Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo s60/v60 (2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hier ook eerder fan van de V60 dan van de V90. Vanochtend toevallig nog een exemplaar van de V90 in zij aanzicht gezien. Was dan ook nog's in dat RS blauw. Wat volgens mij voor de V90 past als een tang op een varken. Is wel héél gestrekt, die lijn.

Die vierkanten uitlaten van de V60 kunnen me ook niet zo bekoren. Da's trouwens net zo bij alle andere Volvo modellen. Lijkt wel een aftermarket bumper op deze manier.

Voor de rest een zeer geslaagde auto. Zeker een concurrent voor de 3 reeks en de A4 nu.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Senbrox Bekijk Berichten

Ik heb eigelijk net tegenovergestelde gevoel. De V60 zijn vorm komt eigelijk goed in de koets. De V90 oogt me te klassiek en te lang.
      De xc40 vind ik zowat de lelijkste volvo van de afgelopen 5 decennia. Echt het lelijke eendje in het gamma. Zo zie je maar dat smaken seriues verschillen.
      Ik ben benieuwd of je over 10 jaar hetzelfde zult denken Niet dat het veel uitmaakt. De enige Volvo die ik vandaag echt wil is de Polestar 1, maar dat kost net wat meer dan Bruin kan (of wil) trekken.

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Zeer knappe wagen!!!
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Comment

Echt de mooiste in zijn klasse

Comment

Deze morgen handtekening gezet voor een V60. Zal helaas nog eventjes moeten wachten. Leveringstermijn is voorzien tussen september en december.
                  Zal met plezier de oude V60 inruilen voor de nieuwe :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                    Deze morgen handtekening gezet voor een V60. Zal helaas nog eventjes moeten wachten. Leveringstermijn is voorzien tussen september en december.
                    Zal met plezier de oude V60 inruilen voor de nieuwe :-)
                    Congratzz! Prachtige wagen! Geef eens wat meer details over de nieuwe aanwinst, motor, kleur, enz.

Comment

V60 Inscription T5 - Pebble Grey Metallic - Amber moritz leder - Packs : Sensus Navigation / Intellisafe / Light Pack / Premium Audio Pack
                      Opties : donkergetinte achterruiten en velgen 19".
                      Dat zal hem worden.
                      Lang getwijfeld om de XC60 als vervanger te nemen maar toch voor deze gekozen.

Comment

Mooie keuze!

Comment

Op directlease.be is de V60 momenteel duurder bij gelijklopende uitrusting dan de V90, veel gekker moet het niet worden.

Comment

V60 Inscription T5 - Pebble Grey Metallic - Amber moritz leder - Packs : Sensus Navigation / Intellisafe / Light Pack / Premium Audio Pack
                            Dat zal hem worden.
                            proficiat ! De xc60 en de V60 liggen heel dichtbij mekaar qua prijs denk ik...
                            het lange wachten kan beginnen.'.

NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                            S40 2.0D 136pk 2004
                            S40 1.8i 1996

Comment

Weet er iemand waarom je in de configurator de T8 niet kunt uitrusten met panodak? Klopt dit of is dit een fout in de configurator? De andere versies kunnen wel uitgerust worden met het panodak.
                              Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                              Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                              (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

Dat zal hem worden.
                                Goed gekozen .

Maak binnenkort hiervoor maar een topic aan, met wat foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kking158 Bekijk Berichten
                                  Weet er iemand waarom je in de configurator de T8 niet kunt uitrusten met panodak? Klopt dit of is dit een fout in de configurator? De andere versies kunnen wel uitgerust worden met het panodak.
                                  Zou het kunnen dat het panodak behoort tot de standaarduitrusting van de T8?
                                  dit is immers wel het geval bij de twin-engin motoren, dewelke standaard in de inscription-uitvoering aangekleed zijn, en waar ook het panodak standaard inbegrepen is (net zoals een pak andere zaken).
                                  Die twin-engine is echt wel zeer interessant!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stelo Bekijk Berichten

Zou het kunnen dat het panodak behoort tot de standaarduitrusting van de T8?
                                    dit is immers wel het geval bij de twin-engin motoren, dewelke standaard in de inscription-uitvoering aangekleed zijn, en waar ook het panodak standaard inbegrepen is (net zoals een pak andere zaken).
                                    Die twin-engine is echt wel zeer interessant!
                                    Ik kan het in ieder geval niet terugvinden op de site, maar ik vermoed dat de site van volvo nog aangepast moet worden. Mijn baas en ikzelf zouden opteren voor de T8 (of de T6) TwinEngine, maar de vraag zal zijn, hoeveel maanden (jaar?) zullen we er moeten op wachten....
                                    Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
                                    Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
                                    (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kking158 Bekijk Berichten

Ik kan het in ieder geval niet terugvinden op de site, maar ik vermoed dat de site van volvo nog aangepast moet worden. Mijn baas en ikzelf zouden opteren voor de T8 (of de T6) TwinEngine, maar de vraag zal zijn, hoeveel maanden (jaar?) zullen we er moeten op wachten....
                                      De productie voor de twin-engines zal starten in week 5 van volgend jaar. Bestellen zal uiteraard vooraf kunnen.
                                      gisteren vernomen van mijn volvo-dealer.

in de twin-engine zit zeker het panodak inbegrepen. Gawoon eens de brochure downloaden en grondig doornemen.
                                      Je zal merken dat standaard ook gelaagd glas voor de zijruiten voorzien is, en als ik het goed begrijp ook aktieve noise-reduction.
                                      Echt wel een meer dan interessant aanbod!

Comment

NOG EVEN GEDULD

BLIK TO THE FUTURE: VOLVO S60

Wie niet kan wachten op het sedan-broertje van de nieuwe Volvo V60, hoeft nog maar heel even geduld te hebben, want binnenkort trekt Volvo zelf het doek van de nieuwe vierdeurs. Als zoethoudertje hebben we nu alvast beeld!

Toegegeven, heel moeilijk is het niet om de S60 te tekenen. De auto is al verschillende keren in gecamoufleerde vorm voorbijgekomen en is zelfs al eens ongecamoufleerd op de foto gegaan, al laat de kwaliteit van die foto te wensen over. Het beeldmateriaal geeft de tekenaars echter voldoende input om te kunnen concluderen dat de S60 weliswaar op de S90 lijkt, maar er op een aantal punten ook van verschilt. Het meest opvallende voorbeeld daarvan is de kentekenplaat. Die huist niet in de bumper, zoals bij de grote broer, maar tussen de achterlichten. De 'luifel' die bij de S90 onderdak biedt aan het breed over de achterklep uitgesmeerde woord 'Volvo' is hier uitvergroot om het herkenningsteken te kunnen herbergen. De kenmerkende C-vorm van de achterlichten komt wel overeen met de S90 en zorgt ook hier voor een lekker eigenwijs gelijnde kont. Van opzij is de S60, net als de V60, wat gedrongener dan de auto's uit de 90-serie. De boven- en onderzijde van de raampartij zoeken elkaar halverwege het achterste zijruitje rap op om te eindigen in een korte, verticale lijn.

In technisch opzicht is de S60 uiteraard grotendeels gelijk aan de V60. Dat betekent een reeks T-benzinemotoren en D-diesels, aangevuld met de T8 Twin Engine plug-in hybride en later een minder krachtige T6 Twin Engine. De Volvo S60 wordt naar verwachting zeer binnenkort, namelijk medio 2018, onthuld.

Comment

Voor mij de V60 graag want die kont van de S60 is net zo mottig als die van de S90, voor de rest schitterende auto! Volvo is goed bezig.

Comment

Working...
                                          X