Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Zo'n lage velgen maar dan nog efkes een borduurke mee pakken. Die auto wil ik zien na een jaar.
    Die wilde nu al niet meer zien wsl...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Zo'n lage velgen maar dan nog efkes een borduurke mee pakken. Die auto wil ik zien na een jaar.
      Vrouw achter het stuur hè.
      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten

Vrouw achter het stuur hè.
        Ik wilde het al niet zeggen, maar idd ;-)

Comment

• Ik zag die gisteren bij de garage buiten staan. In het wit heel erg knap De donkere lichtblokken achteraan steken mooi af bij het wit!
          Qua design een topper alvast!

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Vandaag is gaan bekijken in de garage, op het autosalon ni geraakt daarmee. Echt mooie wagen! Zeer sportief en binnenin ook zeer mooi afgewerkt. Tijd voor is wa deftige foto’s dacht ik, wel geen van het interieur.

Wel ne grote wagen waar ik mij niet meteen zie mee rijden, nog altijd ni aan uit welk type mensen me zoiets rijdt alhoewel op latere leeftijd misschien?

Last edited by ; 27/01/2019, 21:34.

Comment

• ik wil er wel in gezien worden
              www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                ik wil er wel in gezien worden
                Awel ik ook eigenlijk, ma die is zo groot en ik zit meestal alleen in de wagen en denk zelf datem in ons garage ni geraakt. Wel luxeslee amai! Ideaal voor verre afstanden af te leggen denk ik. Int echt zoveel beter, want de foto’s die ik al gezien had was em precies smaller en boller terwijl eigenlijk vrij breed en smaller in de hoogte als ge begrijpt wat ik bedoel. :-) Veel stoerder ook! Die front is nice!

Comment

• Erg knap dit! Helaas is mijn garage te klein
                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Ik ben 33 en overweeg 'm als opvolger van mijn Partner. Weliswaar in SW uitvoering, berline is me wat te klein qua koffer.
                    Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      Erg knap dit! Helaas is mijn garage te klein
                      Hetzelfde probleem hier... Ik denk zelf dat menig garages te klein zijn voor deze wagen, valt mij ook op als het gesneeuwd heeft dat grote wagens meestal met sneeuw rondrijden terwijl de kleintjes dat niet doen.

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                      Ik ben 33 en overweeg 'm als opvolger van mijn Partner. Weliswaar in SW uitvoering, berline is me wat te klein qua koffer.
                      En is die partner een man of een vrouw? Een vrouw zie ik niet meteen met zoiets rijden eerlijk gezegd, daarvoor zijn er de SUV's.
                      Last edited by ; 29/01/2019, 05:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                        En is die partner een man of een vrouw? Een vrouw zie ik niet meteen met zoiets rijden eerlijk gezegd, daarvoor zijn er de SUV's.
                        Peugeot Partner that is

Comment

• Wat een kar.

Comment

• Hier 30 jaar oud, teken er voor. Wel in SW

Comment

• Maar 't kost wel wat. Zeker zo in GT-livrei zoals 'm hierboven staat. Ik had eentje samengesteld in GT-line en kwam al aan 47k...

Comment

• Ik ben uitgekomen op 53K

Comment

• ik vind wel de velgdesings op niets trekken. Zet daar de velgen van een 308 gti op en ge krijgt al een heel ander uitzicht.
                                  www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Wel ne grote wagen waar ik mij niet meteen zie mee rijden, nog altijd ni aan uit welk type mensen me zoiets rijdt alhoewel op latere leeftijd misschien?
                                    Zie me daar zelf ook direct inrijden hoor

Al meermaals gekeken, en een Allure zou perfect zijn voor me... Enkel leaseprijzen liggen echt hoog

Comment

• Da's een euvel van elke Franse auto hé? Herverkoopwaarde blijft erg laag in België.
                                      Jammer want zo te zien op het salon, is dit el echt een kwaliteitsproduct geworden.

Persoonlijk vond ik hem niet echt lekker zitten op het salon, vooral de beenruimte vond ik erg smal.
                                      Viel me echt op. Ik ben niet van de breedste of de grootste, maar ik zat toch meteen met mijn been tegen de middenconsole aan.
                                      Ook dat dasboard boven dat stuurtje uit.... het blijft dubbel voor mij. Het ziet er allemaal gelikt uit, maar het is écht niet ergonomischer dan een klassieke opstelling.

Maar voor de rest, qua afwerking en kwaliteitsgevoel. Echt top.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten

Peugeot Partner that is
                                        Ow da heb ik dus verkeerd gelezen sorry. Was mijn eerste nacht werken daarmee. :-D

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          Wat een kar.

Echt een prachtige wagen, zeker zo een rode, die kleur staat hem perfect.
                                          Ik zou voor de plug-in hybride kiezen, maar die is ook wel heel duur.
                                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Working...
                                          X