Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 508 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Rames Bekijk Berichten

Dat is volgens mij een issue voor elke deftig uitgeruste 508.
    Je moet al niet onnozel doen om op 50K uit te komen.
    Het Peugeot publiek haakt volgens mij toch af boven de 35K en voor 50K wordt de poule dusdanig uitgebreid dat je quasi bij elk merk kan gaan shoppen.

Ik heb net eentje samen gesteld zoals ik hem wel zou willen.

Een GT 1.6 benzine 225pk.

Bijna full option (night vision en 2 driving packs niet genomen) komt die op 47k.

Ik vind dat goed te doen. De concurrentie is toch niet veel goedkoper denk ik.

Ik twijfel alleen over het interieur. Ik ga hier toch eens testritje mee boeken als de breakversie beschikbaar is.
    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Ik heb net eentje samen gesteld zoals ik hem wel zou willen.

Een GT 1.6 benzine 225pk.

Bijna full option (night vision en 2 driving packs niet genomen) komt die op 47k.

Ik vind dat goed te doen. De concurrentie is toch niet veel goedkoper denk ik.

Ik twijfel alleen over het interieur. Ik ga hier toch eens testritje mee boeken als de breakversie beschikbaar is.
      Is dat €47k die de configurator geeft? Of in de garage gaan samen laten stellen? Want er gaat nog heel wat korting af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Is dat €47k die de configurator geeft? Of in de garage gaan samen laten stellen? Want er gaat nog heel wat korting af.

configurator prijs.

Night vision, drive plus assist en pack city zitten er niet op. Geen idee wat die inhouden.
        BMW X5 45e

Comment

configurator prijs.

Night vision, drive plus assist en pack city zitten er niet op. Geen idee wat die inhouden.
          Ik had ff de 180pk diesel geconfigureerd en net geen €50000. Geen idee van de kortingen en er zal nog wel verschil zijn tussen particulier en firmawagen. Bij Citroën hadden we vroeger 17,5% korting.

Die packs die ge er niet op neemt, zijn juist wel de plezante

Comment

• Serieus? Wat houden die in?

Dan nog, dan gaat die net boven de 50k zitten..
            BMW X5 45e

Comment

Serieus? Wat houden die in?

Dan nog, dan gaat die net boven de 50k zitten..
              Ik zat net onder de €50k en dan nog de korting eraf hé.

Night vision: https://youtu.be/mba08yFJid0

De meeste zaken staan op de site van Peugeot wel uitgelegd.

Comment

• Night Vision ziet er mooi uit, maar ik vind het toch een beetje verontrustweekend dat ik op Youtube geen echt beelden vind, enkel computer gegenereerde filmpjes.

Comment

• das puur een gadget, althans in mijn auto...dat gebruik ik nooit tenzij in het begin om eens te showen, ik word trouwens mottig van dat bewegend beeld in de dash

edit: tenminste in belgie, kan me voorstellen in fr op de pikdonkere wegen het een ander verhaal is, maar je ziet niet verder infrarood dan met de pharen aan
                  Last edited by bobo; 25/02/2019, 17:45.

Comment

• night vision getest in de garage bij de voorstelling vd auto. Is dus een infra rood camera. Stond iemand voor de auto met zijn hand in zijn broekzak. Hand kon je mooi op het scherm zien
                    www.peugeotforum.be

Comment

• flappy, ik wil niet aan je twijfelen, maar verwar je ir niet met x-ray
                      mijn nightvision krijg je ook niet ingeschakeld bij voldoende licht

edit, ook leuk dames kijken dan met de 508
                      Last edited by bobo; 25/02/2019, 20:55.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Die komt er toch nooit, van de 308 hebben ze ook zo een concept gehad en die is er ook nooit gekomen.
                        Dacht gelezen te hebben dat die officieel is aangekondigd voor 2020.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Mijn neef heeft een offerte van in de 52.000.
                          Daar gaat een korting vanaf van 3250€.
                          Extra overname premie van 1500€ maar hij heeft niks om over te laten en een bon van 250€.
                          den borre

Int3x0r

Comment

• Soms denk ik nog eens in old school Belgische franken. 2 miljoen voor een Peugeot met 1.6 viercilinder.
                            Maar ik heb een Peugeot-garage in de buurt en daar staat een rode buiten, dan snap ik het ergens wel.

Comment

• Ik was net hetzelfde aan het denken toen Kefkie zei dat dit goed meevalt.

Rond het millennium had ik een full option Golf GT voor 15.000.
                              Dan zeggen ze dat de prijzen niet echt stijgen.
                              den borre

Int3x0r

Comment

• mijn basis golf 4 tdi 110 in 1998, 3 deurs wit met als enige opties automaat, airco en beste boxen...geen leer, nix electrisch was 16750 met korting, bruto was ie 18250...en dat was een nieuw-nieuw model, ik verdiende toen minder als de helft van vandaag in zelfde job

geef het wat tijd, jaar of 2 en je krijgt 20% korting, folderprijzen zijn wel belachelijk hoog

Comment

• Heb het net nagekeken.
                                  Het was in 96.
                                  den borre

Int3x0r

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                    Ik was net hetzelfde aan het denken toen Kefkie zei dat dit goed meevalt.

Rond het millennium had ik een full option Golf GT voor 15.000.
                                    Dan zeggen ze dat de prijzen niet echt stijgen.
                                    Goed meevallen tegenover z’n concurrenten toch ja?

En ja prijzen vergelijken met vroeger..

Vroege jaren 2000 kocht je een villa voor 400.000€. Nu verkopen wij appartementjes van 80-90m2 voor die prijs..

BMW X5 45e

Comment

• Dat is te zien waar he.
                                      Vrienden hebben een kast van een huis met zwembad gekocht voor 420.000.
                                      Dacht dat de bouw 8 jaar oud is.
                                      den borre

Int3x0r

Comment

• De goeie kant van Vlaanderen he.

Noorden van de provincie antwerpen dus
                                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik zat net onder de €50k en dan nog de korting eraf hé.

Night vision: https://youtu.be/mba08yFJid0

De meeste zaken staan op de site van Peugeot wel uitgelegd.
                                          Alleen jammer dat die uitleg in de configurator niet herhaald wordt...
                                          Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

Working...
                                          X