Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb net de brochure van NL gedownload, staat niets bij van WLTP test, "volgens officiele homologatietest volgens EU richtlijn". En de huidige is nog niet de WLTP dacht ik.
En pas op, die 114g is met 16-17" velgen, met 19" is het 119g.
Wat Volvo doet is toch zeer gedurfd vind ik, 2.0L's aanbieden tegen de prijs van een 3.0L. Het is maar hoe je het aan de man kan brengen. Maar...ze zullen er wel hun reden voor hebben veronderstel ik.
Ondertussen toch ook héél benieuwd naar hun S60 want deze V60 ziet er toch al geweldig uit.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Een hele verbetering t.o.v. de huidige, waarvan ik de achterkant wel kon smaken (zeker met r-design pakket), maar die snuit zat me niet lekker. Deze is knap, maar ze verkopen hem wel duur; zou voor dat geld dan misschien toch voor een Duitser kiezen...
Mooie wagen, maar hetzelfde probleem als met S80 van '98 vs de S60 van 2000. De tweede was een te warm gewassen versie van de eerste. In het begin viel dat niet zo hard op, maar de S60 is na verloop van tijd een stuk slechter verouderd dan de S80. Hetzelfde zie ik nu met de huidige V60 tgo de V90. De laatste klopt qua verhoudingen helemaal, maar je ziet nu al in de foto's van de zijkant dat de V60 niet correct "vloeit". Beetje jammer, als je dan ziet dat ze het met bvb de XC40 wel goed kunnen bij de kleinere modellen.
Mooie wagen, maar hetzelfde probleem als met S80 van '98 vs de S60 van 2000. De tweede was een te warm gewassen versie van de eerste. In het begin viel dat niet zo hard op, maar de S60 is na verloop van tijd een stuk slechter verouderd dan de S80. Hetzelfde zie ik nu met de huidige V60 tgo de V90. De laatste klopt qua verhoudingen helemaal, maar je ziet nu al in de foto's van de zijkant dat de V60 niet correct "vloeit". Beetje jammer, als je dan ziet dat ze het met bvb de XC40 wel goed kunnen bij de kleinere modellen.
Ik heb eigelijk net tegenovergestelde gevoel. De V60 zijn vorm komt eigelijk goed in de koets. De V90 oogt me te klassiek en te lang.
De xc40 vind ik zowat de lelijkste volvo van de afgelopen 5 decennia. Echt het lelijke eendje in het gamma. Zo zie je maar dat smaken seriues verschillen.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Ik heb eigelijk net tegenovergestelde gevoel. De V60 zijn vorm komt eigelijk goed in de koets. De V90 oogt me te klassiek en te lang.
De xc40 vind ik zowat de lelijkste volvo van de afgelopen 5 decennia. Echt het lelijke eendje in het gamma. Zo zie je maar dat smaken serieus verschillen.
idem hier, de neus van de s/v90 vond ik mooi maar de kont te langgerekt, bij de nieuwe v60 klopt de verhouding beter waardoor deze ook sportiever eruit ziet dan de v90(dat meer een limobreak is)
Comment