rijdt alhoewel op latere leeftijd misschien?
Al meermaals gekeken, en een Allure zou perfect zijn voor me... Enkel leaseprijzen liggen echt hoog
Comment
-
Da's een euvel van elke Franse auto hé? Herverkoopwaarde blijft erg laag in België.
Jammer want zo te zien op het salon, is dit el echt een kwaliteitsproduct geworden.
Persoonlijk vond ik hem niet echt lekker zitten op het salon, vooral de beenruimte vond ik erg smal.
Viel me echt op. Ik ben niet van de breedste of de grootste, maar ik zat toch meteen met mijn been tegen de middenconsole aan.
Ook dat dasboard boven dat stuurtje uit.... het blijft dubbel voor mij. Het ziet er allemaal gelikt uit, maar het is écht niet ergonomischer dan een klassieke opstelling.
Maar voor de rest, qua afwerking en kwaliteitsgevoel. Echt top.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
Peugeot Partner that is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenWat een kar.
Ik zou voor de plug-in hybride kiezen, maar die is ook wel heel duur.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment